Miten pääsee käsiksi SXC / LC4 takavalopolttimoon?
Lokarin sisäpuolella on n.5cm halkaisijainen kumituttero joka pyörii ja jäykistyy 1/4 kierroksen jälkeen. Pyörittelin k.o osaa hölmönä ja yritin kammeta meisselillä, mutta en selvinnyt palikkatestistä kun en viitsinnyt osaa väkisinkään irti repiä.
Mielestäni räjäytyskuvistakaan ei käy ilmi sitä kumiosaa tahi sitä miten se pitäisi irroittaa?
Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä
Valvoja: Moderaattorit
-
Kooteeäijä
- Viestit: 139
- Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 1:59 pm
- Pyörä: Medium Iso Oranssi
- Paikkakunta: E-karjala
Re: Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä
Manuaalin kuvassa se pullautetaan talttapäämeisselillä vaan ulos ilman, että sitä tarvii ensin käännellä. Silleen sen itsekin tein, kun viimeksi vaihdoin takavalon. Muistaakseni se irrottaminen kyllä vaatii hieman enemmän voimankäyttöä kuin voisi ajatella järkeväksi.
-
Kooteeäijä
- Viestit: 139
- Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 1:59 pm
- Pyörä: Medium Iso Oranssi
- Paikkakunta: E-karjala
Re: Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä
Jep, woimaa vain tarvitsi ja lähtihän se.. Vaihdoin samalla ledi polttimon sekä EXC vilkut