Honda CRF450L Dual Sport
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 236
- Liittynyt: Ke Elo 24, 2016 7:48 pm
- Pyörä: TM EN250FI, BETA RR480, DUCATI MTS 1200S
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Tuolla hyviä kuvia:
https://www.upshiftonline.com/bikes-blo ... el-release
Peltinen polttoainetankki
https://www.upshiftonline.com/bikes-blo ... el-release
Peltinen polttoainetankki
----------------------------------------------------------------------------------
Riittävän syvällä suossa kaikki enskat ovat samanvärisiä.
----------------------------------------------------------------------------------
Riittävän syvällä suossa kaikki enskat ovat samanvärisiä.
----------------------------------------------------------------------------------
-
- Viestit: 2105
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Ei peltinen vaan titaaninen.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Mitäs varusteita siinä tulee? Joskus vain näytti siltä että tuon (melko suolaisen) hinnan päälle saisi ostaa kasan varustetta, mm. vaimentimen, tankin ja ehkä koko putken. Laskin joskus että menee tonni jos toinenkin ennen kuin vehje on täysitehoinen ja ajokunnossa käyttökelpoisella tankilla. Eli jotta saa kotarin veroisen vehkeen saa sijoittaa noin 15 tuhatta rahaa ja tehdä monta tee-se-itse viritelmää päälle. Se rekisteröity redmoto olisi halvempi vehje kun se on paljon valmiimpi paketti.Tohtori_650 kirjoitti:Laitoin eilen tiedustelun maahantuojalle asiasta. Vastaus tuli äsken
Honda CRF450L tulossa - ensimmäiset mallit kauppiailla lokakuun lopussa. Hinta tulee olemaan 13 990 €.
- Tohtori_650
- Viestit: 959
- Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
- Pyörä: Ktm Adventure 950
- Paikkakunta: Muurame
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Jos tavoitteena on suht hiljainen, kuitenkin kohtuu hyväkulkuinen, hyvä ajettava ja melko helposti huollettava peli, niin on kai toi nyt jonkinmoinen vaihtoehto? Itsellä ainakin olis toiveena mahdollisimman vähällä räpläyksellä selviävä pyörä, jonka päälle vois heittää pehmeet laukut reissuun ja ajella iman että koko kylä herää. Rotopaxit on keksitty polttoaineen tilapäiskuskausta varten, normi lenkeillä varmaan selviää vakiotankilla.
Voi kai sillä nyt ajaa ihan vakiokuntoisenakin ???
Voi kai sillä nyt ajaa ihan vakiokuntoisenakin ???
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Tuo on erinomainen vaihtoehto. Honda ei raakaversiota markkinoille tuo. Tuo on vakiokuntoisena testien mukaan todella hyvä sekä polulle että polun viereen. Ja Hondan laadun tuntien, pyörän sähköt, mekaniikka ja muut asiat ovat erinomaisella tasolla joka mahdollistaa täysimääräisen harrastuksen ihan vakiokuntoisena. Kaikilla merkeillähän näin ei ole, vaan jopa uusiakin pyöriä pitää parantaa ennen käyttöön ottoa. Honda ei tätä jumppaa tarvitse ja siitä olen valmis myös maksamaanTohtori_650 kirjoitti:Jos tavoitteena on suht hiljainen, kuitenkin kohtuu hyväkulkuinen, hyvä ajettava ja melko helposti huollettava peli, niin on kai toi nyt jonkinmoinen vaihtoehto? Itsellä ainakin olis toiveena mahdollisimman vähällä räpläyksellä selviävä pyörä,
-
- Viestit: 2105
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Taitaa olla niin, että tämän potentiaalinen ostaja ei kaipaa niitä KTM:n tehoja eikä niitä tulisi myöskään käyttämään. Hondalla tuntuu olevan uskollinen käyttäjäkunta, joka hakee niitä Hondamaisia ominaisuuksia.meikä kirjoitti:Mitäs varusteita siinä tulee? Joskus vain näytti siltä että tuon (melko suolaisen) hinnan päälle saisi ostaa kasan varustetta, mm. vaimentimen, tankin ja ehkä koko putken. Laskin joskus että menee tonni jos toinenkin ennen kuin vehje on täysitehoinen ja ajokunnossa käyttökelpoisella tankilla. Eli jotta saa kotarin veroisen vehkeen saa sijoittaa noin 15 tuhatta rahaa ja tehdä monta tee-se-itse viritelmää päälle. Se rekisteröity redmoto olisi halvempi vehje kun se on paljon valmiimpi paketti.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Tuo on se järkevin vaihtoehto tuon pyörän kanssa ja kyllä noillakin tehoilla tekee sen mitä seikkailupyörällä yleensä tehdään, joskus jopa mukavampi ajella kun ei hyökkää niin pirusti varomattomassa kaasunkääytössä.Tohtori_650 kirjoitti:Voi kai sillä nyt ajaa ihan vakiokuntoisenakin ???
