Otsikkokin kertoo kaiken, mistäs noita kannattaa suomesta kysellä?
Tavoitteena ne perinteiset; lisäteho ja muhkeemmat saundit.
Kukaan ei taida tällähetkellä edustaa suomessa laseria, entäs ne
muut merkit? Onko jokin virtausominaisuuksiltaan parempi kuin
toinen? Periaatteessa jos oikeen edullisesti saa pöntön, niin
pystyn itse hitsailemaan myös rosteria, eli sen putken tekeminen
ei ole mahdotonta, mutta ei siihen ihan heti jaksaisi ruveta...
XT600E -93 vaimennin/putki mistä?
Valvoja: Moderaattorit
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
www.kedo.de
www.off-the-road.de
Siinäpä ne tärkeimmät, molemmista olen tavaraa tilannut ja hyvin on homma toiminut.
Jaa, se pitikin olla Suomesta. Vaan nuohan melkein onkin, on se EU-aikana tuo kaupankäynti niin helppoa.
www.off-the-road.de
Siinäpä ne tärkeimmät, molemmista olen tavaraa tilannut ja hyvin on homma toiminut.
Jaa, se pitikin olla Suomesta. Vaan nuohan melkein onkin, on se EU-aikana tuo kaupankäynti niin helppoa.
-
anagonda
- Viestit: 90
- Liittynyt: To Loka 25, 2007 10:20 am
- Pyörä: Yamaha 660 tennari + projektit
- Paikkakunta: Tampere
produro
Produroa myy ainakin pr-powercontrol Turussa
Itse tilasin vanhempaan 2kf-malliin Kedolta, kun turussa ei juuri silloin ollut.
Antti
Itse tilasin vanhempaan 2kf-malliin Kedolta, kun turussa ei juuri silloin ollut.
Antti
- TT600 ja vapaasti hengittävä tasapainoakseli