320 mm:set jarrulevyt Super Tenereen??

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
chiefmechanic
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 12:24 pm
Pyörä: XTZ 690, XTZ 750, FJ1200, WR 400
Paikkakunta: Vantaa

320 mm:set jarrulevyt Super Tenereen??

Viesti Kirjoittaja chiefmechanic »

Onko kellään tieto mitä jarrulevyjä käytetään kun Superin etujarrut päivitetään 320 millisiksi?

Adapterin rakennekuvat ovat jo hallussa, mutta tieto jarrulevyistä on vielä kateissa.

Mittatilauksesta tehdyt vai jostain toisesta moposta hankittu? :?



Peli päivitetty vihdoinkin kokoon 850 ccm. :D
Mieluummin kolme kuin kaksi tai yksi...

FJ 1200
xtz 850
WR 400
Avatar
Pjotr
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 2:18 pm
Pyörä: DR350S, XTZ750
Paikkakunta: Salo

Re: 320 mm:set jarrulevyt Super Tenereen??

Viesti Kirjoittaja Pjotr »

Mulla on MX-Tec:in levyt omassa Teneressä.

Tuolta tilasin aikanaan:
http://cgi.ebay.de/SET-Bremsscheibe-n-A ... 720wt_1132

Näyttää olevan myös jarrusatulan adapterit tarjolla.

Mihin versioon päivitit koneen?

Omassa tallissa odottaa 4TX. Johtosarja vielä askartelematta.
Avatar
chiefmechanic
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 12:24 pm
Pyörä: XTZ 690, XTZ 750, FJ1200, WR 400
Paikkakunta: Vantaa

Re: 320 mm:set jarrulevyt Super Tenereen??

Viesti Kirjoittaja chiefmechanic »

Kiitos vinkistä.

Taidanpa laittaa tilauksen vetämään.

Hommasin vähän toista vuotta sitten Englannista Ebayn kautta 56 tkm ajetun 3VD koneen edullisesti. Eilen justa sain kaasareiden balannssit kohdalleen ja viikon loppuna pitää vielä testata ajamalla onko suuttimien valinnassa onnistuttu. Kone käy hienosti.

Päädyin tuohon 1 sarjan koneeseen, koska se tarvitsi vain vähäiset muutokset ja kaikki 750:n osat kävisuoraan.(sytky ja kaasarit, yms.)

Vaihtaa piti vain öljypohja, kytkinvipu, koneen takapuslat, moottorin vasen poski, öljyletkun natsa, öljyputki pumpulle ja kannen vesiputki.
Mieluummin kolme kuin kaksi tai yksi...

FJ 1200
xtz 850
WR 400
Vastaa Viestiin