rmz 450 2006 öljyn katoaminen
Valvoja: Moderaattorit
rmz 450 2006 öljyn katoaminen
vaihdoin öljyt pyörääni ja suodattimen, öljyä laitoin 1450ml ja kävin kerran ajamassa n 2tuntia, jonka jälkeen pyörän pesu ja talliin. meni muutama päivä ja ajattelin että tarkastanpa öljymäärän tarkastusruuvista. pidin pyörää tyhjäkäynnillä 3 minuuttia ja sitten 2 minuuttia annoin olla ja avasin ruuvin eikä öljyä tullut pihalle yhtään(pyörä oli suorassa tasasella) lisäsin 2 desia, odotin hetken eikä mitään tullut, kallistin pyörää enemmän kuin hiukan ja ja sitten tuli, lisäsin vielä desin ja nyt ok. mutta miten on mahdollista tuollainen vaje yhden ajokerran jälkeen, tarkistin suodattimen ruuvit sekä propun ja hyvin olivat kiinni eikä vuotojälkiä ollut.
-
niffestone
- Viestit: 613
- Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
- Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
- Paikkakunta: HELSINKI