Kysyn viissammilta että mikä kotariin tuli kun lähdin radalle 100metrin päähän, toimi kokomatkan ilman mitään ongelmia, kun olin radalla niin pysähdyin ja sammutin pyörän, kas kummaa ei se enää toimi kunnolla vaan kun on tarpeeksi polkenut niin se voi lähteä käyntiin mutta se käy vain 1-5sekuntia kunnes sammuu ryypyllä tai ilman.
Voiko kaasarin ja ilmanputsarin välinen liitoskumi syy jos sitä ei ole kiristetty?
Uudet bensat vaihdettu, Pääsuutin putsattu, ilmanputsari putsattu ja kokeiltu myös ilman sitä.
Voiko männänrenkaat mennä tuolla matkalla sököksi? Ajoinkin todella hiljaa
EXC 125 käymis ongelma
Valvoja: Moderaattorit
Re: EXC 125 käymis ongelma
Vaihda tulppa, luultavasti laulaa sen jälkeen normaalisti.