Tämä aiheutti pään raapimista. Latasin aiempin vuosimallien EP karttoja ja ei sitten millään saanut TPS arvoa lähellekkään 98% vaan jäi kartasta riippuen 6-77% välillä. Useaan kertaan latasin karttoja ja aina sama tulos kunnes... tajusin että läppä aukeaa vain sen verran mikä arvo minimikierroksilla on annettu läpälle, näissä kartoissa läpän aukeamisprosentti kasvaa kierrosten kasvaessa. Tämän kun tajusi niin ongelmat loppui siihen.AMa kirjoitti:11. Kun molemmat kartat on ladattu mopoon, on kalibroinnin aika. TuneECU voi olla kytkettynä, voit tarkkailla homman edistymistä ”Diagnostics”-välilehdellä. Aluksi Throttle Calibration, jossa mopoon kytketään virta, käännetään tuppi rauhallisesti nurin ja takaisin. TuneECU näyttää throttle position sensor (TPS) arvot, jotka mulla on tyypillisesti 2% - 97%. Sammutetaan moposta virta avaimella.
Muuten karttojen lataus meni kuten AMa oli ohjaisiin kirjoittanut, ei voi helpompaa olla ja kiva tehdä kun on kunnon ohjeet, siitä kiitokset AMa:lle!!!
Miten muuten, oikeassa alanurkassa oleva vihreä valo. Kuuluuko sen palaa jatkuvasti vai vilkkua nopeasti ja epätasaisesti? Mulla valo vilkkuu ja muutaman kerran kesken kartan imuroinnin/latauksen yhteys meni poikki kokonaan, onneksi ei mitään bugia tullut siinä vaiheessa.
F/L arvon laiton 10 10 0 0 0 0 0 0, lambda sekä SAS pois käytöstä ja jälkimmäisestä tukin letkut. Yhdeksi kartaksi AMa:n progressiivinen, kakkoskartan paikalle modattu 63% Neutral kartta joka on kaikissa pyörissä jo valmiina sekä 1 paikalle vanhemman pyörän 42%/"250cc" kartta. Ilmansuodattimen kansi on rei'itetty ja vakiovaimennin josta on katti poistettu ja sisuskalut uusittu kokonaan. Ekan lenkin perusteella aika hurja peli





