Mulle pankki halusi lainata rahaa superin ostoon samalla marginaalilla kuin mitä asuntolainakin on. Vakuus tietenkin sama kuin asuntolainassa eli ko mökki. Kyllä raha on halpaaAnde749 kirjoitti:Mitähän suuruusluokkaa mahtavat olla tänäpäivänä kulutusluottojen korkomarginaalit?
KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Joo nyt on hyvin omat pullat unnissa, eiku tallissa, enkä usko vähään aikaan mopokaupoille lähtevänikään, mutta tuossa vaan mietin koko tämän raskaamman puolen tarinaa kautta aikain. Ja tulevaisuutta.Pasi kirjoitti:Siinäpä se ongelma on. 942cc LC8 kaasareilla ei täytä uusia päästönormeja.MarkkuHoo kirjoitti:Jos 950SE täyttää päästö/yms. normit, niin itse veikkaisin että se jatkaa tuotannossa.
Hyvä että pintaan pulpahtaa välillä näitä "näytekappaleita". SE ja HP2 on aika marginaalisen porukan laitteita ja hyvää mainosta, mutta ei kai niillä leiville lyö. Siksi nää laitteet pullautetaan linjalta jos ekonomisti niin päättää.
Menee mainokseksi taas, mutta menkööt; SE on siitä erikoinen värkki, että sillä nauttii rämeessä ja hyppyrissä, hiljaa ja kovaa. Matkailukin onnistuu. Just Virosta palatessamme vaimoni kehui mukavaa takapenkkiä- silti vaikka vertailun vuoksi kaikenlaisilla (matka-)vekottimilla(-kin) ollaan eurooppaa risteilty. Satulaan nousukorkeus on kai silti yläkanttiin. Onneks kuiteskin nuoruuden ratsastusharrastus vaikuttaa vielä spagaatilihaksissa.
Kaasariversioisena ja oikein säädettynä tuommoinen peli on fantastinen. Vaikea ja hidas maasto vaatii säädöiltä enemmän. Luukutus tiellä ei.
Kai siksi karsastan ruiskuja- edelleen.
Kumpa tajuaisivat tulevaisuudessakin säilyttää markkinoilla jotain samaan yltävää.
Kuusysikymppisellä olen ajanut vaan pientä piharinkiä, joten siitä en osaa olla mitään mieltä. Varmaan ihan ehdoton lupaus yksipyttyisten sarjaan...
Kuinka pidetään hu****a jännityksessä:
http://www.ktm690adventure.com/
Tuo on kuitenkin ilmeisesti jonkun yksityisen ylläpitämä huijaussaitti.
http://www.ktm690adventure.com/
Tuo on kuitenkin ilmeisesti jonkun yksityisen ylläpitämä huijaussaitti.
Huono tie, parempi mieli.
Tässä kuvaa tuosta penkin alla olevasta bensatankista:
http://forum.lc8.info/files/attachments ... k2_191.jpg
...vai pitäisikö sanoa, että penkki on enemmänkin tankin päällä
Tällainenkin saitti löytyy jo
http://www.ktm690enduro.com
Voi olla, että on pyörän osto lopulta edessä. SXC:tä joskus harkitsin, mutta en raatsinut ostaa...
Tero K
http://forum.lc8.info/files/attachments ... k2_191.jpg
...vai pitäisikö sanoa, että penkki on enemmänkin tankin päällä
Tällainenkin saitti löytyy jo
http://www.ktm690enduro.com
Voi olla, että on pyörän osto lopulta edessä. SXC:tä joskus harkitsin, mutta en raatsinut ostaa...
