Eile tuli yllättäen mahdollisuus viettää ilta tallissa, jotain hommii olin jo vähän etukäteen valmistellu...
-Vanha navi irti, uuden asennusromut tilauksessa.
-BST rupes kiukkuun viime ajelulla. välil hävis tyhjäkäynti ja välil röpötti keskikierroksilla, tilalle väsäämään TM40:sta.
Ekaks ihmetteleen että mitäs suuttimii paikalla ku viimeeks testatessa kulutus jotain järkyttävää, pohjan aukaistessa putos pääsuutin käteen. -> takas nippuun ja testaukseen. Tosin ryypyn muoviproppu taas halki. Saakohan noita messinkisinä?
-BST:teki piti avata et selveis mikä vaivaa ja kesähitin mukaan oli sokka irti...
-Kaatumaraudat pois ku oikee puoli tärisee, pulttien irroittamisen jälkeen koko roska tippuu pari senttii alespäin-> oikomista tiedossa
Aattelin vaihtaa koneenkiinnyksen mutterin jatkomutteriksi että saa tuon raudan pultattuu siihen kiinni.
Vielä pitää laittaa ketjut ja rattaat vaihtoon, johan mä niillä kymppitonnin oon ajanu. Vähän ovat venähtäneet, viimeisellä kahdel sadal kilsal varmaan sentin.
Siinä pyörän ympärillä hyöriessä huomasin myös että pakoputken tiiviste vuotaa, takakiinnityksen pusla on lievästi kulahtanu, maskin yks kiinnike poikki, vaihdepolkimen kumi kaipaa myös vaihtoo...
Venatki vois tietty säätää ja pohjapanssari vaateis pientä muotoiluu...
Pitäis päättää et mitkä renkaat laittais alle, eteen vaihdoin jo uuden unicrossin kun samaan aikaan vaihdettu C02 sai vielä jatkoaikaa yhden ajelun(virhe). Vois kokeilla myös katurenkaitaki mutta norsunkortsut ei oo vissii paras vaihtoehto niiden kaa...