2021 Aprilia 660 Tuareg

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

LLv24Max
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2014 9:33 pm
Pyörä: Aprilia Tuareg, Honda CRF300L
Paikkakunta: Helsinki

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja LLv24Max »

Tuo on paremman näköinen ja taitaa olla halvempikin kuin OEM , joka tulee mun mielestä liikaa "taakse"

Siisti tarrasarja

https://gasnroll.com/kit-adhesivos-apri ... -fotly-red
Tatska
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Touko 25, 2020 9:46 am
Pyörä: jopo

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Tatska »

Tervehdys kanavalle. Tämä pyörä kiinnostaa kovasti, jopa niin paljon että olen tutkaillut erinäisiä varustekombinaatioita. Onko kellään tietoa sellaisista kunnollisista kahvasuojista, jotka sopivat alkuperäisten lämpökahvojen kanssa? Sen, mitä olen lukenut, niin aika monella valmistajalla lukee, että ei ole sopiva alkuperäisten lämpökahvojen kanssa.
Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Millainen pleksi on ? Vaatiiko siis ehdottomasti korkeampaa tai matalampaa?
Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Huudan tuuleen lisää.
Paljonko on kulutus matka-ajossa?
jxm80
Viestit: 4
Liittynyt: Su Syys 12, 2021 11:09 am
Pyörä: Ktm 390 Adventure

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja jxm80 »

Muutaman tankillisen perusteella veikkaisin 4,4- 5,0l/100km. 4,5l kulutuksia olen saanut. Tosin sisäänajossa ollut ne.
Faitteri
Viestit: 38
Liittynyt: To Marras 18, 2004 2:41 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Faitteri »

Mä olen pärjännyt oikein kivasti perus pleksillä, takana nyt 5000+km ja lähinnä sorateitä. Oma pituus 179cm.

Kulutus on käytännössä ajotavasta riippumatta se 4.5 litraa satasella.
-- Aprilia: Tuareg 660 vm 2022, Pegaso 650 vm 1992 & 1994, Tuareg 350 vm 1987, Pegaso 125 vm 1990; Gilera RC600 vm 1989; Cagiva Tamanaco 125 vm 1990
Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Tällainen tuli hommattua, Kulutus on sit ihan ok niin itsellä kuin teilläkin.
Lämpökahvojen teho tuntuu olevan todella surkea kun kovimmalla asetuksella kesähanskoilla juuri tuntee että jotain pientä lämpöä on, kuinka muilla?
Loistava pyörä muilta osin.
Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Tekemäni modaukset.
Pleksiä madalsin 9 cm.
Tangonpääpeilit.
Bumot merkin takaritsa ja kotarista peritty bumot alumiini lätkä ritsalle.
Bumotin ritsa on matala mutta ehkä ei varmaan paras jos on paljon 2 päällä ajoa.

Reissukamojen kuljetuksessa varmaankin tulen käyttämään 21 Brothersin rogal XL laukkua.
Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Kuinkas paljon ovat huolloista nyhtäneet?
Faitteri
Viestit: 38
Liittynyt: To Marras 18, 2004 2:41 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Faitteri »

Eka tonnin huolto oli muistaakseni 180€. Kymppitonnin huoltoon on vielä matkaa kolmisen tuhatta kilometriä.
-- Aprilia: Tuareg 660 vm 2022, Pegaso 650 vm 1992 & 1994, Tuareg 350 vm 1987, Pegaso 125 vm 1990; Gilera RC600 vm 1989; Cagiva Tamanaco 125 vm 1990
Avatar
sulakari
Viestit: 732
Liittynyt: To Touko 25, 2006 9:41 pm
Pyörä: KTM690
Paikkakunta: Vermuntila

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja sulakari »

Oletteko tarkistellee ilmanputsari koteloa.Elokuun lopulla ostin esittelypyörän.Syksyllä ehdin ajeleen n.3000km.Jossain vaiheessa kurkkasin putsaria ja koteloa,ei näyttänyt että olisi mistään vuotanut pölyä.Nyt talvella katoin uudestaan ja pölyrantu kotelon pohjassa olevan pienen reiän ympärillä,kotelon alle ei näe oikein mistään.Lampun kanssa valoa reiästä,niin sehän näkyi.Sen verran vaivasi että purin kotelon pois,reikähän siellä.En tiedä onko siellä alunperin joku tulppa.
Nyt täytyy ainakin laittaa tai liimata koko tulppa umpeen.
Ja kotelosta puuttui takimmainen kiinnitysruuvi.
Tuntuu olevan Italialaista laatua :evil:
Eli kannattaa tarkastaa!
Jartsa N
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Touko 06, 2015 8:59 pm
Pyörä: ApriliaTuareg660 YamahaXT600 KTM EXC300
Paikkakunta: Salo

