pyörän malli 520 exc vm 02
pitääkö toinen laakeri saada irti? vai ottaa magneetto irti ja alapäästä ketju löysätä että nousee nokka poejs???
Valvoja: Moderaattorit
Nokka rattaineen ei mahdu pois ketjua katkaisematta. Nokan saattaa saada pois, jos ottaa rattaan irti nokka-akselista, mutta itse katkaisen noissa remonteissa aina ketjun pois tieltä.tyyning kirjoitti:morjens. onko kokemuksia miten saa kotarista nokkaakselin irti helpoiten?
pyörän malli 520 exc vm 02
pitääkö toinen laakeri saada irti? vai ottaa magneetto irti ja alapäästä ketju löysätä että nousee nokka poejs???
Polkupyörän ketjujen katkaisuun tarkoitettu laite sopii tähän hommaan erinomaisesti. Eikä maksa paljon, muutaman ketjun semmoisella katkaissut.tyyning kirjoitti:eikait se auta ku katkasta ketju tuntus oleva helpoin ratkaisu tässä vaiheessa