KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Sain tuon 'bosleyn' sähköpostilla kiinni (max_fx@centrum.cz). Ohessa hänen tarjontansa (myy siis tappien lisäksi madallettuja jarrupolkimen talloja):
=====BRAKE TIP=======
1) A-shape (triangle) -20mm low; raw/polished = €11,21/pcs
2) A-shape (triangle) -20mm low; color = €13,45/pcs
3) B-type -20mm low; raw/polished = €15,69/pcs
4) B-type -20mm low; color = €17,93/pcs
Position pegs:
1) -15low
2) -20low
3) -30low (also possible 8mm thickness Surcharge + €11,21)
4) -20low / -20back
5) -30low / -20back (also possible 8mm thickness Surcharge + €11,21)
6) -50low (Surcharge 8mm + €15,69)
7) -50low / -20back (Surcharge 8mm + €15,69)
Toothed platform:
I.) Standard size = 92x54 (€84,29/set)
II.) Rally size = 115x54 (€96,39/set)
III.) XL size =130x70 (€125,53/set)
Surface finish:
1) RAW for free (€ 0/set)
2) Polished surface + €6,75/set
3) Color RAL + €11,21/set (extra waiting 1-2 days)
Olin jo lähettämässä tilausta kun iski jarru päälle. Ei ole tietoa voiko palautusjousia käyttää ja mikä on tappien kallistuskulma. Mutta rohkeammat ottakaa yhteyttä seppään. Satasella saa madalletut/taakse vievät tapit.
=====BRAKE TIP=======
1) A-shape (triangle) -20mm low; raw/polished = €11,21/pcs
2) A-shape (triangle) -20mm low; color = €13,45/pcs
3) B-type -20mm low; raw/polished = €15,69/pcs
4) B-type -20mm low; color = €17,93/pcs
Position pegs:
1) -15low
2) -20low
3) -30low (also possible 8mm thickness Surcharge + €11,21)
4) -20low / -20back
5) -30low / -20back (also possible 8mm thickness Surcharge + €11,21)
6) -50low (Surcharge 8mm + €15,69)
7) -50low / -20back (Surcharge 8mm + €15,69)
Toothed platform:
I.) Standard size = 92x54 (€84,29/set)
II.) Rally size = 115x54 (€96,39/set)
III.) XL size =130x70 (€125,53/set)
Surface finish:
1) RAW for free (€ 0/set)
2) Polished surface + €6,75/set
3) Color RAL + €11,21/set (extra waiting 1-2 days)
Olin jo lähettämässä tilausta kun iski jarru päälle. Ei ole tietoa voiko palautusjousia käyttää ja mikä on tappien kallistuskulma. Mutta rohkeammat ottakaa yhteyttä seppään. Satasella saa madalletut/taakse vievät tapit.
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Oma pyörä (50 h ajettu) välillä kylmänä ja lämpimänä ei halua vaihtaa isommalle.
Onko kokemuksia mistä on kyse?
Onko kokemuksia mistä on kyse?
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Ed. omistajan jäljiltä oli tuoreet öljyt, joiden merkistä ei tietoa. Nyt Delvacit.
Minusta kyse ei missään nimessä ole voiteluongelmasta.
Minusta kyse ei missään nimessä ole voiteluongelmasta.
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Väkersin 120 h huoltoa 2018 -malliseen TE300i -pyörään, ja iski himo tsekata V-Forcen läpät.
Loppui vaan mielikuvitus että mitä kaikkea tuosta joutuu purkamaan pois, jotta saa läpät pöydälle? Aiemmin on tottunut, että kaasari lähtee paikoiltaan kun löysää takahäkin yläpään ja poistaa alapään pultit, mutta nykyvehkeessä tuntuu olevan kaikenlaista kiinni takahäkissä?
Vai mikä jää multa tajuamatta?
Loppui vaan mielikuvitus että mitä kaikkea tuosta joutuu purkamaan pois, jotta saa läpät pöydälle? Aiemmin on tottunut, että kaasari lähtee paikoiltaan kun löysää takahäkin yläpään ja poistaa alapään pultit, mutta nykyvehkeessä tuntuu olevan kaikenlaista kiinni takahäkissä?
Vai mikä jää multa tajuamatta?
