Tervehdys saittilaiset...
Olipa mainio päivä. Ympäristössä liikkuu "Päijänneajon kumppanit" ja ensimäistä jotosta omallani lähdin
yleisömentaalilla seurailemaan. Lujaa mokomat menevät!! Oma reissu oli Vesijärven ympäriajo, josko
tuossakin oli tekemistä. Ilman nastoja ajavana osui matkalle tosi kaljamia, joista selviytymine jo tuotti
oman voimistelunsa. Upeeta oli kuitenkin.
Kertokaapa DR-osaajat. Prutku käy paikallaan muutaman hetken, jonka jälkeen kaasun kierto melkein
stumppaa moottorin? Kokoajan pikkusen härnäämällä toimii kuin pitääkin.
Kaasarin kiihdytyspumppuko tässä ronaa? Ja missä tuon säätelykset lienee?
Apu olisi paikallaan. Eihän tuota kehtaa liikennevalossakaan kokoajan rämpätä.
Mukavaa että tulee lämpöset
T Esa
ISO DR800 stumppaa?
Valvoja: Moderaattorit
Re: ISO DR800 stumppaa?
Jos on talven seissyt, niin aloittaisin kuitenkin bensojen uusimisella, ellei sitten jo syksyllä oireillut.
Seuraavaksi kaasarin putsausta...
Seuraavaksi kaasarin putsausta...
Aloita helpoimmasta: tarkasta meneekö ryyppy kiinni / ja tietysti tuoretta bensaa tankkiin
- mulla toi ryypyn jumittaminen hieman auki aiheutti melkoisia ongelmia niin tyhjäkäyntiin kuin myös moottorijarrutuksiinkin
- mulla toi ryypyn jumittaminen hieman auki aiheutti melkoisia ongelmia niin tyhjäkäyntiin kuin myös moottorijarrutuksiinkin
- Kurahousu
- Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Toinen ääni "ryypylle"TR8 kirjoitti:Aloita helpoimmasta: tarkasta meneekö ryyppy kiinni / ja tietysti tuoretta bensaa tankkiin
Vaijerilla on lähes yhtä paha työntää kuin ketjulla/narulla...Kurahousu kirjoitti:Toinen ääni "ryypylle"TR8 kirjoitti:Aloita helpoimmasta: tarkasta meneekö ryyppy kiinni / ja tietysti tuoretta bensaa tankkiin
- mulla toi ryypyn jumittaminen hieman auki aiheutti melkoisia ongelmia niin tyhjäkäyntiin kuin myös moottorijarrutuksiinkinEikös tohtorissa ollut sellainen helposti jumiin menevä osa (ryyppymäntä tai jotain) ja vaijerin voima ei riittänyt palauttamaan liikkuvia, eli ryyppymäntää... Itse taisin vaihtaa vipuun, vai oliko se siihen XL viissataseen... en muista.
- mun tohtorissa oli lisäksi savea melkoisesti kaasarin päällä juuri siellä missä RIKASTIN on
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Oma ajokkini oli edellisen omistajan aikana stumppaillut juuri tuolla tavalla - kaasua käännettäessä esim. risteyksessä - kun neulaventtiilin o-rengastiiviste oli alkanut vuotaa. Tien päällä/kierroksilla oli toiminut ihan normaalintuntuisesti.
Myöhemmin kohokammio olikin sitten tulvinut oikein kunnolla ja bensat valuneet tallin lattialle.
Myöhemmin kohokammio olikin sitten tulvinut oikein kunnolla ja bensat valuneet tallin lattialle.
Moi...
Kiitoksia kaikille paljon vastauksista ja vihjeistä. Nyt vaan tutkimaan missä
stumppi piilee.
T Esa
Kiitoksia kaikille paljon vastauksista ja vihjeistä. Nyt vaan tutkimaan missä
stumppi piilee.
T Esa