Ducati Multistrada V4
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Ducati Multistrada V4
Kauheeta pähkäilyä lisien suhteen, esim. satsaako mielummin pohjapanssariin vai takalaukkuun?
- Gössi -
-
- Viestit: 444
- Liittynyt: To Maalis 29, 2018 7:32 am
- Pyörä: 690 Enduro R -15
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Ducati Multistrada V4
Eikös nuo premium-merkit kuulu ostaa "fully loaded", kuten Bemaritkin. Kaikki mitä listalta löytyy tarvitsi tai ei.
KTM 690 Enduro R -15
Triumph Bonneville Bobber Black -18
Triumph Bonneville Bobber Black -18
Re: Ducati Multistrada V4
En ottanu kumpaakaan, eiks tossa ole jotain alapään suojusta valmiina? Vanhassakin on. Takalaukusta en tykkää, otan mieluummin ortliebin vesitiiviin säkin.
Mielenkiintoista nähdä että toimiiko kännynavi tyydyttävästi vai pitääkö ottaa kuiteskin erillinen. Lipallinen avattava potta olis kans mielessä, suupertin E1 istuu kaaliin hyvin, mutta siihen on tarjolla vanhemman mallinen radiokaulus mikkipuomeineen. Elättelin toivetta että siihen tulisi sama systeemi tarjolle kuin C4:ään. Saas näkee.
Alkoi muuten konkretisoitua tilanne kun tänään talliin tuli Multin kokoinen kolo.
Koskas saat vehkees, helmikuussa?
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Takalaukku on kätevä kolmessa asiassa, mahdollisen kyytiläisen selkänojana, kypäränsäilytykseen kaupassa/kahvilassa käynnin tai jopa laivamatkan ajaksi, sekä arkiajossa vähemmän splittausta haittaavana.
Vakavassa harkinnassa vielä lisäledit, sivujalan pohjan laajentaja, Touring pleksi, kahvan suojukset...
Maaliskuusta on ollut puhe, toki tuskin silloin vielä ajelen...
Vakavassa harkinnassa vielä lisäledit, sivujalan pohjan laajentaja, Touring pleksi, kahvan suojukset...
Maaliskuusta on ollut puhe, toki tuskin silloin vielä ajelen...
- Gössi -
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: Ducati Multistrada V4
SC10UA käy E-ykköseen.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Re: Ducati Multistrada V4
No kappas, niinpäs onkin. Onko omia käyttökokemuksia?
Takalaukku on tietysti käytännöllinen, mutta tähän astisissa omissa pyörissä.se on heikentänyt ajovakautta. Multin sivulaukut on sen verran siistit ja lähelle pyörää istutetut, että omassani olen pitänyt ne aina paikallaan.
Kotarissa oli ne alulootat, niistä tuli mieleen lähinnä pioneeripataljoonan siltajoukkueen ponttoonit. Tosi leveät, ihan kuin gessussa. Eikä sillä uskaltanut niiden kanssa ajaa lujaa, pientä vispausta jo 160 paikkeilla (asvaltilla en kokeillut).
Takalootassa olis kyllä reissussa pitää kuvaus- ym. tarvikkeita.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Multin sivulaukkuun ei vissiin mahdu kypärä?
Johonkin se tonnin lahkakortti pitänee kuitenkin käyttää...
Ellei sitten Ducati/Araihin...
Johonkin se tonnin lahkakortti pitänee kuitenkin käyttää...
Ellei sitten Ducati/Araihin...
- Gössi -
Re: Ducati Multistrada V4
En ole kokeillut, oikeanpuoleiseen ei ainakaan kun sitä on lohkaistu kolmannes sille typerälle sliparille. Vasempaan saattais mahtuakin, en ole kylläkään kokeillut tossa vanhassa. Ei luulis olevan harvinainen kysymys, joten eiköhän siihen vastaus löydy.
Araihan on hyvä kypärä, mut mun kaali on siihen väärän mallinen.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
- JuhaL
- Viestit: 852
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: Ducati Multistrada V4
Ei ole. Meinasin hommata tuon, mutta se jäi meinaamiseksi.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
- Pyörä: BMW R1200GS LC -13
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Ducati Multistrada V4
Pari kommenttia tuosta Schuberthin SC10U:sta. En tiedä mitä eroa on SC10UA:han, mutta mulla on ollu tuo 10U muutaman kesän. Tilasin XLmotosta kun oli tarjouksessa jtn 162,50e. Asentuu hienosti Schuberth C3 Basiciin. Näkyvillä on ainoastaan nuo kaksi namiskaa, mutta huonona puolena on, että ne ovat visiirin takana. Tosin takuuajan umpeuduttua nuo olisi askarreltavissa kypärän kylkeen tai kaulukseenkin.
Äänenvoimakkuus on vähintäänkin riittävä korvatulpillakin ajettaessa. Ei tarvitse pitää täysillä. Musiikkia enkä radiota ole koskaan käyttänyt, mutta kun käytössä on vain kaksi nappia, nappien painallusten lukumäärän, tai painalluksen keston muistaminen on mahdotonta. Eli radio on joskus mennyt vahingossa päälle, ja parkkiin on ajettava että radion saa sammuksiin.
