KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Sain tuon 'bosleyn' sähköpostilla kiinni (max_fx@centrum.cz). Ohessa hänen tarjontansa (myy siis tappien lisäksi madallettuja jarrupolkimen talloja):

=====BRAKE TIP=======

1) A-shape (triangle) -20mm low; raw/polished = €11,21/pcs
2) A-shape (triangle) -20mm low; color = €13,45/pcs
3) B-type -20mm low; raw/polished = €15,69/pcs
4) B-type -20mm low; color = €17,93/pcs

Position pegs:
1) -15low
2) -20low
3) -30low (also possible 8mm thickness Surcharge + €11,21)
4) -20low / -20back
5) -30low / -20back (also possible 8mm thickness Surcharge + €11,21)
6) -50low (Surcharge 8mm + €15,69)
7) -50low / -20back (Surcharge 8mm + €15,69)

Toothed platform:

I.) Standard size = 92x54 (€84,29/set)
II.) Rally size = 115x54 (€96,39/set)
III.) XL size =130x70 (€125,53/set)

Surface finish:
1) RAW for free (€ 0/set)
2) Polished surface + €6,75/set
3) Color RAL + €11,21/set (extra waiting 1-2 days)


Olin jo lähettämässä tilausta kun iski jarru päälle. Ei ole tietoa voiko palautusjousia käyttää ja mikä on tappien kallistuskulma. Mutta rohkeammat ottakaa yhteyttä seppään. Satasella saa madalletut/taakse vievät tapit.
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Oma pyörä (50 h ajettu) välillä kylmänä ja lämpimänä ei halua vaihtaa isommalle.

Onko kokemuksia mistä on kyse?
-J-
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Maalis 28, 2007 5:28 pm
Pyörä: Gas Gas Ec250

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja -J- »

Mikey kirjoitti: La Loka 30, 2021 9:13 pm Oma pyörä (50 h ajettu) välillä kylmänä ja lämpimänä ei halua vaihtaa isommalle.

Onko kokemuksia mistä on kyse?
Koskas vaihteistoöljyt on vaihdettu ja mitä öljyä?
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Ed. omistajan jäljiltä oli tuoreet öljyt, joiden merkistä ei tietoa. Nyt Delvacit.

Minusta kyse ei missään nimessä ole voiteluongelmasta.
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Väkersin 120 h huoltoa 2018 -malliseen TE300i -pyörään, ja iski himo tsekata V-Forcen läpät.

Loppui vaan mielikuvitus että mitä kaikkea tuosta joutuu purkamaan pois, jotta saa läpät pöydälle? Aiemmin on tottunut, että kaasari lähtee paikoiltaan kun löysää takahäkin yläpään ja poistaa alapään pultit, mutta nykyvehkeessä tuntuu olevan kaikenlaista kiinni takahäkissä?

Vai mikä jää multa tajuamatta?
Avatar
ramirin
Viestit: 1342
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Mikey kirjoitti: Ma Touko 22, 2023 7:25 pm Väkersin 120 h huoltoa 2018 -malliseen TE300i -pyörään, ja iski himo tsekata V-Forcen läpät.

Loppui vaan mielikuvitus että mitä kaikkea tuosta joutuu purkamaan pois, jotta saa läpät pöydälle? Aiemmin on tottunut, että kaasari lähtee paikoiltaan kun löysää takahäkin yläpään ja poistaa alapään pultit, mutta nykyvehkeessä tuntuu olevan kaikenlaista kiinni takahäkissä?

Vai mikä jää multa tajuamatta?
Minä käytin just ruiskun kädessä silleen et irrotin sen ilmanputsarin tiivistävän osan sinne kotelon sisälle, lähtee ihan käsin ja palautuu helposti paikalleenki.. Tosin mopo oli 2022 Ktm, mut taitaa olla jotakuinki sama
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Tuo pitääkin huomenna vilkaista! Osakuvan perusteella voisi hyvinkin toimia.
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

[/quote]

Minä käytin just ruiskun kädessä silleen et irrotin sen ilmanputsarin tiivistävän osan sinne kotelon sisälle, lähtee ihan käsin ja palautuu helposti paikalleenki.. Tosin mopo oli 2022 Ktm, mut taitaa olla jotakuinki sama
[/quote]

Kiitos - tämä temppu toimi.

ja palautuu helposti paikalleenki No en tuota autuutta kokenut :roll:
Avatar
pmw
Viestit: 653
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 9:20 pm
Pyörä: XR650R, EXC300 TPI
Paikkakunta: Tampere

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja pmw »

Mulla on vähän hassu onkkelma. Mulla on 300 TPI:ssä se sytkäkartan vaihtonamiska, oliko siinä asetuksina I ja II. En huomaa niissä mitään eroa. Muistaakseni kun hain pyörän kaupasta, sillon sanottiin että toinen on ärhäkkä ja toinen laiska asetus.

Mutta en omassa enduroajossa vaan huomaa noilla mitään eroa, tai en ainakaan pysty sanoon eroa. Kumpikohan on kumpi? Googlella tulee melko random vastauksia.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Avatar
ttv
Viestit: 676
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:04 am
Pyörä: 300EXC
Paikkakunta: Hki

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja ttv »

pmw kirjoitti: Ke Touko 24, 2023 8:40 pm Mulla on vähän hassu onkkelma. Mulla on 300 TPI:ssä se sytkäkartan vaihtonamiska, oliko siinä asetuksina I ja II. En huomaa niissä mitään eroa. Muistaakseni kun hain pyörän kaupasta, sillon sanottiin että toinen on ärhäkkä ja toinen laiska asetus.

Mutta en omassa enduroajossa vaan huomaa noilla mitään eroa, tai en ainakaan pysty sanoon eroa. Kumpikohan on kumpi? Googlella tulee melko random vastauksia.
I on vakio ja II on miedompi. Ei tuolla TPIssä ole suuren suurta vaikutusta.
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Itse ajelin ennen miedommalla kartalla ja tänä keväänä siirryin 'täystehoon'.

Ei niissä hurjaa eroa ole - täystehoisena keventää patikossa helpommin keulaa jo alakierroksilla, minkä vuoksi aion jatkaa sillä asetuksella.
Syke
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Syke »

Cooberin Eculla noissa oli eroa kuin yöllä ja päivällä.

Metsässä ei mitään puhetta käyttää tehokkaampaa karttaa.
Braa-aab!
Mikey
Viestit: 85
Liittynyt: La Loka 18, 2014 5:02 pm
Pyörä: RSV1000, Husqvarna TE300i

Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Laitoin palstan Tavaratoriin ostoilmon 'O: Kulutus- ja vaihto-osia, Husse TE300i, 2018'.
Vastaa Viestiin