Sendec käyntituntimittari ja öjynvaihtoherjan nollaus?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Naru
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 5:59 pm
Pyörä: BMW R 1200 GS
Paikkakunta: Tervakoski

Sendec käyntituntimittari ja öjynvaihtoherjan nollaus?

Viesti Kirjoittaja Naru »

Nuorukaisemme KTM 85 SX:ään on asennettu tuollainen mittari, joka vilkuttaa tekstiä "oil" . Vaihteistoöljyt on nyt vaihdettu. Kuka osaisi auttaa tuon herjan poistamisessa? Mittarissa on vai yksi nappi sivusuuntaan liikkuva on/off tyyppinen. Ei minun heinämiesjärjellä herja poistunut, joten viisaammat jelppikää, kiitos.

" kolmen kotarin loukussa"
Parasta aikaa matkalla.
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

Re: Sendec käyntituntimittari ja öjynvaihtoherjan nollaus?

Viesti Kirjoittaja canam »

Katsohan tuolta, jos vaikka olis apua.
www.americanparagliding.com/sendec/index.htm
canam
Vastaa Viestiin