Katellu tätä ao. nettimoton mopoa...

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Rymyäjä
Viestit: 245
Liittynyt: Pe Tammi 29, 2016 2:09 pm
Pyörä: kotari

Katellu tätä ao. nettimoton mopoa...

Viesti Kirjoittaja Rymyäjä »

Eli mietin, että vaihtaisko ton nykysen valkokilpisen -14 250 exc:n jossa 300 sylkkä paikoillaan tällaseen kikottimeen?
http://www.nettimoto.com/ktm/450/2022718
Eihä oo kenenkään foorumilaisen entinen pyörä kenties? Pistin jo kyselyä tuolle omistajalle vaan ei ole vielä vastannut. Ois työkeikka ens viikolla tuonne keskipohjanmaalle ja pakettiautolla niin tuohan tulis samalla kyydillä Ouluun. :D Vähän ihmetytti omistajien määrä/tunnit, mutta kait sitä tämmönenkin on mahollista, siistiltähän nuo ainakin moottorinposket näyttää..?

Minkäslaisia vehkeitä nämä muuten ovat? Itellä nykyään nuo ajot ehkä ei enää niin rypemistä ja puuduttavaahan se on ollut isolla kakstahilla vetää noita pitempiä siirtymiä... Paljo näillä ajaa alakerralla kevyttä harrastelu enskaa ja muuten vaan soratie yms ajeluita ennen kuin tarvii aukoa?

Editointia sen verran, että entinen myydään siis pois ja jos tuo vielä sattuu myynnissä olemaan niin...

kun mä oon vähän ajatellut.... Syysmyrskyissä miettinyt sitä... Keväthangilla haaveillut... Jos tulevana suvena mä papattaisin nelarilla...
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125