DR650 RSE naputtaa ja metallia öljyn seassa

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

KuraHupi
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Marras 17, 2023 9:16 am
Pyörä: Suzuki DR650

Re: DR650 RSE naputtaa ja metallia öljyn seassa

Viesti Kirjoittaja KuraHupi »

Tietääkö joku varmaksi, sopiiko DR650:n vuosimallien 1990-1996 kampiakselit ristiin kaikkiin malleihin?

Cmsnl.com:n mukaan 1996 RSE-mallin kampiakseli sopii kaikkiin aiempiin malleihin, joissa sähköstartti.
Ja 1991 RS -mallin kampiakseli sopisi yo. sivun mukaan kaikkiin malleihin, joissa ei ole sähköstarttia.
Mutta onko niissä kampiakseleissa oikeasti eroa?

Tämän shttps://dr650.zenseeker.net/DR650History.htm sivun mukaan muutokset 1990-1996 olivat lähinnä kosmeettisia, eiväkä koskeneet kampiakselia.


eBayssä on SP41-SP42 -akseleita vaikka kuinka EU:ssa, mutta SP43 on hankala löytää. Oma moottori on SP43B, Saksasta tuotu pyörä, ilmeisesti täysitehoinen eikä U-malli. Pohdin uskaltaako ostaa SP42B tai SP41B-mallin kampiakselin tähän PS43B.hen...
Avatar
smppa
Viestit: 283
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 11:28 am
Pyörä: DR650RSE
Paikkakunta: Lahti

Re: DR650 RSE naputtaa ja metallia öljyn seassa

Viesti Kirjoittaja smppa »

Sähköstartillisissa on pidempi kampiakseli, kun tulee se vapaaratas vauhtipyörän taakse. Pituuseroa on pari senttiä.
Vastaa Viestiin