Truck-lite valoumpio 5x7"

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

JIIÄSSÄ

Truck-lite valoumpio 5x7"

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

https://www.storm-motor.fi/yleisosat-ja ... 5x7-e-hyv/

Onko mitään käsitystä tuottaako tämmöinen oikeasti enemmän valoa kuin H4? Ainakaan hintaansa nähden.

DR alkuperäisumpio ei ole häävi enää eikä ole uutenakaan ollut eikä muut viritelmät oikein houkuta, tämä menisi alkuperäiselle paikalle varmaan pienin muutoksin...

Tuo ei ole halpa mutta alkuperäinen oli yli 400 taannoin, tallissa on yksi 10 euron PAL H4 5x7" umpio, tuottaa varmaan hyvän valon mutta vaatii kanssa muokkausta tai kokonaan oman kiinnikkeen ja etulasi on lasia.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Kanjoni
Pyörä: Pegaso ja Stelvio ym.

Re: Truck-lite valoumpio 5x7"

Viesti Kirjoittaja Kanjoni »

Tuohon hintaan täytyy olla hyvä valo ja ellei ole niin ei sitten. Tekisin itse niin, että pyytäisin lampun kokeiltavaksi, kytkisin sen akkuun sopivassa paikassa ja arvioisin siltä pohjalta. Tuon hintaista en ostaisi kokeilematta. Saattaa tuottaa iloisenkin yllätyksen mutta kun miltei kaikki tulee nykyisin Kiinasta niin ei välttämättä.
meikä
Pyörä: 610 "crate" exc

Viesti Kirjoittaja meikä »

Watteina ei ainakaan mikään huikea valo ole ja ei näy jäähdytyssiiliäkään, joten ei siitä paljon valoa voi irrotakaan. Voi se silti perus hoonelosen pestä.
Länskäri
Pyörä: XCountry

Viesti Kirjoittaja Länskäri »

Laaja alumiinipinta e paljon siilejä kaipaa, toiseksi wattimäärillä ei ole niin suurta osuutta jos ledin laatu on kohdallaan. Minulla on mopossa noin 55w. otamatehoa. ts. yhden lähivalohgl verran. ja mitä olen mittaillut niin noin 120-150W halogeenia vaadittaisiin samaan valon määrään.(ihan omaksi ilokseni, ei tieteellistä)

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
Vastaa Viestiin