Sivu 76/89

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ma Syys 03, 2018 11:38 am
Kirjoittaja Go-Za
Lassi kirjoitti:Mistä Go-Za tilasit tuon, onko se Hondan orggisosa? Ja semmoi, että taipuu osumaa saadessaan?
Stormin tiskillä kävin vertailemassa ja kun oikean näköinen löytyi, sen otin. Toi on alumiinia että kyllä sen pitäis napsahtaa mielummin kuin sen akselin.

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ma Syys 03, 2018 12:29 pm
Kirjoittaja Lassi
Alumiiniahan tuo alkuperäinenkin on ja siksi niitä juuri on vaihdettu taipuisampiin.

Olisiko jollain aivan linkkiä, että tuon kun tilaat niin on taipuisa poljin ja käy suorilta pyörään? Entä sama homma pienen tankkilaukun kanssa, joka kiinnittyy hyvin XChallengeen ilmaboksin päälle?

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ma Syys 03, 2018 5:00 pm
Kirjoittaja an13
Se on tuo aiemmin linkkaamani Touratechin jatkettava poljin, mutta eipä suomen touratech sivuilta sitä enää löydy.

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ma Syys 03, 2018 5:47 pm
Kirjoittaja Go-Za
Lassi kirjoitti:Alumiiniahan tuo alkuperäinenkin on ja siksi niitä juuri on vaihdettu taipuisampiin.
Ok. Alkuperäinen on silloin raskasalumiinia ja tämä jonka ostin on sitten kevytalumiinia. Sen verran suuri painoero oli.
Stormin varaosa oli näköjään tämä, eli näyttää olevan kuitenkin YZF:n kiksi vaikka paketissa luki Honda CR250.

Re: BMW G650X

Lähetetty: Pe Syys 07, 2018 9:54 am
Kirjoittaja Go-Za
Tämä poljin pitäisi myös sopia. Tilasin 2, eli pääsen kokeilemaan melko pian.

Re: BMW G650X

Lähetetty: Pe Syys 07, 2018 10:58 am
Kirjoittaja Viuh
YZ:n polkimen päivitin aikanana omaani. Alkuperäistä voi myös heikentää poraamalla reikiä.

Re: BMW G650X

Lähetetty: Pe Syys 07, 2018 11:25 pm
Kirjoittaja Lassi
Tuo Louisin poljin näyttää kyllä passelilta, toivottavasti sopii!

Re: BMW G650X

Lähetetty: Su Maalis 17, 2019 2:06 pm
Kirjoittaja oppeS
Millä aineella, kuinka usein ja miten olette rasvanneet kytkin/ kaasuvaijerit?

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ma Huhti 01, 2019 6:04 pm
Kirjoittaja Go-Za
oppeS kirjoitti:Millä aineella, kuinka usein ja miten olette rasvanneet kytkin/ kaasuvaijerit?
Ei kai noissa tarvii mitään ihme taika-ainetta olla? Normi CRC:tä "pikahuoltona" ja jotain tuhdimpaa sitten perushuoltona.

Re: BMW G650X

Lähetetty: To Huhti 04, 2019 4:33 pm
Kirjoittaja oppeS
Kuulin, että bemarin vaijereissa olisi teflon pinnoite ja tällöin ei saa rasvata.
Miten lie XChallengessa.

Re: BMW G650X

Lähetetty: To Huhti 04, 2019 6:57 pm
Kirjoittaja JarkkoE
Aprilli BMW taitaa olla tämä joten tuskin on tefloonia. Omassa ainakin keveni kun laittoin vähän öljyä.

Vaan miks ei teflon vaijeriin rasvaa?

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ma Huhti 22, 2019 4:47 pm
Kirjoittaja LLv24Max
Moi !

onko sattumoisin kenenkään foorumilaisen vanha tai muuta tietoa ko pyörästä?
https://www.nettimoto.com/bmw/g/2388123

nimimerkki tt600r päivitystä ...

Re: BMW G650X

Lähetetty: Ke Kesä 12, 2019 3:16 pm
Kirjoittaja oppeS
Etulokasuojan takakappaleessa ”jäähdytysreiät” syylärille. Niillä se huono puoli, että päästävät kivet hakkaamaan syylärin jäähdytysrivat lyttyyn.
Oletteko laittaneet lokariin teräsverkon vai miten olette suojanneet syylärin?

Re: BMW G650X

Lähetetty: To Kesä 13, 2019 9:01 am
Kirjoittaja markkut
Löytyykö joltakin Powercommander V:hen sopivaa karttaa? Eli olis LeoVince ja pestävä suodatin vaihdettuna. Powercommanderin sivut heittää erroria...

Eli esim. tuo 12-006-002 kartta olisi varmaan ihan hyvä lähtökohta.

http://www.powercommander.com/powercomm ... 61&yr=1609

Re: BMW G650X

Lähetetty: Su Kesä 23, 2019 9:01 pm
Kirjoittaja oppeS
Ohjauslaakeri, tyypiltään SKF 320/28XQ metric single row taper Roller bearing 28x52x16 mm löysin 20.8.2012 viestistä tästä foorumista. Sitä jäin ihmettelemään, että duellin sivulla sanotaan kooksi 28x52x16.5 mm. Kyse kuitenkn samasta laakerista?

Pitäis vaihdattaa, alkuperäiset maksaa 55€/kpl. Ajettu n. 39 ktm. Uskoisin ,että laakerikaupasta saa SKF:t edullisemmin :D