rmz 450 2006 nokkaketju

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

mikki
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 2:24 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

rmz 450 2006 nokkaketju

Viesti Kirjoittaja mikki »

voisko joku kertoa selkeät ohjeet suzukin nokkaketjun kiristämiseen?
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

-pane mopo käymään tyhmäkäynnille
-löysää niin paljon että alkaa kuulumaan ääntelyä
-kiristä kunnes ääni katoaa
mikki
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 2:24 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja mikki »

Pasi kirjoitti:-pane mopo käymään tyhmäkäynnille
-löysää niin paljon että alkaa kuulumaan ääntelyä
-kiristä kunnes ääni katoaa
toi oli uutta.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Syytön minä siihen olen.
Vastaa Viestiin