350 Dr kymysyksiä

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Tre! tietääkö kukaan,käykö s mallin romut se mallin lohkoihin, ts.onko noissa erona vaan startin rattaat ,lohkot ja magneetto vapaakytkimineen? saattaa tuo neitinappi akaa houkuttamaan,jos tulee korkeapuristeinen paketti raksattua...
Rauta
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 10:07 pm
Pyörä: KTM 690 Enduro R -20
Paikkakunta: Hamina

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Rauta »

Milläs pidetään kiinni kytkinkruunusta mutteria kiristäessä
ettei hajoo toista kertaa. Siihen tarkoitetulla avaimella tietysti
mutta kun ei oo sellaista.
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Vanhoihin kykän välilevyihin kun hitsaa kahvan kiinni, niin ei tule tappioita.
tami
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Huhti 05, 2010 9:11 pm
Pyörä: suzuki dr
Paikkakunta: Kajaani

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja tami »

Tai kapulaa rattaaseen ja vaihe päälle !
Rauta
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 10:07 pm
Pyörä: KTM 690 Enduro R -20
Paikkakunta: Hamina

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Rauta »

Homma hoidettu,kaverilla oli sellainen kalu jolla
pääsi kahdelta puolelta puristamaan.
Avatar
Pjotr
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 2:18 pm
Pyörä: DR350S, XTZ750
Paikkakunta: Salo

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Pjotr »

En tiedä noista S:n ja SE:n osien yhteensopivuudesta mutta mulla on vastaava paketti.

Wisecon 1mm ylikoon pattipää mäntä. Samalla päivitin uudemman mallin kannen automaattrisella puolipuristimella ja kyllä sen polkee käymään ihan kivuttomasti.

Sähköstarin ja TM36 kaasuttimen mahduttaminen lohkon ja rungon väliin voi olla aika kinkkinen paikka.
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Juhana »

ok,toi tilan tarve voi olla hankala,mutta kun ei ole se malli,niin ei näe,paljonko tilaa olisi.kokeillaan ny eka,jos tolla kiksillä pärjäilis...
Avatar
Pjotr
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 2:18 pm
Pyörä: DR350S, XTZ750
Paikkakunta: Salo

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Pjotr »

1996 ja uudempaan SE:hen sopii TM36. Linkki saksalaiselle DR-sivustolle:
http://www.dr350-forum.de/forum/index.p ... ic=699&hl=
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: 350 Dr kymysyksiä

Viesti Kirjoittaja Juhana »

eihän tuo näytä tekevän edes tiukkaa :lol:
Vastaa Viestiin