BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
Valvoja: Moderaattorit
-
Finncherokee
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
- Pyörä: 1100 GS
- Paikkakunta: Helsinki
BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
GS nakuttelee ja rallattelee tyhjäkäynnillä, hiljaisessa vauhdissa ja moottorilla jarrutettaessa. Ääni ollut jo toista kesää ja ei ole juuri muuttunut. Kuulo lienee herkistynyt kun tuntuu siltä että voisi tuon äänen poistaakin. Amerikan sivuilla kertoivat uuden mallisista jakoketjun kiristäjistä, jotka saattaisivat poistaa soundin. Onko kellään esiintynyt vastaavaa vaivaa ja onko kokemuksia korjauksesta?
Finncherokee
Täällä on ainakin tarinaa miten homma tehdään, jos siihen ryhdytään.
http://www.advrider.com/forums/showthre ... in+tension
Onko R1150 ja R 1100 pyörissä sama kiristäjä ja sama uusi versio kanssa?
Ei oikein tuosta jutusta selviä, hätäisellä lukemisella.
Minun R1100GS ei ääntele mitenkään omituisesti tuoltakaan suunnalta.
Olisiko syynä 20W-50 öljy, joka kylmänäkin toimii hyvin ko. koneessa.
Pekka

http://www.advrider.com/forums/showthre ... in+tension
Onko R1150 ja R 1100 pyörissä sama kiristäjä ja sama uusi versio kanssa?
Ei oikein tuosta jutusta selviä, hätäisellä lukemisella.
Minun R1100GS ei ääntele mitenkään omituisesti tuoltakaan suunnalta.
Olisiko syynä 20W-50 öljy, joka kylmänäkin toimii hyvin ko. koneessa.
Pekka
-
Finncherokee
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
- Pyörä: 1100 GS
- Paikkakunta: Helsinki