Bensa kanisteri enduroon
Valvoja: Moderaattorit
Bensa kanisteri enduroon
KKKK tapahtumaan pitäisi saada lisää bensaa mukaan pienen tankin lisäksi. Onko hyviä ideoita kuinka sen toteutan? Pyörässä ei ole tarakkaa, mutta sellaisen virittelyä olen miettinyt. Mutta mitä pitää ottaa huomioon jos laitan 5 l kanisterin lokarin päälle? Pakoputki tulee ainakin todella lähelle. Vai pitääkö laittaa kanisteri reppuun juomaveden ja eväsleipien väliin, toivottavasti ei.
Hyviä ehdotuksia otan mielelläni vastaan, mahdollisesti kuvan kera.
Hyviä ehdotuksia otan mielelläni vastaan, mahdollisesti kuvan kera.
Re: Bensa kanisteri enduroon
Mikä sulla on tankin koko/toiminta matka, reitillähän käydään välillä syömässä/tankilla
Re: Bensa kanisteri enduroon
Tankki on ohjekirjan mukaan 9 litraa. Parhaimmillaan olen päässyt 130km ennenkuin on pitänyt kääntää varatankille. Haastavammassa maastossa kulutus voi olla mitä vaan..tokor kirjoitti:Mikä sulla on tankin koko/toiminta matka, reitillähän käydään välillä syömässä/tankilla
- Dominator
- Viestit: 1668
- Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
- Paikkakunta: Manse
Re: Bensa kanisteri enduroon
Löytyskö tästä vanhasta samaa asiaa käsittelevästä ketjusta vastaus.. http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 10&t=24453
Tai tästä..http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =kanisteri
Tai tästä..http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =kanisteri
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Bensa kanisteri enduroon
Minä sidoin 5l varakanisterin takajalka tapin ja runkoon kiinni sidonta liinalla aikanaan ja hyvin pysyi, nyt myös jostain 5l jerryt jostain ja molemmin puolin samalla kikalla 
Yksinäinen Susi
Re: Bensa kanisteri enduroon
http://www.captainsshop.fi/verkkokauppa ... php?p=2336
Tämmöinen kannu ollu itsellä. Matala ja ei vuoda
Tämmöinen kannu ollu itsellä. Matala ja ei vuoda
Re: Bensa kanisteri enduroon
http://www.captainsshop.fi/verkkokauppa ... php?p=3901 vaikuttais kiinnostavalta (jos korkki on kapealla syrjällä), mitat sopis kivasti omaan mopoon.
Pistin kyselyä josko kuvan lähettäisivät tuosta.
Pistin kyselyä josko kuvan lähettäisivät tuosta.
Re: Bensa kanisteri enduroon
Taitaa olla tuommoinen.jupet kirjoitti:http://www.captainsshop.fi/verkkokauppa ... php?p=3901 vaikuttais kiinnostavalta (jos korkki on kapealla syrjällä), mitat sopis kivasti omaan mopoon.
Pistin kyselyä josko kuvan lähettäisivät tuosta.

Tuolla lisää tietoa.
Linkki
Kuukkelilla löytyi toi alle minuutissa.
Pekka
Re: Bensa kanisteri enduroon
Jos ulkonäkö ei ole pääasia niin tämä on toimiva. Vaatii tosin sen tarakan. Tuo Acebricin lisätankki siihen tarakalle ja hanasta letku oman tankin korkin huotinletkun tilalle. Alipaine imee sitten tuosta bensat omaan tankkiin ja tuon korkissa on uusi huohotinletku. Eikä maksa maltaita Nakkilasta jotain 80€

Tietenkin jos tuo ulkonäkö häiritsee niin tankin voi piilottaa vaikka pikku laukunsisään

Unohtui vielä mainita että tuohon menee 6 litraa.

Tietenkin jos tuo ulkonäkö häiritsee niin tankin voi piilottaa vaikka pikku laukunsisään

Unohtui vielä mainita että tuohon menee 6 litraa.
Weteraani kurapyöräilijä