Uusia Jammuja
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 7:32 pm
- Paikkakunta: Hki
WR250R maksanee vissiin 8900€. Kävin tänään Yamaha Centerissä jutskaamassa. Sitä f-sarjaa ei tosiaankaan enää saa valkokilpiin.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- anttiv
- Viestit: 25
- Liittynyt: La Touko 05, 2007 10:07 pm
- Pyörä: Gary Fisher Cake 1
- Paikkakunta: Rankkula
- Viesti:
Re: WR250R
Kato joo, I stand corrected. Joustovarat pienemmät, takaswingi (ja etupamput?) hennompi, 20 kg painavampi, öljytilavuus 1.4-->1.5 L, 5 venttiiliä --> 4 venttiiliä, 5 vaihdetta --> 6 vaihdetta, pitemmät välitykset kuvan perusteella. Vähemmän tehoa. Onko eri runko?Pasi kirjoitti:Minusta tuo vaikuttaa lähinnä ruiskulla kuristetulta kisaenskalta. On syytä epäillä, onko huoltovälit sen kummemmat. Huoltokirjassa voi olla mutta onko oikeasti. En usko että WR250R tulee olemaan myyntimenestys: offroad-ajoon välttää kuristamatonkin versio ja makkaranpaistoendurossa auttamattoman pieni (mm. tankki, huoltovälit, huippunopeus...).mti kirjoitti:Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa.
Mun näkemyksen mukaan tämä on tuotu markkinoille syystä että WR250F ja WR450F ei enää saa valkokilvellä.
Näyttää tosiaan monessa suhteessa nuupommalta vehkeeltä kuin F-sarjalainen.
Ei kai siitä pääse ympäri, että makkaranpaisto ja spoori vaatii eri vehkeet kun kompromissit on aina kompromisseja. Tässa laitteessa pitkän matkan suoritusta haittaa selkeesti eniten tuo tankki ja ehkä lastattavuus. Maastoon löytyy varmaan tykimpiä kilpipelejä.
Itse päätin jättää matkakeikat vain ajamatta kun ei kompromissia löytynyt.
T: Antti
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ke Touko 31, 2006 2:52 pm
- Pyörä: Suzuki DL650 V-Strom -10
- Paikkakunta: Joensuu
Tuo WR250R vaikuttaisi kyllä aika hyvältä kakkospyörältä. Parivertailu F:n kanssa antaa kyllä aika paljon eroja:
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... A26-206808
Voiko edes olla sama peruskone kyseessä, kun toisessa on märkäsumppu- ja toisessa kuivasumppuvoitelu?
Ihmettelen kyllä tuota bensatankin pienuutta. Pyörä on luokiteltu adventure-mallien joukkoon, ja sitten siihen isketään kisapeliä pienempi tankki.
Ajaakohan maailmanlaajuisesti suurin osa tällaisten pyörien käyttäjistä oikeasti alle puolen tunnin matkan päässä lähimmästä bensa-asemasta?
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... A26-206808
Voiko edes olla sama peruskone kyseessä, kun toisessa on märkäsumppu- ja toisessa kuivasumppuvoitelu?
Ihmettelen kyllä tuota bensatankin pienuutta. Pyörä on luokiteltu adventure-mallien joukkoon, ja sitten siihen isketään kisapeliä pienempi tankki.
Ajaakohan maailmanlaajuisesti suurin osa tällaisten pyörien käyttäjistä oikeasti alle puolen tunnin matkan päässä lähimmästä bensa-asemasta?
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 7:32 pm
- Paikkakunta: Hki
Oiskohan tää WR250R kuiteski eniten kisaenskaa vastaava "katu/matkaenduro" markkinoilla? DR-Z400 ei enää valmisteta.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 7:32 pm
- Paikkakunta: Hki
Varmistettu asia RM Heinolta (että DR-Z400 ei ole enää tulossa ainekaan eurooppaan) joka on suzukin maahantuoja. Ei ollut enää tänä vuonna eikä ole tiedossaPasi kirjoitti:Taitaa kuitenkin tuo WR250R olla ihan eri pyörä kuin WR250F. Eli korjaan käsitystäni että se olisi kuristettu kisapeli. Käsitykseni mukaan dertsin valmistus ei ole lakannut.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
tää ei aiheeseen liity, mutta ilmajäähdytteinen kone on parempi makkaran paistoon. Esim. 503 Rotax toimi oikein hyvin. Siinä rihlojen päällä makkara lämpenee tasaisemmin. Pakosarja ei ole hyvä paikka.karmolis kirjoitti:Vaikka toisaalta Dertsikin on ihan hyvä makkaranpaistoon
650 DR voisi olla hyvä ratkaisu. Tasainen lämpö ja mahtuu useampi makkara kerralla.
-ville
tälläsen olen nähnyt livenä tässä on kunnon paistopinta http://www.skullymotorsports.com/490pipe.jpg ootellaan uutta africa twiniä ja dr 800. taitaa jäädä vain haaveeksi....