Ktm:än korjaus apua???EDIT: miten käyntiin?
Valvoja: Moderaattorit
Ktm:än korjaus apua???EDIT: miten käyntiin?
Moro
Tuli vaihdettua Suskan GSX1100R tollaseen -99 vuosimalliseen KTM LC4 620sc:hen,joka oli valmiiksi vähän heikolla hapella(puristukset oli hukassa)!
Purin mopon viikonloppuna ja syykin selvis miksei oo puristuksia:Mäntä halki ja kaikki renkaat poikki,onneks ei ollut tullut mitään jälkiä sylinteriin eikä männästä ollut lähtenyt mitään palasia!
Tilasin äsken osia tohon projektiin ja myyjä sano että tulee kaks öljyn suodatinta mutta ite en ainakaan äkkiseltään löytänyt vasta kuin yhden joka on siinä kaasarin alla olevan putken sisällä?
Oonko sokea vai?
Ei kellään ois kiristys monenteja tohon koneeseen tarve ois ainakin kannenpultteille,jakopäänrattaalle(nokka-akseliin tuleva pultti)!
Noi venttiilikopan pulttihan tuli n.8-10nm+kaks pitkää 15nm,näin ainakin olin lukevani jostain?
Perjantaina pitäis tulla osat joten toivottavasti pääsis viikonloppuna kokeileen tota pyörää!
Vähän jo etukäteen hirvittää että millainen tuo on laittaa käyntii ja onko miten kauhee täristäjä kun on ollut aika paljon juttua siitä tärinästä!
Ostin pyörän rikkinäisenä joten ei mitään hajua millaisia noi Kotarit on,kun ei täälä maalla oo tollaisia ennen nähty eikä kuultu!
Terveisin uus kotari kuski,tai siis melkein kuski nyt vasta huoltomies!
Tuli vaihdettua Suskan GSX1100R tollaseen -99 vuosimalliseen KTM LC4 620sc:hen,joka oli valmiiksi vähän heikolla hapella(puristukset oli hukassa)!
Purin mopon viikonloppuna ja syykin selvis miksei oo puristuksia:Mäntä halki ja kaikki renkaat poikki,onneks ei ollut tullut mitään jälkiä sylinteriin eikä männästä ollut lähtenyt mitään palasia!
Tilasin äsken osia tohon projektiin ja myyjä sano että tulee kaks öljyn suodatinta mutta ite en ainakaan äkkiseltään löytänyt vasta kuin yhden joka on siinä kaasarin alla olevan putken sisällä?
Oonko sokea vai?
Ei kellään ois kiristys monenteja tohon koneeseen tarve ois ainakin kannenpultteille,jakopäänrattaalle(nokka-akseliin tuleva pultti)!
Noi venttiilikopan pulttihan tuli n.8-10nm+kaks pitkää 15nm,näin ainakin olin lukevani jostain?
Perjantaina pitäis tulla osat joten toivottavasti pääsis viikonloppuna kokeileen tota pyörää!
Vähän jo etukäteen hirvittää että millainen tuo on laittaa käyntii ja onko miten kauhee täristäjä kun on ollut aika paljon juttua siitä tärinästä!
Ostin pyörän rikkinäisenä joten ei mitään hajua millaisia noi Kotarit on,kun ei täälä maalla oo tollaisia ennen nähty eikä kuultu!
Terveisin uus kotari kuski,tai siis melkein kuski nyt vasta huoltomies!
Viimeksi muokannut Jäppä76, Ti Syys 25, 2007 5:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Meinaatko sitä kytkimen kaverina olevaa vipua joka raottaa (oikeaa) pakoventtiiliä?Jäppä76 kirjoitti:Onko tollanen pyörä miten hankala polkaista käyntiin ja olisko jotain hyviä neuvoja käynnistykseen esim.miten tota puolipuristusta pitäis käyttää?
Vähän jo etukäteen jännittää![]()
Tuota ei periaatteessa polkemisessa tarvitse?
Nokka-akselissa on automaattinen puolipuristin, toiminnan kuulee kilahduksesta polkiessa.
Muita ohjeita ei oikein osaa antaa, kun oma mopo lähtee suht puolihuolimattomasti polkaisten...
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
Itse en sinuna turhaan noita tärinöitä pelkäisi, koska itselläni on tullut muutammalla kottaraisella ajeltua ja se on aikalailla maku ja tottumus kysymys, että kuinka se täristää ja itse olen hiukan olkapäitä kohautellut noille hirveille tärinä flametuksille, koska eipä tuo minusta mikään ihan mahdoton ollut ja kukanenkin tykkää mistä tykkää.
Toiset taitavat vain olla paljon kovempi takamuksisempia kuin minä, kun kerran ne tärinät niin hyvin kroppaan välittyy
Toiset taitavat vain olla paljon kovempi takamuksisempia kuin minä, kun kerran ne tärinät niin hyvin kroppaan välittyy
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
En tiiä minkö oppaan olet löytänyt, mut katoppa tämä:
http://www.ktmworld.com
Ja sieltä microfiche - oem parts. Sit vaan klikkailee oman pyörän ja vm, niin saa räjäytyskuvat+tuotenumerot.
http://www.ktmworld.com
Ja sieltä microfiche - oem parts. Sit vaan klikkailee oman pyörän ja vm, niin saa räjäytyskuvat+tuotenumerot.
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Eihän ne tärinät varmaan kuskia pahemmin haittaa, mutta itse konetta haittaa ja sen kestävyyttä.Hannu^ kirjoitti:Itse en sinuna turhaan noita tärinöitä pelkäisi, koska itselläni on tullut muutammalla kottaraisella ajeltua ja se on aikalailla maku ja tottumus kysymys, että kuinka se täristää ja itse olen hiukan olkapäitä kohautellut noille hirveille tärinä flametuksille, koska eipä tuo minusta mikään ihan mahdoton ollut ja kukanenkin tykkää mistä tykkää.
Jos tuo on samanlainen kuin uusimmissa, niin engalnninkielinen korjausohje löytyy täältä:Jäppä76 kirjoitti:Miten toi vesi pumppu ois paras tarkastaa että onko kunnossa vai vuotaako?
Saakohan siihen mitään korjaus-sarjaa?
Paljonkohan maksaa uus pumppu?
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=132369
Kun se pumppu on irti, niin siitä voisi vaihtaa laakerit (2kpl) ja stefan. Nuo ovat ilmeisesti vakiotavaraa, mutta löytyvät halvalla myös KTM-kauppiaalta. Jos ne laakerit vaihtaa, niin silloin on helppo tarkistaa akselin kunto. Sekään ei maksa montaa euroa.
O-renkaat ja tiivistepaperin vaihtaisin joka tapauksessa, vaikka pumppua en purkaisikaan.
Huono tie, parempi mieli.