XT 660 R/X rakentelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:09 pm
- Paikkakunta: Kerava
Kyllä se taitaa melko laihalle heittää. Minä en ainakaan laittaisi, mutta voithan kokeilla säätää sieltä mittariston CO säädöstä vähän lisää soppaa. Vaan eihän sulla satu olemaan tän vuoden mallinen pyörä jossa on lambda anturi putkessa? Jos on niin se taitaa toimia ilman commanderia. Vanhempaan malliin laittaisin ihan suosiolla pc:n ja säädättäisin jollakulla fiksulla penkissäChiliconcarne kirjoitti:Meneekö liian laihaksi seokset ja pystyykö tätä mitenkään kikottamaan?
Kyllä tuo tuntuu ihan siltä kuin laihalla kävisi koko ajan, mm. paljon alakierroksilla nykimistä yms. varsinkin nyt kylmemmillä. Lämpimällä toimi merkittävästi paremmin (tuntui etten huomannut juuri eroa kun PS otettiin pois, tosin se oli ehkä ollut jo muutenkin "pois pelistä" jonkin aikaa)...
Oma PC kun on lähetetty Ruotsiin --->> USAan tutkittavaksi kun se meni rikki eikä ole vielä mitään kuulunut.... Henk. koht. hieman ihmetelen miksi tuon hintaista laitetta kannattaa lähetellä ympäri maailmaa korjattavaksi, luulisi olevan kätevämpää antaa uusi tilalle ja tutkia sitä vanhaa sitten ihan rauhassa josko siinä olisi jotain parannettavaa jatkossa...
Ja olen samaa mieltä että PC:n jos laittaa niin kannattaa samalla säädättää se penkissä sitten...
Oma PC kun on lähetetty Ruotsiin --->> USAan tutkittavaksi kun se meni rikki eikä ole vielä mitään kuulunut.... Henk. koht. hieman ihmetelen miksi tuon hintaista laitetta kannattaa lähetellä ympäri maailmaa korjattavaksi, luulisi olevan kätevämpää antaa uusi tilalle ja tutkia sitä vanhaa sitten ihan rauhassa josko siinä olisi jotain parannettavaa jatkossa...
Ja olen samaa mieltä että PC:n jos laittaa niin kannattaa samalla säädättää se penkissä sitten...
Omaani ole säädellyt siitä mittarista, ja kyllä mielestäni saa säädettyä hyvinkin rikkaalle. Nyt on Akran putkilla arvossa 75 ja ei nyi, ja pelaa muutenkin kivasti, paukkuu muuten simona, kun jättää moottorijarrutuksessa hieman kaasua auki, siis aikusten oikeesti simona Jos kaasun sulkee kokonaan ei paukahtele.
Weteraani kurapyöräilijä
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:09 pm
- Paikkakunta: Kerava
Kyllä taitaa käydä niin etä talvella tulee investoitua noi suodattimet ja PC:n.
Minkälaisia ratastuksia olette käyttäneet? Mulla on itsellä 14 piikkinen edessä ja takana vakio. Mielestäni pyörän luonne on parempi pienemmällä eturattaalla ja nyt harkitsenkin takarattaan koon kasvattamista muutamalla piikillä.
Minkälaisia ratastuksia olette käyttäneet? Mulla on itsellä 14 piikkinen edessä ja takana vakio. Mielestäni pyörän luonne on parempi pienemmällä eturattaalla ja nyt harkitsenkin takarattaan koon kasvattamista muutamalla piikillä.
Mä ajelin kanssa 14 piikkisellä eturattaalla parituhatta kilsaa, mutta se alkoi kuluttaa sitä takahaarukan laahauspalaa niin vaihdoin takaisin orggikseen. Se saattais olla parempi idea vaihtaa sitä takaratasta ja sitten vielä speedohealeri kaupanpäälle että saa mittarin näyttämään oikein.Chiliconcarne kirjoitti:Mulla on itsellä 14 piikkinen edessä ja takana vakio.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:09 pm
- Paikkakunta: Kerava
Pyörä pistetty talliin ja purkaminen aloitettu. Vähän kyllä houkuttaa ajatus noitten piikkirenkaiden hankkimisesta. Mulla oli aikoinaan KX piikkirenkailla ja hauskaa oli.
