http://www.supermotojunkie.com/showthre ... th-TuneECU
Samalla kaverilla on myös tuo gff-3:n mainitsema F-L 10, 10,0,0, etc kartta ja jotain matojakin oli ollut kunnes oli palauttanut ruksin ruutuun O2. Tosin oli sillä muitakin seikkailuja manuaalisten fuel trimmien kanssa noissa kartoissa.
F-L kartan arvot ovat todennäköisesti TPS% -arvoja, toinen arvaus netissä on Engine Load%, mutta se ei minusta ole järkevää koska EL% = MAF/MAF(max)@rpm eli imusarjan (ali)paine. Siis juuri se sama, johon L-kartassa ruiskutuspulssi suhteutetaan.
Pari muutakin heppua ketjussa, joilla kuulemma mopo toimii hienosti. Niillä kaikilla on tuo 10,10,0,0 F-L +sellainen EPT map, jossa on koko alueella 100%, eli läppä seuraa tuppea yks yhteen. (näin väittävät). Tuota(kin) pitää kokeilla.
Viitsitkö gff-3 laittaa koko setupin näkyviin kiitos? Smotojunkiella oli erinomainen esimerkki, joka ei jätä kysyttävää:
Hardware Mods:
K&N RU-1750 Pod Filter
Crankcase breather filter
Leo Vince Can
O2 Sensor removed and pipe plugged
SAS system removed and plugged
Modifed throttle cam to soften small throttle openings
Software Mods:
TuneECU Software
Started with factory EVO I maps
Modified F-L Switch map -Tai Johnsen
Modifed Ignition map - Tai Johnsen
Performance throttle map all values 100 - Tai Johnsen
Unmodified fuel map
O2 disabled
SAS disabled
15 minute ECU reset
