Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Elo 19, 2019 6:27 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Kesä 09, 2019 8:45 am 
Avatar

Liittynyt: To Elo 30, 2007 2:27 am
Viestit: 1161
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: Haussa
Huhuja joiden mukaan Hondalta olisi tulossa CRF850L Africa twin.
https://www.advpulse.com/adv-bikes/850cc-africa-twin-crf850l-rumor/
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/june/honda-planning-crf850l-africa-twin-for-2021
https://www.youtube.com/watch?v=4G86ykyzJPs
Tuo voisi olla mielenkiintoinen uutuus, jos vain hinta pysyy kurissa.

_________________
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 09, 2019 11:11 am 
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
Viestit: 2254
Paikkakunta: Kempele
Pyörä: CRF 1000 L ja K75 Street tracker
Painon pudottaminen kilpailukykyiseksi voi olla isompi haaste kuin hinnoittelu. Ainakin jos Hondalla on aikomus tuottaa samalta pohjalta molemmat huhutut, 850 ja 1100.

_________________
https://www.youtube.com/user/mtubeist


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 03, 2019 9:37 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1426
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
ADV Pulsella on jutussa pointtinsa. Nykyinen 1000 cc AT on saman tehoinen kuin kilpailijoiden 800 cc ja 850 cc pyörät, joten mihin 850 cc Hondan suorituskyky sitten asettuisi. Toivottavasti ei 700 Teneren tasolle.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 04, 2019 5:33 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 7151
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: T7
1000 AT on kaupallinen kompromissi ja tehot on tarkoituksella jätetty alhaisiksi että sen saa tarvittaessa A2:ksi. Huhujen mukaan tulee 1100 ja 850 mallit joten oletettavasti 1100 tulee olemaan selkeesti tehokkaampi versio nykyiseen 1000:een ja 850:stä tulee se sataheppainen A2:ksi muutettava versio.

Hondan insseistä en tiedä mutta näin mä sen tekisin ja kauppa käy 8)

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 04, 2019 7:29 am 

Liittynyt: To Maalis 23, 2017 12:31 pm
Viestit: 205
Pyörä: Bemari
mek kirjoitti:
Painon pudottaminen kilpailukykyiseksi voi olla isompi haaste kuin hinnoittelu. Ainakin jos Hondalla on aikomus tuottaa samalta pohjalta molemmat huhutut, 850 ja 1100.

Kilpailukykyiseksi minkä kanssa? F850GS on lähemmäs 250kg joka on samaa luokkaa nykyisen AT:n kanssa. Eikä tikrukaan tuosta juuri jää jälkeen. Jos samalla rungolla aikovat molemmat tehdä, niin eiköhän tuosta ole tulossa enemmän katu- kuin maasto-orientoitunut.

Honda on yleensä aika traditionaalinen T&K-osastolla, joten en oikein jaksa uskoa, että sieltä olisi tulossa mitään kovinkaan villiä konseptointia tai segmenttiä raviselevaa uutuuspyörää.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 26, 2019 5:05 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
Viestit: 699
Paikkakunta: Mikkeli
Pyörä: CRF1000L
Liittyneeköhän tämä Hondan julkaisema teaseri pikku-AT:n viralliseen julkaisuun lähiaikoina?

_________________
Solifer SM-82 >>> 28 vuotta taukoa >>> Yamaha XT660Z Ténéré >>> Honda CRF1000L Africa Twin DCT


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 26, 2019 8:54 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1426
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Voi hyvinkin liittyä pikku-AT:n tulemiseen, mutta en odottaisi virallista julkaisua lähiaikoina. Tonnisen AT tuloa alettiin huhuilla 2013, foorumin otsikkoonkin on ennustettu optimistisesti 2014 ja 2016 se tuli markkinoille. Eiköhän japanilaiset tee markkonointia ensin jokusen vuoden ennen julkaisua. Tuoreempana esimerkkinä 700 Tenere. Marraskuussa 2020 Eicmassa Milanossa on minun veikkaus aikaisimpaan mahdolliseen julkaisuun ja pyöriä saisi 2021.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 27, 2019 7:01 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 7151
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: T7
Tuntuu olevan japsien käytäntönä että kun suunnittelutiimillä lamppu syttyy ja ensimmäiset ajatukset on piirretty norttiaskin kylkeen niin aloitetaan samantien helvetinmoinen hypetys. Aika näyttää tuleeko pikku AT:stä kilpailija T7:lle vai 790:lle, tai jotain niiden väliin.

Se mikä on hyvää, valmistajat on huomanneet adventure pyörien suosion.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 27, 2019 9:30 am 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1426
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Veikkaisin, että siitä ei tule kilpailijaa kummallekaan vaan se tulee asetumaan paremminkin 850 GS:n ja Tiger 800:n kilpailijaksi varsinkin jos siinä on jotain yhteistä 1000:n AT:n kanssa.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com