rmz 450 2006 öljyn katoaminen

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

mikki
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 2:24 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

rmz 450 2006 öljyn katoaminen

Viesti Kirjoittaja mikki »

vaihdoin öljyt pyörääni ja suodattimen, öljyä laitoin 1450ml ja kävin kerran ajamassa n 2tuntia, jonka jälkeen pyörän pesu ja talliin. meni muutama päivä ja ajattelin että tarkastanpa öljymäärän tarkastusruuvista. pidin pyörää tyhjäkäynnillä 3 minuuttia ja sitten 2 minuuttia annoin olla ja avasin ruuvin eikä öljyä tullut pihalle yhtään(pyörä oli suorassa tasasella) lisäsin 2 desia, odotin hetken eikä mitään tullut, kallistin pyörää enemmän kuin hiukan ja ja sitten tuli, lisäsin vielä desin ja nyt ok. mutta miten on mahdollista tuollainen vaje yhden ajokerran jälkeen, tarkistin suodattimen ruuvit sekä propun ja hyvin olivat kiinni eikä vuotojälkiä ollut.
niffestone
Viestit: 613
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja niffestone »

1. Tuliko keuliteltua tavallista enemmän? Öljy pakenee alaspäin rötköttävästä huohotinputkesta, mutta sen huomaa yleensä pluikkaasta takajarrusta.
2. Oliko boksi ollut auki juuri - silloinhan sinne menee 2-3 desiä kiertoon ensin.
Vastaa Viestiin