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Jartsa N »

Tatska kirjoitti: Ti Huhti 25, 2023 10:02 am Tervehdys kanavalle. Tämä pyörä kiinnostaa kovasti, jopa niin paljon että olen tutkaillut erinäisiä varustekombinaatioita. Onko kellään tietoa sellaisista kunnollisista kahvasuojista, jotka sopivat alkuperäisten lämpökahvojen kanssa? Sen, mitä olen lukenut, niin aika monella valmistajalla lukee, että ei ole sopiva alkuperäisten lämpökahvojen kanssa.
SW Motech ja Barkbusters suojat ainakin käy (sama runko molemmissa) mulla SW Motech suojat alkuperäisten lämpökahvojen kanssa.
Jartsa N
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Touko 06, 2015 8:59 pm
Pyörä: ApriliaTuareg660 YamahaXT600 KTM EXC300
Paikkakunta: Salo

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Jartsa N »

Pavee kirjoitti: Ke Kesä 07, 2023 9:11 am Tällainen tuli hommattua, Kulutus on sit ihan ok niin itsellä kuin teilläkin.
Lämpökahvojen teho tuntuu olevan todella surkea kun kovimmalla asetuksella kesähanskoilla juuri tuntee että jotain pientä lämpöä on, kuinka muilla?
Loistava pyörä muilta osin.
Sulla on sitten vikaa niissä, omilla orggis lämpökahvoilla olen pärjännyt viime marraskuusta tänne helmikuuhun ja yleensä saa laittaa pienemmälle 5 kilsaa ajeltua.
Jartsa N
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Touko 06, 2015 8:59 pm
Pyörä: ApriliaTuareg660 YamahaXT600 KTM EXC300
Paikkakunta: Salo

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja Jartsa N »

sulakari kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 9:10 pm Oletteko tarkistellee ilmanputsari koteloa.Elokuun lopulla ostin esittelypyörän.Syksyllä ehdin ajeleen n.3000km.Jossain vaiheessa kurkkasin putsaria ja koteloa,ei näyttänyt että olisi mistään vuotanut pölyä.Nyt talvella katoin uudestaan ja pölyrantu kotelon pohjassa olevan pienen reiän ympärillä,kotelon alle ei näe oikein mistään.Lampun kanssa valoa reiästä,niin sehän näkyi.Sen verran vaivasi että purin kotelon pois,reikähän siellä.En tiedä onko siellä alunperin joku tulppa.
Nyt täytyy ainakin laittaa tai liimata koko tulppa umpeen.
Ja kotelosta puuttui takimmainen kiinnitysruuvi.
Tuntuu olevan Italialaista laatua :evil:
Eli kannattaa tarkastaa!
Itsellä en ole nähnyt vuotoa / pölyä kotelon sisällä. Mut en oo noin tarkkaan kyllä sitä koteloa taskulampulla katsonut, ootko varma että se reikä ei oo tarkoituksella sinne tehty? Muistan että joissain edellisissäkin pyörissä olen suodatinkotelon pohjassa reijän nähnyt, on niin pieni ettei sieltä paljon paskaa sule sisälle, jos vain suodatin hengittää eikä ole tukossa, mut päästää koteloon tulevan veden ulos, ettei kerää sitä vettä sinne koko ajan lisää. Näin olen itselleni aikaisemmin selittänyt sitä reikää, muistaakseni ainakin Yamaha XT 600 kotelon pohjalla on sellainen ja taisi olla KTM EXCssä myös jokin vedenpoisto.
Avatar
sulakari
Viestit: 732
Liittynyt: To Touko 25, 2006 9:41 pm
Pyörä: KTM690
Paikkakunta: Vermuntila

Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg

Viesti Kirjoittaja sulakari »

Poistoletku.png
Kyllä siellä kunnon reikä on missä pitäisi olla myös tulppa. Nyt on
Vastaa Viestiin