350 Dr kymysyksiä
Valvoja: Moderaattorit
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
350 Dr kymysyksiä
Tre! tietääkö kukaan,käykö s mallin romut se mallin lohkoihin, ts.onko noissa erona vaan startin rattaat ,lohkot ja magneetto vapaakytkimineen? saattaa tuo neitinappi akaa houkuttamaan,jos tulee korkeapuristeinen paketti raksattua...
-
Rauta
- Viestit: 97
- Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 10:07 pm
- Pyörä: KTM 690 Enduro R -20
- Paikkakunta: Hamina
Re: 350 Dr kymysyksiä
Milläs pidetään kiinni kytkinkruunusta mutteria kiristäessä
ettei hajoo toista kertaa. Siihen tarkoitetulla avaimella tietysti
mutta kun ei oo sellaista.
ettei hajoo toista kertaa. Siihen tarkoitetulla avaimella tietysti
mutta kun ei oo sellaista.
Re: 350 Dr kymysyksiä
Vanhoihin kykän välilevyihin kun hitsaa kahvan kiinni, niin ei tule tappioita.
Re: 350 Dr kymysyksiä
Tai kapulaa rattaaseen ja vaihe päälle !
-
Rauta
- Viestit: 97
- Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 10:07 pm
- Pyörä: KTM 690 Enduro R -20
- Paikkakunta: Hamina
Re: 350 Dr kymysyksiä
Homma hoidettu,kaverilla oli sellainen kalu jolla
pääsi kahdelta puolelta puristamaan.
pääsi kahdelta puolelta puristamaan.
Re: 350 Dr kymysyksiä
En tiedä noista S:n ja SE:n osien yhteensopivuudesta mutta mulla on vastaava paketti.
Wisecon 1mm ylikoon pattipää mäntä. Samalla päivitin uudemman mallin kannen automaattrisella puolipuristimella ja kyllä sen polkee käymään ihan kivuttomasti.
Sähköstarin ja TM36 kaasuttimen mahduttaminen lohkon ja rungon väliin voi olla aika kinkkinen paikka.
Wisecon 1mm ylikoon pattipää mäntä. Samalla päivitin uudemman mallin kannen automaattrisella puolipuristimella ja kyllä sen polkee käymään ihan kivuttomasti.
Sähköstarin ja TM36 kaasuttimen mahduttaminen lohkon ja rungon väliin voi olla aika kinkkinen paikka.
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: 350 Dr kymysyksiä
ok,toi tilan tarve voi olla hankala,mutta kun ei ole se malli,niin ei näe,paljonko tilaa olisi.kokeillaan ny eka,jos tolla kiksillä pärjäilis...
Re: 350 Dr kymysyksiä
1996 ja uudempaan SE:hen sopii TM36. Linkki saksalaiselle DR-sivustolle:
http://www.dr350-forum.de/forum/index.p ... ic=699&hl=
http://www.dr350-forum.de/forum/index.p ... ic=699&hl=