Mutta, kertokaahan miten päin tää meni. Tulpan vaihdon yhteydessä tulppa oli kohtuulisen musta, ei siis terveen värinen. Eikös tää tarkottanut rikasta seosta
Mutta, kertokaahan miten päin tää meni. Tulpan vaihdon yhteydessä tulppa oli kohtuulisen musta, ei siis terveen värinen. Eikös tää tarkottanut rikasta seosta
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:09 pm
- Paikkakunta: Kerava
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:09 pm
- Paikkakunta: Kerava
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:09 pm
- Paikkakunta: Kerava
Re: XT 660 R/X rakentelu
nostellaas tätäkin hieman kun tuli tälläinen peli puolihuolimattomasti hankittua, näkemättä/koeajamatta. vuosimalli on 04 ja kilsoja 10k.
reilu viikko sitten siirtoajoin mopon lappeenrannasta lahteen ja totesin itselleni että musta ei taida matkamoitoristia kuoriutua, ainakan asfaltille.
ekana iltana vaihdoin touracet kingiksen halpis crossi renkaisiin. samalla poistin tavaratelineen, takajalkatapit, vilkut, peilit, pleksin ja kilpitelineen. olisin poistanut takavalonkin mutta kun se on integroitu ihmeelliseti takapään muoveihin. jäi siis leditakavalo laittamatta.
näine hyvineen kurvasin vesivehmaan crossiradalle ja kiersin rataa kierroksen. mielenkiintoinen kokemus. aiemmat kokemukset on crossiin ja enskaan paremmin soveltuvilla peleillä. oisin ehkä kiertänyt enemmänkin mutta takarengas meni lutoksi.
muutaman päivän oottelun jälkeen kuriiri toi paketin englannista metalmule.com pajalta: 2-1 putket, panssari ja syylärin suoja. vaihdoin alkuperäiset osat tarvikkeisiin. tunnetusti paino tippu ja meteli kasvoi. tän pajan putkisto on alle puolet halvempi kuin vastaava otr tuote. itse valmistaja on scorpion racing.
paikalliselta diileriltä hain ketjut + 14/48 rattaat ja fat bar tangon kiinnikkeineen. hyllystä löyty rysterit ja virranulosotto gps laitteelle. ajoasento parani melkoisesti. vielä pitänee korottaa sarvia hieman ehkä 20 mm. tosin jo nyt kaasuvaijerit pitää uittaa uutta reittiä.
hakkapeliitta koteloineen (otter 2600) asettuu hyvín ja helposti tanko pehmusteeseen.
mopo oli valmis ekaan testiretkeen, venäjälle.
mopo sivulta
ja takaa
sitten pari fiiliskuvaa:
pohjapanssari on tuikitarpeellinen kampe. putket kun veti yläkautta sai lisäksi hieman lisää maavaraa. vaikea edes kuvitella että ilman muutosia vois puskassa kurvailla, ainakaan mun taidoilla.
venäjän perustietä jostain dymovan liepeeltä
rapaa linssissä
lätäkössä oli jotain veden alla. syöksyin pikku voltilla sarvien yli rapaan. kuva kiimajärven eteläpuolelta.
muutamia havaintoja retkeltä. tehokasta ajoa tuli parin päivän aikana noin 10 tuntia / 400 + km .
alusta kaipaa parannusta. hakkaa käsille kuopissa ihan reilusti. voiko vakio iskareille tehdä mitään? vai joutuuko pulittamaan jonkin jättiläissumman että saa paremmin ajettavan pelin.
jalkatapit, vaihdepoljin ja jalkajarru ovat huonot. heikko materiaali ja omituinen ergonomia. uudet jalkatapit ja vaihdepoljin tilattu otr. mistä jarrupoljin? samaan otr tilaukseen laitoin pestävän ilmanputsarin rungon + putsarit sekä crossi etulokarin.
saako maskia/visiiriä juuri ja juuri mittarin yläpuolelle loppuvana? jos niin mistä?
kukas valmistaa / modaa satulaa korkeammaksi. ehkä 5 cm pitäis saada lisää korotusta.
saako koiranluita / muita osia vaihtamalla pyörää korkeammaksi. nyt en tarkoita esim oikeiden enskojen keuloja yms isoija muutoksia.
takavalolle löytyy valmis tuote otr. onko kokemuksia? siihen sais helposti kiinni jotkin pienet vilkut ja kilpitelineen. noi kun taitaa olla pakollisia varusteita.
etuvalo on verrattavissa juustokupuun. auttaako xenon? noita kun olis valmiina hyllyssä. onneks oli kypärävalo mukana. olis muuten päässy itku kun la yönä yksin kurvailin kohti kotia, pitkin pimeitä venäjän teitä.
lisäksi kaasuun vastaavuus ongelmaan täytyy löytyä lääke. tyhjäkäynniltä / pieniltä kierroksilta kun avaa kaasua niin mun mielestä siinä on viive. onko vastaus power commander. mitä aiemmin keskusteluissa vilisseet termit tps (onko tää kaasun aentotunnistin) yms tarkoittaa?? no joka tapauksessa tilasin commanderin ja ajan penkitykseen. teinkö oikein vai meneekö rahat hukkaan???
lopuksi kuva läheltä svetoa. täällä pietarin kiipeily klubi pitää kesäleiriään. huomaa lämpösuoja joka piti kiireessä tuunata kun pakoputki kauppias oli unóhtanu oikean osan hyllyynsä.
näillä pikku muutoksilla ja piikkirenkailla höystettynä vois vielä käydä ennen oikeata talvea mutkan venäjällä......
reilu viikko sitten siirtoajoin mopon lappeenrannasta lahteen ja totesin itselleni että musta ei taida matkamoitoristia kuoriutua, ainakan asfaltille.
