Myyn sulle silloin tuon mun vm 07:n....sinne asti varmaan pidän itselläni.... Ihan on hyvän näköinen tuo uusi, mutta kevyemmäksihän sitä olisi pitänyt saada, eikä lisätä 20kg vanhaan verrattuna....??? Häviää nuo muutamat lisähepat siihen, vai mitä? ....ja onnittelut Ouluun. Kuulin, että koko Suomen viimeinen 07:n TA oli Larun Bike Worldista myyty sinne!pk62 kirjoitti:Minulla nyt 20 v vanha transu.Eli jos samaa kaavaa mennään niin 20v kuluttua pitää himoita tuota 2008 mallin Transua.Ehkä se sitten ei haittaa vaikka siinä ei niitä maasto ominaisuuksia olekkaan mahdottomasti.
Varmaan sopiva 66 vuotiaalle ukon kääpälle. Menikö vähä överiksi..??
Honda transalp 700 vm2008
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: transu 2008
- ....but, Alive and Kicking-
- av2
- Viestit: 598
- Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
- Paikkakunta: Helsinki
Jos tuollaisia mainoksia tulis suomenkin telkkarista niin vois välillä jättää vaikka jääkaapilla käynnin väliintalkku kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=LNh1MsDA9Qw
XRV-97
Vieläkö oon villihevoosiaaaaaa,av2 kirjoitti:Jos tuollaisia mainoksia tulis suomenkin telkkarista niin vois välillä jättää vaikka jääkaapilla käynnin väliintalkku kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=LNh1MsDA9Qw
ja vieläkö jossain mustalainen laulaa ja tanssii mustalaisnainen
vangita Transalppikuskinkin vapaus voiiii
vieläkö Alppien huipulla V-kone soiiii
Hanna Ekolaa ylläolevan mainoksen inspiroimana mukaellen,
-Tero-
- av2
- Viestit: 598
- Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
- Paikkakunta: Helsinki
Adventure kirjoitti:Vieläkö oon villihevoosiaaaaaa,av2 kirjoitti:Jos tuollaisia mainoksia tulis suomenkin telkkarista niin vois välillä jättää vaikka jääkaapilla käynnin väliintalkku kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=LNh1MsDA9Qw
ja vieläkö jossain mustalainen laulaa ja tanssii mustalaisnainen
vangita Transalppikuskinkin vapaus voiiii
vieläkö Alppien huipulla V-kone soiiii
Hanna Ekolaa ylläolevan mainoksen inspiroimana mukaellen,
-Tero-
XRV-97
-
- Viestit: 2656
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Minulla on henkinen valmius ko. laitteen ostamiseksi. Pitäisin sitä nimenomaan maantie eli pintatie / iso soratie -ajokkina. TT-R:n pitäisin edelleen rymistelypyöränä. Vain rahat puuttuu (ja säilytystila)Rapakko kirjoitti:Onko täälä ketään, joka harkitsee uuden transalpin vaihtoa/ostoa? Vai meneekö malli jo liian maantiepainotteiseksi.
-
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Jotenkin minusta oli Hondan myyntimiehillä tuo Pariisin osaston esillepano hyvin sattuva: ensin vanha Transalppi vuodelta -87 vieressä kuin osoittamassa mitä 20v sitten oli saatu aikaan (aikamoinen legenda), ja nyt sitten uusin tuotos - ja niiden tekniset tiedot vierekkäin.
Kahdessa vuosikymmennessä V2:seen 100 kuutiota ja 10 heppaa lisää, ja noin 30 kiloa pyörään lisää painoa, ja ruisku. Jotenkin vaan tuntuu, että ei Honda eteenpäin ole mennyt tässä hommassa.
Juu, vähän pettynyt, mutta ei kai tuo yllättänyt kuitenkaan, tuo suuntaus.
Kyllähän ne aika hyviä enskoja tekee, niinkuin joku XR650R, mutta en tiedä miksei siihenkään ole koskaan tarjottu jotain OEM adv-pakettia.
Markkinat ja niiden moninaiset voimat ovat mystiikkaa.
Kahdessa vuosikymmennessä V2:seen 100 kuutiota ja 10 heppaa lisää, ja noin 30 kiloa pyörään lisää painoa, ja ruisku. Jotenkin vaan tuntuu, että ei Honda eteenpäin ole mennyt tässä hommassa.
Juu, vähän pettynyt, mutta ei kai tuo yllättänyt kuitenkaan, tuo suuntaus.
Kyllähän ne aika hyviä enskoja tekee, niinkuin joku XR650R, mutta en tiedä miksei siihenkään ole koskaan tarjottu jotain OEM adv-pakettia.