Tero K
Hurjaa, onkohan tuossa penkki ja änkkäri pelkästään tuon muovin varassa eikä varsinaista metallista takarunkoa ole ollenkaan vai eikö se vaan tuossa kuvassa näy?terokoo kirjoitti:Tässä kuvaa tuosta penkin alla olevasta bensatankista:
http://forum.lc8.info/files/attachments ... k2_191.jpg
...vai pitäisikö sanoa, että penkki on enemmänkin tankin päällä
Hannu
Tuolta löytyy lisätietoja:Hannu kirjoitti:Hurjaa, onkohan tuossa penkki ja änkkäri pelkästään tuon muovin varassa eikä varsinaista metallista takarunkoa ole ollenkaan vai eikö se vaan tuossa kuvassa näy?terokoo kirjoitti:Tässä kuvaa tuosta penkin alla olevasta bensatankista:
http://forum.lc8.info/files/attachments ... k2_191.jpg
...vai pitäisikö sanoa, että penkki on enemmänkin tankin päällä
http://www.ktm690enduro.com/
Eli "Vallankumouksellinen itsekantava yksiosainen bensatankkiperä."
Huono tie, parempi mieli.
- Kuraattori
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
- Pyörä: LC 4 ja 8
- Paikkakunta: Liperi
690 enduro
Mielenkiinnolla odotan kuinka tuohon muovihässäkkään saa tarakan kiinni.ei ainakaan powerpartseissa ollu kuvia tarakasta.ja tuo 12 litraa ei kyllä innosta pitemmille reissuille..tarakanhan voi tietysti tehdä itse ja laittaa kiinni vaikka peltiruuveilla,nekun tunnetusti porautuvat hyvin muoviin......
-
- Viestit: 2656
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Ei tuossa tarvitse huolehtia polttoaineen loppumisesta:
http://www.ktm690enduro.com/fileadmin/6 ... ata_en.pdf
Teknisissä tiedoissa: Weight (ready to race) 138.5 kg (without fuel)
Kisaankin voi lähteä tyhjällä tankilla
Joustovarat on siinä rajoilla, 250 mm edessä ja takana. Ero on huomattava SXC-malliin verrattuna.
http://www.ktm690enduro.com/fileadmin/6 ... ata_en.pdf
Teknisissä tiedoissa: Weight (ready to race) 138.5 kg (without fuel)
Kisaankin voi lähteä tyhjällä tankilla
Joustovarat on siinä rajoilla, 250 mm edessä ja takana. Ero on huomattava SXC-malliin verrattuna.
Re: 690 enduro
Jos tuossa on kaasari niin kuin speksit sanovat, niin ei taida tarakalle olla paljon käyttöä. Uutta pyörää ei saane enää kilpiin ilman katalysaattoria, ja katalysaattoria ei kaasaripeliin kannata laittaa. Vertailun vuoksi 690 supermoton spekseissä on maininta polttoaineen suihkutuksesta (Keihin).Kuraattori kirjoitti:Mielenkiinnolla odotan kuinka tuohon muovihässäkkään saa tarakan kiinni.ei ainakaan powerpartseissa ollu kuvia tarakasta.ja tuo 12 litraa ei kyllä innosta pitemmille reissuille..tarakanhan voi tietysti tehdä itse ja laittaa kiinni vaikka peltiruuveilla,nekun tunnetusti porautuvat hyvin muoviin......
Huono tie, parempi mieli.
- Antti Kaartinen
- Viestit: 31
- Liittynyt: Ma Touko 14, 2007 10:38 am
- Pyörä: Fillari
Oli pakko tehdä pieni kuvamanipulaatio, jotta näkisi miltä vehje näyttää nappularenkailla hieman nostettuna ja takalokari typistettynä. Kelpaisihan tuollaisella ajella...
- Liitteet
-
- KTM690enduro.jpg
- (97.77 KiB) Tiedosto ladattu 828 kertaa
Sivuprofiilikuvassa on pyörässä vilkut, eli on rekisteröitävissä?Pasi kirjoitti:Taitaa olla lyöntivirhe tuo kaasari. 46mm kaasari ei muutenkaan tunnu kovin uskottavalta eikä Keihin THB lainkaan tutulta. Uskoisin että 690enskassa on samat ruiskutushilut kuin 690SM:ssä, softa voi niinkin poiketa.
Huono tie, parempi mieli.