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Honda CRF450L Dual Sport
En kyllä ole kuullut että kukaan olisi kuristetulla endurolla ajanut, enkä usko että tätäkään kukaan semmoisena käyttää. Meinasin vain että eurooppalaismerkit ovat vähän härskimpiä kuin honda kun eivät edes yritä olla enempää katulaillisia kuin on aivan pakko ja toimittavat mopot niin että mukana tulevilla osilla pärjää. Huonoa bisnestähän se on. Hondalla näkyy olevan vähän toisenlainen lähestymistapa kun hakemalla hakevat "hondamaisuutta", mutta se on ollut japanilaisilla tapana aina. Siksi niitä ei tässä kategoriassa ole näkynytkään tai myyty kuin nimellisiä määriä.Jani M kirjoitti:Taitaa olla niin, että tämän potentiaalinen ostaja ei kaipaa niitä KTM:n tehoja eikä niitä tulisi myöskään käyttämään. Hondalla tuntuu olevan uskollinen käyttäjäkunta, joka hakee niitä Hondamaisia ominaisuuksia.
- mico
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
- Paikkakunta: Pori
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Tämän jos saisi vertailuun sen Yammun kanssa...
-
- Viestit: 2105
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Tämän tehojahan ei ole vielä missään kai virallisesti julkistettu, mutta parhaan tiedon mukaan se olisi vähän päälle 40 hp eikä siis ECX:mäisesti kuristettuna johonkin 10 kW, ja siten ei olisi mitään kuristuksiakaan, joita tarvisi poistaa päästäkseen ajamaan. Eli vähän niin kuin 690 Kotarilla, joka myös myydään niillä tehoilla, joilla sillä voi myös ajaa. Vähän niin kuin valmiksi safarointiin miedonnettu kisaenska.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Eiköhän se A2 luokkaan mene eli 0.2kg/kw max ja päästöjärjestelmän kestävyystestin vuoksi kuristettu reippaasti sitäkin alemmaksi ja uutinen olisi jos se ei ole A2E vaan ihan tavallinen A2. 690 on ihan eri luokan pyörä kun se painaa ajokunnossa jo yli AxE luokan rajojen. Tietenkin honda voi tehdä A1/A2 version tuosta, mutta ei siinä kauheasti järkeä olisi eikä mikään viittaa siihen. Koko pointti on että euroopassa japanilaiset ovat ottaneet turpaan kun heillä ei ole ollut riittävän kevyttä aihiota katulailliseksi mopoksi enskaluokkaan. CRF sellainen on, mutta sittenkin honda onnistui lihottamaan sen niin että rimaa hipoen menee kilpiin.Jani M kirjoitti:Tämän tehojahan ei ole vielä missään kai virallisesti julkistettu, mutta parhaan tiedon mukaan se olisi vähän päälle 40 hp eikä siis ECX:mäisesti kuristettuna johonkin 10 kW, ja siten ei olisi mitään kuristuksiakaan, joita tarvisi poistaa päästäkseen ajamaan. Eli vähän niin kuin 690 Kotarilla, joka myös myydään niillä tehoilla, joilla sillä voi myös ajaa. Vähän niin kuin valmiksi safarointiin miedonnettu kisaenska.
-
- Viestit: 444
- Liittynyt: To Maalis 29, 2018 7:32 am
- Pyörä: 690 Enduro R -15
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Honda CRF450L Dual Sport
25hv näkyy olevan kuristettuna myytävä
KTM 690 Enduro R -15
Triumph Bonneville Bobber Black -18
Triumph Bonneville Bobber Black -18
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Onko joku löytänyt speksejä moottorista, puristussuhde on matalampi kun kisakoneessa joten eri männällä, mutta onko yksi vai kaksirenkainen mäntä?
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Honda CRF450L Dual Sport
One engineer said, “around 50” and another representative said “mid 40s.” The official response I got from Colin Miller, Honda's On-Road Media Coordinator, was that while Honda doesn't publish horsepower numbers, "around 45 horsepower"
Koeajosta https://www.revzilla.com/common-tread/2 ... cle-review
Koeajosta https://www.revzilla.com/common-tread/2 ... cle-review