Jani M kirjoitti:Tehonkaipuuseen on onneksi helppo lääke, eli 1290 Super Adventure R. 160 hv varmaan riittää kaikille. Painoa tulee tosin 10 kg lisää 1090:iin verrattuna ja oliko se nyt 6 kg 1190:iin verrattuna.
6 kiloo tippuu kun käy isolla aamupaskalla jolloin paino on sama...
Ja jos tyhjentää mamman kanssa tai itse, mieluummin mamman kanssa, kuskilta eturessun niin taas lähtee 1-2 kg
terv. Tapsa
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Onhan tämä kiinnostava pyörä tosiaan. Köyhäksi kun on syntyny, niin käytettyjä pyöriä joutuu hankkimaan. Niissä kun on sitten aina pieni riski että mitenkä on käytetty, ja varsinkin tuon 1190R:n kanssa on kyllä niin iso riski saada pölytetty pyörä, niin että ei kyllä tuollaista uskalla köyhä ostaa. Messuilla yritin udella tämän uuden 1090:n ilmanputsarikotelorakenteesta, ja kuinkahan yllättävää, että siellä kehuttiin kaiken toimivan. Kuitenkin olen ymmäeränyt että nämä uudet 1090/1290 perustuu pitkälti vanhan 1190:iin?
Kertokaapa sitten kun saatte tämän uuden version käyttöönne, että onko pelkoni väärä, ja oikeasti on KTM:llä osattu korjata tuollainen järjetön lapsus m, mikä 1190:n kanssa kävi.
PantseK kirjoitti:Onhan tämä kiinnostava pyörä tosiaan. Köyhäksi kun on syntyny, niin käytettyjä pyöriä joutuu hankkimaan. Niissä kun on sitten aina pieni riski että mitenkä on käytetty, ja varsinkin tuon 1190R:n kanssa on kyllä niin iso riski saada pölytetty pyörä, niin että ei kyllä tuollaista uskalla köyhä ostaa. Messuilla yritin udella tämän uuden 1090:n ilmanputsarikotelorakenteesta, ja kuinkahan yllättävää, että siellä kehuttiin kaiken toimivan. Kuitenkin olen ymmäeränyt että nämä uudet 1090/1290 perustuu pitkälti vanhan 1190:iin?
Kertokaapa sitten kun saatte tämän uuden version käyttöönne, että onko pelkoni väärä, ja oikeasti on KTM:llä osattu korjata tuollainen järjetön lapsus m, mikä 1190:n kanssa kävi.
nimim. ehkä joskus käytetyn 1090:n omistaja
-17 1090 R ja -16 1190 R, mielestäni samat varaosanumerot ilmaboksiin ja sen kilkkeisiin, eli sen minkä ovat parantaneet, ovat ottaneet jo käyttöön 16- malli 1190R:ssä. En vertaillut 1190:n ilmaboksin muutosta -13 => -14 => -15 => -16 mallien välillä. Väittivät -15 tulleen muutoksia boksiin, tarkastamalla tuolta linkin takaa sekin asia selviäisi....
Mulla 1190 R 2016.
Laitoin heti uutena unifilterin foam suodattimen.
Ajan pölyssä. Viimeisin tarkastus noin 10 tkm ajettuna ja torvet täysin puhtaat.
Ainakin siis tuolla kompolla toimii.
Ongelmana ymmärtääkseni ei olekaan ollut itse filsu, vaan ilmaboksi; kansi ei tiivistynyt kunnolla boksin "runkoon" ja pääsi vetämään sieltä raoista pölyä. Raision BikeWorld laittanut kuulemma jo pitkään tuohon kannen ja boksirungon väliin jottakin "mömmöä" jottei jää rakoa pölylle.....Voin olla väärässäkin, paitsi etten ole ....witsiwitsi......
terv. Tapsa
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Piti kelata tuota jälkimmäistä videota lopusta muutaman kerran takaisinpäin kohtaan missä herra Quinn Cody mainitsee, että meinaavat yhdessä Crish Birchin kanssa osallistua Red Bull Romaniacs kisaan KTM 1090 R:llä Luokkana kaiketi kevein ja tietysti mainos tarkoituksessa tehty tempaus mutta hauskaa seurattavaa varmaan kuitenkin luvassa. https://youtu.be/2OFLiIMCm6A
Mänäk kirjoitti:Onkos kukaan saanut tai edes lupailtu vielä pyörää? Oma kumma etteivät saa toimitettua. . Vanhakin jo meni vaihdossa ja on myyty eteenpäin.
Aijai, tuskaisia päiviä odotella ilman pyörää Noh, pyörä taitaa olla kuitenkin odottamisen arvoinen Onko jo kauan siitä, kun pistit tilauksen vetämään?