XT600E -93 vaimennin/putki mistä?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Raid
Viestit: 84
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2007 9:30 pm
Pyörä: DT125R
Paikkakunta: PK-Seutu

XT600E -93 vaimennin/putki mistä?

Viesti Kirjoittaja Raid »

Otsikkokin kertoo kaiken, mistäs noita kannattaa suomesta kysellä?

Tavoitteena ne perinteiset; lisäteho ja muhkeemmat saundit.

Kukaan ei taida tällähetkellä edustaa suomessa laseria, entäs ne
muut merkit? Onko jokin virtausominaisuuksiltaan parempi kuin
toinen? Periaatteessa jos oikeen edullisesti saa pöntön, niin
pystyn itse hitsailemaan myös rosteria, eli sen putken tekeminen
ei ole mahdotonta, mutta ei siihen ihan heti jaksaisi ruveta...
jarkai
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Loka 22, 2007 4:27 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jarkai »

mpt.fi
Arrow putket
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

www.kedo.de
www.off-the-road.de

Siinäpä ne tärkeimmät, molemmista olen tavaraa tilannut ja hyvin on homma toiminut.

Jaa, se pitikin olla Suomesta. Vaan nuohan melkein onkin, on se EU-aikana tuo kaupankäynti niin helppoa.
Avatar
Raid
Viestit: 84
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2007 9:30 pm
Pyörä: DT125R
Paikkakunta: PK-Seutu

Viesti Kirjoittaja Raid »

Noniin, tuolta mpt:stähän noita löytyy, eikä taida löytyä euroopastakaan
halvemmalla?
anagonda
Viestit: 90
Liittynyt: To Loka 25, 2007 10:20 am
Pyörä: Yamaha 660 tennari + projektit
Paikkakunta: Tampere

produro

Viesti Kirjoittaja anagonda »

Produroa myy ainakin pr-powercontrol Turussa

Itse tilasin vanhempaan 2kf-malliin Kedolta, kun turussa ei juuri silloin ollut.

Antti
- TT600 ja vapaasti hengittävä tasapainoakseli
Avatar
Raid
Viestit: 84
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2007 9:30 pm
Pyörä: DT125R
Paikkakunta: PK-Seutu

Viesti Kirjoittaja Raid »

Mikä piru noissa pyörien putkissa maksaa noin kamalasti :shock:

Autojen kanssa olen ollut paljonkin tekemisissä, eikä autoihin
tarkoitetut vaimentimet (Simons/Martelius yms) maksa edes
puolia tuosta :twisted:

350€:lla pitäisi saada jo metrin mittainen 3" vaimennin :lol:
Avatar
JPS
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Maalis 08, 2006 9:20 pm
Pyörä: polkupyörä
Paikkakunta: Suolahti

Viesti Kirjoittaja JPS »

Yv:t tökkii kympillä, joten laita mulle s-postiosoitteesi, niin tarjoan sulle Yamahaan käypää vaimenninsettiä.
Tarjosin tosin oranssimiehillekin, vaan ei oo mitään kuulunu, joten vielä on vapaana.

janne.heiskanen(ät)kotiportti.fi

Janne
Vastaa Viestiin