Markkinat ja niiden moninaiset voimat ovat mystiikkaa.
Koreasta ulkonäöstä huolimatta on kyllä käsittämättömän ankea sötöstys tämä uusi Transu... Tuo videokin on kyllä pateettista katseltavaa, kun vakavasti ylipainoinen taistelunorsu vaappuu soratiellä jonkun tissiposken ajamana.
'Performance'-käsite on näköjään japseilta unohtunut muiden kuin sporttipyörien konsepteista ihan täysin. Viereisellä osastolla kaverit puristavat joka vuosi yhä kovempia tehoja yhä kevyemmistä peräpuikoista, kun taas sermin takana kaverit eivät ole kuulleetkaan että painonpudotus olisi positiivinen kehityssuunta pyörätyyppiin katsomatta...
Kyllä siltä alkaa vaikuttaa, että enää eurooppalaiset tekevät oikeasti tarkoituksenmukaisia mopeedeja. Hyvä, että edes joku.
'Performance'-käsite on näköjään japseilta unohtunut muiden kuin sporttipyörien konsepteista ihan täysin. Viereisellä osastolla kaverit puristavat joka vuosi yhä kovempia tehoja yhä kevyemmistä peräpuikoista, kun taas sermin takana kaverit eivät ole kuulleetkaan että painonpudotus olisi positiivinen kehityssuunta pyörätyyppiin katsomatta...
Kyllä siltä alkaa vaikuttaa, että enää eurooppalaiset tekevät oikeasti tarkoituksenmukaisia mopeedeja. Hyvä, että edes joku.
tämäkin big red on aivain jotain muuta kuin crf650x 2009 http://powersports.honda.com/2008models/#BigRed
Pikitieosuudelle olis soveltunut joku 1098 duksu ja maastoon kotarin superenska. Muuten hyvä pätkä.talkku kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=LNh1MsDA9Qw
Mitä tähän nyt sanois.. ..pettynyt? surullinen? vihainen? Tuntuu, että tän kategorian laitteisiin ei oikein jakseta panostaa. Saman asian ajais varmaan joku Kawan Versys...
- Per Saukko
- Viestit: 279
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
- Pyörä: --?--
- Paikkakunta: Nurmijärvi kk.
Se paino 214 kg, mikä on ilmoitettu, on READY TO RIDE, eli vain 3 kiloa enemmän kuin nykyinen malli, sillä nykyisen ko. paino on 211 kg, siis se painoero ei suinkaan ole 23 kiloa. Ei Hondan inssit nyt niin tyhmiä ole!
Markkinointi osastonkin äijät on katsonut suurempien markkinoiden tarvetta, missä ajellaan pikitiellä ja adventurea on ajaa serpetiiniä alpeilla. Vähät ne välittää marginaalimarkkinoista peräpohjolassa, mutta jos suuntaus on tämä, jää mallivalikoimat aika pieniksi uusissa mopoissa.
Markkinointi osastonkin äijät on katsonut suurempien markkinoiden tarvetta, missä ajellaan pikitiellä ja adventurea on ajaa serpetiiniä alpeilla. Vähät ne välittää marginaalimarkkinoista peräpohjolassa, mutta jos suuntaus on tämä, jää mallivalikoimat aika pieniksi uusissa mopoissa.
-millähän nyt ajelis???
....kyllä TA:lla pääsee jos haluaa melkein mistä vain....kaverin nelivetomönkkärin perässä ajoin viime viikonloppuna louhikoissa ja soilla....loppui näjetsen metsätie ja ajateltiin oikaista, kun Zumo kertoi että oikasemalla säästetään 5 km....hiki tuli ja välillä meinasi usko loppua, mutta kun päästiin tielle sanoi kaveri, että tätä ei kyllä usko kukaan missä Alppi kulki.....
- ....but, Alive and Kicking-
- Per Saukko
- Viestit: 279
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
- Pyörä: --?--
- Paikkakunta: Nurmijärvi kk.
...niin on, mutta ei se 3kg (olin justiinsa ennen käynyt myös tankilla) olisi eroa tehnyt siinä ryteikössä missä olin....ainoa voipi olla tuo etupään rengaskoon ero....
Pitäisköhän vaihtaa se muovin pala pois pohjasta ja laittaa joku vähän vahvempi panssari sinne???? Mistäköhän sellaisen saisi????
Pitäisköhän vaihtaa se muovin pala pois pohjasta ja laittaa joku vähän vahvempi panssari sinne???? Mistäköhän sellaisen saisi????
- ....but, Alive and Kicking-