Sivu 9/11

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Helmi 04, 2019 9:18 pm
Kirjoittaja Jani M
Olisi minustakin 1090 siihen hyvin vielä mahtunut varsinkin, kun R-malli on saanut paljon kehuja lehdistöltä.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: To Helmi 07, 2019 1:48 pm
Kirjoittaja GSR600
Samaa ihmettelin itsekin kun messuilla ei ollut olenkaan näytillä 1090R mallia ja kysyin miksi näin ja vastaus oli tosiaan että 1090 mallit ovat jääneet kokonaan pois mallistosta.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Su Maalis 03, 2019 11:30 pm
Kirjoittaja Art51
Tervepä terve kaikille

No tässä nyt sitten yksi uusi foorumilainen joka haksahti näihin viimeisiin 1090 Adve R:ään. Super Adve vähän arvokas ja "liikaa" sähköherkkuja missä vikojen mahdollisuus kasvaa. Uusi 790 Adve tuntui vähän pieneltä moottorin suhteen kun 2 päälläkin välillä joutuu/ pääsee ajelemaan. Tästä syystä itsekin ihmettelin kun kertoivat messuilla ettei uusia 1090 enää tule. No sama se, viikon parin päästä pitäisi sellainen autotallin täytteeksi saada. Siitä sitten lähtee tutustuminen tähän peliin... Keväisiä kelejä odotellessa.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Maalis 04, 2019 9:20 pm
Kirjoittaja Kode
Hei!
Jos johonkin kannatti haksahtaa niin tähän. Varmasti loistohankinta.

Onnea uudelle pyörälle.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Su Maalis 17, 2019 10:23 pm
Kirjoittaja sunkku
Vaihtelin tässä aikani kuluksi ensimmäistä kertaa omaan mopooni jarrunesteet ja kytkinnesteet. Melkoisen mustiksi menneet noin 11000km aikana. Tästä eteenpäin vaihdan joka kevät...

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Maalis 18, 2019 11:02 am
Kirjoittaja Akilleus
sunkku kirjoitti:Vaihtelin tässä aikani kuluksi ensimmäistä kertaa omaan mopooni jarrunesteet ja kytkinnesteet. Melkoisen mustiksi menneet noin 11000km aikana. Tästä eteenpäin vaihdan joka kevät...
Huomasithan laittaa kytkinnesteeksi jarrunestettä, etkä mineraaliöljyä niinkuin esim.990:ssä laitetaan :shock:
terv. Tapsa

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Maalis 18, 2019 2:54 pm
Kirjoittaja sunkku
Jep. Ihan dot-4:sta kaikkialle.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Maalis 18, 2019 4:01 pm
Kirjoittaja Niamola
Taitaisi pelata kyllä sillä mineraaliöljylläkin. Mulla on pää sylinteri 950:stä ja öljyt sisällä. Työsylinteri alkuperäinen.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Pe Maalis 22, 2019 9:20 am
Kirjoittaja bmc
Ilmeisesti uusimmissa malleissa lisätty jokin "höyryjenkierrätyspönttö" satulan alle.
Voiko tuon miten helpola nakata pois?
Hyvin just vie tilan työkaluilta satulan alta...

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Pe Maalis 22, 2019 4:45 pm
Kirjoittaja sunkku
Jep. Maailmanpelastus pönttö on penkin alla ja kohtuullisen helppo ottaa pois. Itse keräsin nuo saastehilppeet pahvilaatikkoon ja hienosti toimii ilmankin. Nyt penkin alla työkalupussukka ja muita tarvikkeita mitä voi reissuilla tarvita.

bmc kirjoitti:Ilmeisesti uusimmissa malleissa lisätty jokin "höyryjenkierrätyspönttö" satulan alle.
Voiko tuon miten helpola nakata pois?
Hyvin just vie tilan työkaluilta satulan alta...

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Pe Maalis 22, 2019 4:49 pm
Kirjoittaja sunkku
Tässä nuo kyseiset kilkkeet...

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Maalis 25, 2019 8:59 am
Kirjoittaja bmc
Joo, kiitos tiedosta.
Tuohon ei ilmeisesti sähkö liity millään muotoa - eli ei rupea älyboksit, tjsp. sekoilemaan..

Ainut mitä mietin, että viitinkö takuun takia tuosta luopua.

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Ma Maalis 25, 2019 12:03 pm
Kirjoittaja Art51
Tai olisiko vaihtoehtona ohittaa tuo istuimen alla oleva pönttö yhdistämällä vain letkut toisiinsa? Heittää pönttä autotallin nurkkaan, mutta sen saisi helposti liitettyä takaisin esim huollon ajaksi? Suodattaako se mitään muuta kuin ylimääräisiä höyryjä mitä moottorista mahdollisesti tulee?

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: To Huhti 18, 2019 10:43 pm
Kirjoittaja bmc
Iltoja.
Onkohan uudessa 1090:ssä lähtökohtaisesti jokin koeajoasetus, tms. päällä, joka pitää "ohjelmoida" pois päältä ennen luovutusta?

Re: Ktm 1090 Adventure R

Lähetetty: Pe Huhti 26, 2019 1:27 pm
Kirjoittaja Art51
Demo asetuksesta ei tietoa, mutta ainakin ennen ensimmäistä 1 000km:n huoltoa vaihtovalo syttyy 6 500rpm kohdalla. Sama raja mitä ei saisi ylittää pyörän sisäänajossa.