No nyt on vihdoin kortti! Pyörä tulikin jo hommattua viime syksynä ja nyt on ensimmäiset savut otettu.
Ensimmäiset huomiot vs. autokoulun pyörä (Kawasaki er6n):
- Kytkin on melko jäykkä (tuntuu siis "jäykähköltä" puristaa alas, ja pitää siellä)
- kytkin irroittaa hyvin myöhään (kahvan noustessa reilusti yli puolenvälin alkaa vasta tuntumaan että "ottaa kiinni" ja pyörä alkaa liikkua) ja sitten kun se irroittaa niin aika lyhyellä välillä, joten kokemattomalle tuottaa hieman ongelmia.
Voiko kytkimen jäykkyyteen vaikuttaa vaihtamalla nestekytkimen öljyt? minkälaista öljyä kuuluisi käyttää, ja onko iso homma?
Voiko tuohon kytkimen toimintaan vaikuttaa myös moottoriöljyllä? nyt sisällä juurivaihdetut 10w40 mitä ktm myyjä suositteli (manuaali olisi suositellut 10w50, jos sitäkin olisi älynnyt lukea).
-Spine
LC4:n kytkin
Valvoja: Moderaattorit
- Spine of god
- Viestit: 32
- Liittynyt: Su Elo 10, 2008 9:37 pm
- Pyörä: KTM LC4
- Paikkakunta: Helsinki