Husqvarna 610 öljyvalo palaa
Valvoja: Moderaattorit
Husqvarna 610 öljyvalo palaa
Osaisko kukaan sanoa mistä kannattais lähtee vikaa etsimään. Eli öljyvalo sytty kun olin ajamassa, öljyä on merkkien mukaan puoleenväliin eli öljyn määrä ok. Pääseeköhän öljypumppuun käsiks ilman moottorin posken aukaisua. Tai missähän mahtaa sijaita öljyvalon anturi? 
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Re: Husqvarna 610 öljyvalo palaa
Ja ikä? ei noissa mitään öljyvaloja ole tehtaalta...Jos joku sellasen on neulalaakeroituun virittäny,niin syttyminen saattaa tulla liiasta lämpenemisestä,mikä on tietysti ihan yhtä hyvä syy kun muukin paineen alenema.
Jos taasen 04 eteenpäin vakiomittaristo,oikeassa alareunassa on kuskin herätyksen merkkivalo,pistä isompaa vaihdetta ennenkuin tulee veivi kurkkimaan...
Kaavio:http://www.husqyparts.com/en/model/2005 ... /oem/20806
Jos taasen 04 eteenpäin vakiomittaristo,oikeassa alareunassa on kuskin herätyksen merkkivalo,pistä isompaa vaihdetta ennenkuin tulee veivi kurkkimaan...
Kaavio:http://www.husqyparts.com/en/model/2005 ... /oem/20806
Joo sori, vuosimalli 2008 ja onko se nyt öljynpaineen merkkivaro vai mikä.. ohessa kuva
Kyseessä on siis sm malli ja mittaristo on alkuperäinen
Tarkoitat siis tuota tippakannun kuvaa mittaristossa? Se on merkki öljynvaihtovälin täyttymisestä, eli edellisestä mittariston tietoon saatetusta huollosta on se 5000 km. Öljynpaineesta tai öljyn määrästä ei varoitusvaloa tai -symbolia ole mittaristossa.
Korjaamokäsikirjassa on kerrottu miten tuo symboli poistetaan huollon yhteydessä, mutta näin uuden mallin kirjaa minulla ei näköjään enää ole tallessa.
Korjaamokäsikirjassa on kerrottu miten tuo symboli poistetaan huollon yhteydessä, mutta näin uuden mallin kirjaa minulla ei näköjään enää ole tallessa.
Joo, lueskelin just supermotojunkieta ja sielläkin porukka ihmetteli tota valoo, taitaa olla just se vaihtovälin merkkivalo. Mutta hyvä näin!