ekana iltana vaihdoin touracet kingiksen halpis crossi renkaisiin. samalla poistin tavaratelineen, takajalkatapit, vilkut, peilit, pleksin ja kilpitelineen. olisin poistanut takavalonkin mutta kun se on integroitu ihmeelliseti takapään muoveihin. jäi siis leditakavalo laittamatta.
näine hyvineen kurvasin vesivehmaan crossiradalle ja kiersin rataa kierroksen. mielenkiintoinen kokemus. aiemmat kokemukset on crossiin ja enskaan paremmin soveltuvilla peleillä. oisin ehkä kiertänyt enemmänkin mutta takarengas meni lutoksi.
muutaman päivän oottelun jälkeen kuriiri toi paketin englannista metalmule.com pajalta: 2-1 putket, panssari ja syylärin suoja. vaihdoin alkuperäiset osat tarvikkeisiin. tunnetusti paino tippu ja meteli kasvoi. tän pajan putkisto on alle puolet halvempi kuin vastaava otr tuote. itse valmistaja on scorpion racing.
paikalliselta diileriltä hain ketjut + 14/48 rattaat ja fat bar tangon kiinnikkeineen. hyllystä löyty rysterit ja virranulosotto gps laitteelle. ajoasento parani melkoisesti. vielä pitänee korottaa sarvia hieman ehkä 20 mm. tosin jo nyt kaasuvaijerit pitää uittaa uutta reittiä.
hakkapeliitta koteloineen (otter 2600) asettuu hyvín ja helposti tanko pehmusteeseen.
mopo oli valmis ekaan testiretkeen, venäjälle.
mopo sivulta
ja takaa
sitten pari fiiliskuvaa:
pohjapanssari on tuikitarpeellinen kampe. putket kun veti yläkautta sai lisäksi hieman lisää maavaraa. vaikea edes kuvitella että ilman muutosia vois puskassa kurvailla, ainakaan mun taidoilla.
venäjän perustietä jostain dymovan liepeeltä
rapaa linssissä
lätäkössä oli jotain veden alla. syöksyin pikku voltilla sarvien yli rapaan. kuva kiimajärven eteläpuolelta.
muutamia havaintoja retkeltä. tehokasta ajoa tuli parin päivän aikana noin 10 tuntia / 400 + km .
alusta kaipaa parannusta. hakkaa käsille kuopissa ihan reilusti. voiko vakio iskareille tehdä mitään? vai joutuuko pulittamaan jonkin jättiläissumman että saa paremmin ajettavan pelin.
jalkatapit, vaihdepoljin ja jalkajarru ovat huonot. heikko materiaali ja omituinen ergonomia. uudet jalkatapit ja vaihdepoljin tilattu otr. mistä jarrupoljin? samaan otr tilaukseen laitoin pestävän ilmanputsarin rungon + putsarit sekä crossi etulokarin.
saako maskia/visiiriä juuri ja juuri mittarin yläpuolelle loppuvana? jos niin mistä?
kukas valmistaa / modaa satulaa korkeammaksi. ehkä 5 cm pitäis saada lisää korotusta.
saako koiranluita / muita osia vaihtamalla pyörää korkeammaksi. nyt en tarkoita esim oikeiden enskojen keuloja yms isoija muutoksia.
takavalolle löytyy valmis tuote otr. onko kokemuksia? siihen sais helposti kiinni jotkin pienet vilkut ja kilpitelineen. noi kun taitaa olla pakollisia varusteita.
etuvalo on verrattavissa juustokupuun. auttaako xenon? noita kun olis valmiina hyllyssä. onneks oli kypärävalo mukana. olis muuten päässy itku kun la yönä yksin kurvailin kohti kotia, pitkin pimeitä venäjän teitä.
lisäksi kaasuun vastaavuus ongelmaan täytyy löytyä lääke. tyhjäkäynniltä / pieniltä kierroksilta kun avaa kaasua niin mun mielestä siinä on viive. onko vastaus power commander. mitä aiemmin keskusteluissa vilisseet termit tps (onko tää kaasun aentotunnistin) yms tarkoittaa?? no joka tapauksessa tilasin commanderin ja ajan penkitykseen. teinkö oikein vai meneekö rahat hukkaan???
lopuksi kuva läheltä svetoa. täällä pietarin kiipeily klubi pitää kesäleiriään. huomaa lämpösuoja joka piti kiireessä tuunata kun pakoputki kauppias oli unóhtanu oikean osan hyllyynsä.
näillä pikku muutoksilla ja piikkirenkailla höystettynä vois vielä käydä ennen oikeata talvea mutkan venäjällä......
Re: XT 660 R/X rakentelu
Ohhoh, kylläpäs sun ärrä muuttu! Miten sä sait vedettyy noi putket tosta yläkautta? Oliko vaikee homma?
Re: XT 660 R/X rakentelu
Jaajaa, oli sitten 2007 topicci !