Hei
Miten olisi foorumi huolto-ohjeet, jossa olisi joka mopomallille omat sivut hultovinkkejä yms. varten. ? Nyt on aika lailla hakemista..
Huolto-ohjeet ja kikka 5:set joka mallille omaan foorumiin ?
Valvoja: Moderaattorit
Mun mielestä tollanen on jo: http://www.matkaendurot.net/wiki/index.php/Etusivu
Vielä kun sitä joku viittis täytellä. Ainakin DRZ:n osalta on aika täydellinen. Edit: no pitipä sitten itse vielä täydentää kun kerran asian otin esille..
Vielä kun sitä joku viittis täytellä. Ainakin DRZ:n osalta on aika täydellinen. Edit: no pitipä sitten itse vielä täydentää kun kerran asian otin esille..
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Tangon korotus olisi talven asialistalla. Mitenkäs ne muut vaijerit ylettää?mikako kirjoitti:MORO !
tech tips and tricks.....
NX 650 Dominaattoriin ohjaustangon korotuksen jälkeen sopii XR600:n kytkinvaijeri.... juuri sopivasti pitempi ja kiinnityksiltään samanlainen..Helppoa
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- mikako
- Pyörä: Harleydaavitsonni
Moro !Pallokala kirjoitti:Tangon korotus olisi talven asialistalla. Mitenkäs ne muut vaijerit ylettää?mikako kirjoitti:MORO !
tech tips and tricks.....
NX 650 Dominaattoriin ohjaustangon korotuksen jälkeen sopii XR600:n kytkinvaijeri.... juuri sopivasti pitempi ja kiinnityksiltään samanlainen..Helppoa
Rikastimen vaijeri on hieman ongelmallinen mutta siihen varmaan löytyy apu esim. mopon kaasuvaijerista. Domin omat kaasuvaijerit ovat riittävän pitkät n.5cm korotukseen. FMX:n kaasuvaijerit ovat kuulemma hieman pitemmät... näin kuulin.