Jos tarkoitus on käyttää vain puhelimeen vastaamiseen tai matkustajan kanssa höpöttelyyn, niin on omaan makuuni sopiva laite. Puheluun vastaaminen ja matkustajan kanssa puheyhteyden avaaminen hoituu äänikomennolla. Oikeasti tuo on Senan valmistama laite, ja kun matkustajalla on sellainen kypärän kylkeen kiinnitettävä Sena mollukka (muistaakseni SMH5), ne toimivat keskenään hyvin.
Ei nyt liittynyt millään tavalla Ducatiin...
Äänenvoimakkuus on vähintäänkin riittävä korvatulpillakin ajettaessa. Ei tarvitse pitää täysillä. Musiikkia enkä radiota ole koskaan käyttänyt, mutta kun käytössä on vain kaksi nappia, nappien painallusten lukumäärän, tai painalluksen keston muistaminen on mahdotonta. Eli radio on joskus mennyt vahingossa päälle, ja parkkiin on ajettava että radion saa sammuksiin.
Jos tarkoitus on käyttää vain puhelimeen vastaamiseen tai matkustajan kanssa höpöttelyyn, niin on omaan makuuni sopiva laite. Puheluun vastaaminen ja matkustajan kanssa puheyhteyden avaaminen hoituu äänikomennolla. Oikeasti tuo on Senan valmistama laite, ja kun matkustajalla on sellainen kypärän kylkeen kiinnitettävä Sena mollukka (muistaakseni SMH5), ne toimivat keskenään hyvin.
Ei nyt liittynyt millään tavalla Ducatiin...
Re: Ducati Multistrada V4
Kiitos kommentista. Näin ne on tarpeet erilaisia, itse tykkään kuunnella radiota ja kännystä spottaria. Radiokanavilla on helpompi surffata kun mainokset alkaa tökkiä. Puhelinta on hankalampi operoida ellei pysähdy.
On käynyt mielessä että jos hommais btluurit ja poimis niistä osat kypärään. Radio sitten pyörään.
Voi tulla tehtäväksi kun noiden kypäräsysteemien kehittäjät ei ilmeisesti niitä itse käytä. Src-kauluksessakin on hienosti vilkkuvaloilla varustetut nappulat, mutta jos ne haluaa nähdä, on ruukku otettava päästä.
Vähän niinkuin klanin uudessa sähkötakissa jossa on yksi nappi ja ledejä. Arvo siinä sitten tehoja ajotakin läpi, avaa vetska sateessa ja kato ledejä peilistä, jipii.
On käynyt mielessä että jos hommais btluurit ja poimis niistä osat kypärään. Radio sitten pyörään.
Voi tulla tehtäväksi kun noiden kypäräsysteemien kehittäjät ei ilmeisesti niitä itse käytä. Src-kauluksessakin on hienosti vilkkuvaloilla varustetut nappulat, mutta jos ne haluaa nähdä, on ruukku otettava päästä.
Vähän niinkuin klanin uudessa sähkötakissa jossa on yksi nappi ja ledejä. Arvo siinä sitten tehoja ajotakin läpi, avaa vetska sateessa ja kato ledejä peilistä, jipii.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Mulla on potassa Interphone, joten kun tuossa uudessa Ducsussa saa ohjattua spotifyta joystickillä, niin sitä varmaan tulee sit kuunneltua. Sygic hieman arveluttaa, toivottavasti olen vain ennakkoluuloinen. Plan B on toki olemassa.
- Gössi -
Re: Ducati Multistrada V4
Vaihdoin jo optimistisena nickin vaikka toimitus menee toukokuulle. Onko menettely hyväksyttävää?
Netissä on jo aika paljon koeajoja ja tuubissa videoita laitteesta. Ei ole juurikaan moitteita, mutta kyllä niitä varmaan löytyy. Ainakin kun kävin kattomassa rmheinolla näytekappaletta niin siinä pleksin korkeussäätö oli vähän hervottoman tuntuinen (voi olla pelkkä säätöjuttu).
Netissä on jo aika paljon koeajoja ja tuubissa videoita laitteesta. Ei ole juurikaan moitteita, mutta kyllä niitä varmaan löytyy. Ainakin kun kävin kattomassa rmheinolla näytekappaletta niin siinä pleksin korkeussäätö oli vähän hervottoman tuntuinen (voi olla pelkkä säätöjuttu).
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Ducati Multistrada V4
Tää nyt ei liity pyörään ainakaan suoranaisesti, mutta mulle alkais tää talvi jo riittää. On ollut lunta ja pakkasta ihan omiks tarpeiks tai vaikka myytäväksi asti. Aiemmin talvi on mennyt yhdessä hujauksessa. Tekemisen puutetta ei ole ollut, eli ei se siitä johdu. Eikä tilatusta pyörästäkään, pääsen aloittamaan kauden varapyörällä.
Nyt jos olis rajat auki niin viikko etelässä tekis terää.
...kunhan tässä vaan itekseni jupisen...
Nyt jos olis rajat auki niin viikko etelässä tekis terää.
...kunhan tässä vaan itekseni jupisen...
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S