Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Hyppää sisältöön
Valvoja: Moderaattorit
Viesti Kirjoittaja mikki » Ma Huhti 23, 2007 10:11 am
Viesti Kirjoittaja Pasi » Ma Huhti 23, 2007 10:28 am
Viesti Kirjoittaja mikki » Ma Huhti 23, 2007 10:51 am
Pasi kirjoitti:-pane mopo käymään tyhmäkäynnille -löysää niin paljon että alkaa kuulumaan ääntelyä -kiristä kunnes ääni katoaa
Viesti Kirjoittaja Pasi » Ma Huhti 23, 2007 10:53 am
Palaa sivulle “T&N”