Sivu 1/89

BMW G650X

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 11:31 am
Kirjoittaja Timo Kalkkila
Ilmeisesti oikea tietovuoto
http://f650.com/phpBB2/viewtopic.php?t=206447

Timo

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 11:53 am
Kirjoittaja Sandels
Tuo "hard-enduro" näyttää ja vaikuttaa ihan kivalta laitteelta! Ei pöllömpi peliveto bemarilta - koskahan japsit oikeasti heräävät unestaan?

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 2:13 pm
Kirjoittaja jaket
xmoto näyttää hienolta!

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 2:58 pm
Kirjoittaja miki.
Sandels kirjoitti:Tuo "hard-enduro" näyttää ja vaikuttaa ihan kivalta laitteelta! Ei pöllömpi peliveto bemarilta - koskahan japsit oikeasti heräävät unestaan?
Löysin noilta sivulta linkin ranskankieliseen artikkeliin aiheesta ja "hard-enduro" kyllä vaikutti enemmän katuenskalta. Jos oikein ymmärsin niin painoa oli 156 - 160 kg.

Eli onhan japseilla jammun uusi XT ja hondan FMX...vaikuttavat ihan vastaavilta mopoilta?

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 3:14 pm
Kirjoittaja Sandels
Miki kirjoitti:
Sandels kirjoitti:Tuo "hard-enduro" näyttää ja vaikuttaa ihan kivalta laitteelta! Ei pöllömpi peliveto bemarilta - koskahan japsit oikeasti heräävät unestaan?
Löysin noilta sivulta linkin ranskankieliseen artikkeliin aiheesta ja "hard-enduro" kyllä vaikutti enemmän katuenskalta. Jos oikein ymmärsin niin painoa oli 156 - 160 kg.

Eli onhan japseilla jammun uusi XT ja hondan FMX...vaikuttavat ihan vastaavilta mopoilta?
Jaahas, no, sitten ei kannata turhaan vielä tuuletella. Jostakin jäi vain mieleen, että HP2:sta olisi tulossa kevyempi yksimukinen versio. Sen tiedon valossa voisi veikata että se olisi juuri tuo laitos.

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 9:13 pm
Kirjoittaja Timo Kalkkila
Painoja verrattessa kannattaa muistaa, että bemarin paino on ajokuntoisena. Kuivapaino on ehkä 10 kg vähemmän.

Mutta mutta, tankin tilavuus: 9,5 l. Ei oikein innosta.

Timo

Lähetetty: Ti Loka 10, 2006 11:50 pm
Kirjoittaja Marko P
Painosta kun on puhetta niin, F650GS painaa 193kg ajokunnossa (minun spekseissä) ja vastaava peli Touratechin ORYS viritettynä 155kg ilman polttoainetta. Eli varmaan tuota painoluokkaa tuo uudempikin on, kun ilmeisesti käyttävät vielä rotaxin konetta (chaingang mututieto).

Noh, olisin onnellinen jos pääsisi edes tuohon 190:een kiloon tankattuna, sen verran on ylimääristä hilpettä asenneltu alle...

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 12:16 am
Kirjoittaja Juppe
Xmoto tosaan on aika kivan näköinen peli.

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 12:44 am
Kirjoittaja MP@

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 9:22 am
Kirjoittaja Mika TA-91
Moi,

Täällä MotorCycleDaily, ilmoitetaan kuivapainoksi 317 lbs = 144 kg tuolle XCountry mallille.

Terveisin

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 9:52 am
Kirjoittaja karmolis
Toihan jo kelpais. Vaikka varaa siihen ei olekaan. Pitääkin messuilla tsekata.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 11:07 am
Kirjoittaja Sandels
Kyllä se ihan asialliselta vaikuttaa! Ja kadulle sitten kaveriksi tämä http://www.moto-station.com/article2058 ... amoto.html

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 12:10 pm
Kirjoittaja jaket
onkohan toi eturengas 19"? ei näyttäs ihan 21":selta.

asiallinen peli.

http://www.raptorsandrockets.com/images ... llenge.jpg

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 2:06 pm
Kirjoittaja vkoivu
Tehojen, jousituksen ja painon suhteen toi enska ei tarjoa mitään mitä ei olisi jo olemassa. Jos tuo piristetty Rotax on yhtä kestävä ja pienikulutuksinen mitä se vanha niin sitten toi mopo on erittäin mielenkiintonen aihio pitkille moporeissuille.

Lähetetty: Ke Loka 11, 2006 4:56 pm
Kirjoittaja MarkkuHoo
Menevän ja bemariksi keveän näköinen peli. Näköjään tankki on penkin alla, joten painopiste pysynee mukavan alhaalla - tosin isomman tankin vaihto-operaatio voi olla mutkikas l. kallis juttu, jos sellaista halajais.