- ramirin
- Viestit: 1342
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Minä käytin just ruiskun kädessä silleen et irrotin sen ilmanputsarin tiivistävän osan sinne kotelon sisälle, lähtee ihan käsin ja palautuu helposti paikalleenki.. Tosin mopo oli 2022 Ktm, mut taitaa olla jotakuinki samaMikey kirjoitti: ↑Ma Touko 22, 2023 7:25 pm Väkersin 120 h huoltoa 2018 -malliseen TE300i -pyörään, ja iski himo tsekata V-Forcen läpät.
Loppui vaan mielikuvitus että mitä kaikkea tuosta joutuu purkamaan pois, jotta saa läpät pöydälle? Aiemmin on tottunut, että kaasari lähtee paikoiltaan kun löysää takahäkin yläpään ja poistaa alapään pultit, mutta nykyvehkeessä tuntuu olevan kaikenlaista kiinni takahäkissä?
Vai mikä jää multa tajuamatta?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Tuo pitääkin huomenna vilkaista! Osakuvan perusteella voisi hyvinkin toimia.
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
[/quote]
Minä käytin just ruiskun kädessä silleen et irrotin sen ilmanputsarin tiivistävän osan sinne kotelon sisälle, lähtee ihan käsin ja palautuu helposti paikalleenki.. Tosin mopo oli 2022 Ktm, mut taitaa olla jotakuinki sama
[/quote]
Kiitos - tämä temppu toimi.
ja palautuu helposti paikalleenki No en tuota autuutta kokenut
Minä käytin just ruiskun kädessä silleen et irrotin sen ilmanputsarin tiivistävän osan sinne kotelon sisälle, lähtee ihan käsin ja palautuu helposti paikalleenki.. Tosin mopo oli 2022 Ktm, mut taitaa olla jotakuinki sama
[/quote]
Kiitos - tämä temppu toimi.
ja palautuu helposti paikalleenki No en tuota autuutta kokenut
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Mulla on vähän hassu onkkelma. Mulla on 300 TPI:ssä se sytkäkartan vaihtonamiska, oliko siinä asetuksina I ja II. En huomaa niissä mitään eroa. Muistaakseni kun hain pyörän kaupasta, sillon sanottiin että toinen on ärhäkkä ja toinen laiska asetus.
Mutta en omassa enduroajossa vaan huomaa noilla mitään eroa, tai en ainakaan pysty sanoon eroa. Kumpikohan on kumpi? Googlella tulee melko random vastauksia.
Mutta en omassa enduroajossa vaan huomaa noilla mitään eroa, tai en ainakaan pysty sanoon eroa. Kumpikohan on kumpi? Googlella tulee melko random vastauksia.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
I on vakio ja II on miedompi. Ei tuolla TPIssä ole suuren suurta vaikutusta.pmw kirjoitti: ↑Ke Touko 24, 2023 8:40 pm Mulla on vähän hassu onkkelma. Mulla on 300 TPI:ssä se sytkäkartan vaihtonamiska, oliko siinä asetuksina I ja II. En huomaa niissä mitään eroa. Muistaakseni kun hain pyörän kaupasta, sillon sanottiin että toinen on ärhäkkä ja toinen laiska asetus.
Mutta en omassa enduroajossa vaan huomaa noilla mitään eroa, tai en ainakaan pysty sanoon eroa. Kumpikohan on kumpi? Googlella tulee melko random vastauksia.
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Itse ajelin ennen miedommalla kartalla ja tänä keväänä siirryin 'täystehoon'.
Ei niissä hurjaa eroa ole - täystehoisena keventää patikossa helpommin keulaa jo alakierroksilla, minkä vuoksi aion jatkaa sillä asetuksella.
Ei niissä hurjaa eroa ole - täystehoisena keventää patikossa helpommin keulaa jo alakierroksilla, minkä vuoksi aion jatkaa sillä asetuksella.
-
- Viestit: 1604
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
- Paikkakunta: Iitti
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Cooberin Eculla noissa oli eroa kuin yöllä ja päivällä.
Metsässä ei mitään puhetta käyttää tehokkaampaa karttaa.
Metsässä ei mitään puhetta käyttää tehokkaampaa karttaa.
Braa-aab!
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Laitoin palstan Tavaratoriin ostoilmon 'O: Kulutus- ja vaihto-osia, Husse TE300i, 2018'.