Paikkausmaalia pyörään-mistä?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

maqe
Pyörä: Gsf 1200 S

Paikkausmaalia pyörään-mistä?

Viesti Kirjoittaja maqe »

Ehkä turhaa sipistelyä, mutta pyörässä on naarmuja turhan näkösällä, joita pitäs paikka maalata. Värit olis se Hondan metalli lila ja yksiväri turkoosi. Maalia en tarviis kun ihan "pari tippaa". Sellainen kynsilakka pullon näköinen purkki olisi paras jos löytyisi. Parista autotarvikeliikkeestä ei oota värikoodilla, riskillä vois koettaa ottaa väriliuskan mukaiset värit silmätuntumalla.
Automaalaamoita en ole kokeillut mitä sanovat.
savage amusement
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Re: Paikkausmaalia pyörään-mistä?

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

maqe kirjoitti:kynsilakka pullon .
Tuossahan se vastaus on, eli osta kynsilakkaa, löytyy pienissä pulloissa, suti mukana ja väri valikoima on melkoinen.

Itse olen parit tuollaiset ihan pienet maalipinnan rikkooneen kiveniskemät tankista korjannut kynsilakalla.

Terveisin
Mika TA-91
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Mee maalikauppaan. Istuimen alta löytyy ainakin se päävärin koodi jolla pitäs löytyä väriä ainakin Spies Heckeriltä. Jos ei löydy niin kyllä se varmaan löytyy mallin mukaan kyllin likelle.
Kaizu
Pyörä: BMW F650GS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Eikäs se mitään sipistelyä ole. Minäkin vahaan pyörän kolme-neljä kertaa vuodessa. Ja kaadun yhtä monta kertaa.

Älä laita ainakaan mitään spray-pullosta. Me autonkorjaajat sanotaan että spray on hyvä. Se kun lähtee pyyhkimällä pois.
Kaizu BMW F650GS -06
Vaativa kurankäsittely
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Itse olen paukkupullolla korjannut,täällä jykylässä Ahjokeskuksessa hyvä maaliliike tekemään paukkupulloja,pintaväri taitaa olla nimi.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
maqe
Pyörä: Gsf 1200 S

Viesti Kirjoittaja maqe »

otin sen tankin sivulla olevan katteen irti ja se mukana sai autotarvikeliikkeestä väriliuskaan vertaamalla tarpeeksi lähellä olevat värit.
Värikoodista ei ollut apuja. Tosin joku pro automaalikauppa olisi varmaankin niistä saanut maalin tyypin irti.
savage amusement
Vastaa Viestiin