Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ti Tammi 21, 2020 11:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1151 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 73, 74, 75, 76, 77
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Su Kesä 23, 2019 9:04 pm 

Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
Viestit: 762
Paikkakunta: Pirkanmaa
Pyörä: XChallenge
an13 kirjoitti:
Plugeista ei, mutta Powercommander V oli hintansa väärti, keskialueella parhaillaan +28% lisää ainetta kartassa, kaasun vaste ihan eri luokkaa on se vakio vaan niin laihalla.


Kysy tältä nimimerkiltä tietoa powercommanderista


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Su Kesä 23, 2019 9:25 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 9:16 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Laukaa
Pyörä: BMW xchallenge
oppeS kirjoitti:
Ohjauslaakeri, tyypiltään SKF 320/28XQ metric single row taper Roller bearing 28x52x16 mm löysin 20.8.2012 viestistä tästä foorumista. Sitä jäin ihmettelemään, että duellin sivulla sanotaan kooksi 28x52x16.5 mm. Kyse kuitenkn samasta laakerista?

Pitäis vaihdattaa, alkuperäiset maksaa 55€/kpl. Ajettu n. 39 ktm. Uskoisin ,että laakerikaupasta saa SKF:t edullisemmin :D
34.50e motonestis sisältäen pölysuojat

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Su Kesä 23, 2019 9:44 pm 

Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
Viestit: 762
Paikkakunta: Pirkanmaa
Pyörä: XChallenge
Onko jollain kokemuksia motonetin laakereista, all balls - merkkiset? Edulliset ainakin ovat!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Ma Kesä 24, 2019 5:51 am 
Avatar

Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 9:16 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Laukaa
Pyörä: BMW xchallenge
Itselle vaihdoin ne pari viikkoa sitten. Ei valittamista.

Vanhat alko olee vaihtokunnossa.KuvaKuva

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Pe Joulu 13, 2019 3:48 am 

Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
Viestit: 203
Paikkakunta: Valkeala
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS
Olisin kiinnostunut hommaamaan Kasigessun kaveriksi Challengerin.
Mutta persjalkainen kun oon...
Kuinkahan paljon pystyy satulaa ja jousitusta madaltamaan noin niinkuin järkevästi,
että jäisi riittävästi maavaraa ns pappaendurointiin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Pe Joulu 13, 2019 12:15 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Viestit: 881
Paikkakunta: Kokkola
Pyörä: Xchallenge/K100rs/GSF1200
Moe.

Ainakin joskus Challengeriin sai lisävarusteena ihan orggis osana madalletun satulan eikä ollu ees kovin kallis. Ite oon 173 lyhyt ja mulla yltää varpaa just maahan ja mulla siis tuo madallettu penkki. Pyörähän on todellaki korkea ja suurin haitta siitä on jalan heittäminen satulan yli liikkeelle lähdössä. Melko monesti otanki ns. juoksevan startin.

Jos pyörässä on paikallaan se alkuperäinen ilmaiskari niin mun muistin mukaan ilmanpaineella perää saa laskemaan jonku verran ja edessä on laskuvaraa se sentti,mitä teleskooppeja saa säädettyä kolmioissa ylöspäin. Jos enempi haluu laskea niin sitte tarvii jo muita toimenpiteitä. Maavaraahan tuossa on paljohkosti.

-Ile-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Pe Joulu 13, 2019 3:46 pm 

Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
Viestit: 203
Paikkakunta: Valkeala
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS
Onkohan kellään kokemuksia madaltavista etu- ja takajousista?
Hyperprolla taitaa olla jotain saatavana.
Mistähän saisi pituussäädöllä varustetun takapampun?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Pe Joulu 13, 2019 4:21 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Viestit: 881
Paikkakunta: Kokkola
Pyörä: Xchallenge/K100rs/GSF1200
Mun mielestä lähes kaikkia takaiskareita voi lyhentää esim. huollon yhteydessä. Niihin kai asennetaan joku holkki sisälle joka "lyhentää" iskaria.

Tässä PDS-typpisessä jousituksessahan iskaria tarvii lyhentää hyvin vähän, että perän saa laskemaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Pe Joulu 13, 2019 4:31 pm 

Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Viestit: 1015
Pyörä: 500EXC
Vaihtakaa ilmaiskari normaaliin jousi-iskariin niin loppuu se lepoasennossa pyrkiminen aina korkeimpaan kun ei ole ilmaiskarissa "static sagia". Eli istuu matalammalla luonnostaan jo. Ja toimii muutenkin paremmin eikä puhkea reissussa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Ma Joulu 16, 2019 5:46 pm 

Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
Viestit: 203
Paikkakunta: Valkeala
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS
https://www.nettimoto.com/bmw/g/2453386
Onkohan kellään ko pyörästä mitään tietoa / kokemuksia?
Kiinnostaisi hiukkasen :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: BMW G650X
ViestiLähetetty: Ti Joulu 31, 2019 4:12 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Viestit: 881
Paikkakunta: Kokkola
Pyörä: Xchallenge/K100rs/GSF1200
Jos nyt talvella ei oo muuta tekemistä niin kannattaa avata starttimoottori ja tsekata tilanne.

Mulla startti oli ihan täynnä öljy/hiilimönjää. Pitää toivoo, että saa uusilla hiilillä tuon elvytettyä, uus maksaa yli kolmesataa.

Ilmeisesti öljy tullu läpi startin akselin stefasta.

-Ile-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1151 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 73, 74, 75, 76, 77

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com