Ei kun mä ajan sillä mihin pelimerkit riittää, eli siis vakiollaEnskapena kirjoitti:Aja sillä mikä tuntuu itselle hyvältä!bisti kirjoitti:Tietääkö joku varmasti mitkä on 2017 six days exc mallien tangon (Neken) speksit? En ole näitä varmuudella löytänyt mistään. Ai miksikö haluaisin nämä tietää? Koska isot pojat kertoivat että orkkistangon taivutukset on ihan per-Cstä ja aiheuttaa ranteisiin kipua ja vannoivat Renthal 999:n nimeen. Itse kun kokeilin pyörää jossa tuollainen supertanko on niin en kyllä taivutuksessa huomannut mitään eroa. Mutta taidankin olla epänormaali kun ei minulla tuolla Nekenin tangollakaan ole ranteet tulleet kipeäksi...
KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- bisti
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Nonniin. EXC 300 TPI '17 täällä ja ei pysy enää käynnissä. Starttaa hyvin, mutta lyö lennosta virrat säppiin ja mopo jää siihen. Ihan täysin kuolee.
Huomasin että penkin alla näyttää tältä:
Mikähän tuo violetti piuha on? En jaksanut vielä purkaa pidemmälle kun palo päreet näiden halpatuotantojen kanssa. Oli kirjaimellisesti Kiva Työntää Metsässä.
Toinen juttu. Mielestäni on aika uskomatonta että nämä vehkeet tulee tehtaalta niin, että kickstart on täysin turha. Jos akku kuolee, pyörää ei voi saada enää käyntiin. Ilmeisesti ruisku vaatisi jonkun pienen lisävirran akun lisäksi. Onko joku tehnyt tähän jotain vippaskonsteja? Tuntuu kohtuu hölmöltä ostaau uusi päheä kickstartillinen enduro, joka jää mettään kun akku sippasee..
Ja porukka on varmaan uusinut näihin jo johtosarjoja, onko jotain tiettyä hyvää tuotetta korvaajaks, vai vaan originaali?
Huomasin että penkin alla näyttää tältä:
Mikähän tuo violetti piuha on? En jaksanut vielä purkaa pidemmälle kun palo päreet näiden halpatuotantojen kanssa. Oli kirjaimellisesti Kiva Työntää Metsässä.
Toinen juttu. Mielestäni on aika uskomatonta että nämä vehkeet tulee tehtaalta niin, että kickstart on täysin turha. Jos akku kuolee, pyörää ei voi saada enää käyntiin. Ilmeisesti ruisku vaatisi jonkun pienen lisävirran akun lisäksi. Onko joku tehnyt tähän jotain vippaskonsteja? Tuntuu kohtuu hölmöltä ostaau uusi päheä kickstartillinen enduro, joka jää mettään kun akku sippasee..
Ja porukka on varmaan uusinut näihin jo johtosarjoja, onko jotain tiettyä hyvää tuotetta korvaajaks, vai vaan originaali?
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
- Ranezki
- Viestit: 204
- Liittynyt: To Huhti 03, 2008 9:27 pm
- Pyörä: 500EXC, 990ADV
- Paikkakunta: Tuusula
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Näissä ominaisuuksissa auttaa ennakointi. Suojaa johtosarjan paremmin ennen kun se hajoaa, akun vaihtaa ennen kun se hajoaa jne....
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Näinhän se on. Japsimaailmasta kun tuleepi, ei osaa ennakoida tällasia ennakointeja.Ranezki kirjoitti:Näissä ominaisuuksissa auttaa ennakointi. Suojaa johtosarjan paremmin ennen kun se hajoaa, akun vaihtaa ennen kun se hajoaa jne....
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Niin onko sulla -17 exc vaiko tuoreempi exc tpi? Tipitiit tulivat vasta -18 alkaen.
Mulla on vähän toista kokemusta. -14 350 exc-f oli kaikenlaista sähköjen kanssa. -17 300 exc myös aika paljon sähköjumppaa 60-170h välillä. Nykyisellä -19 250 exc tpi ei 115h aikana ole (vielä) ilmennyt juurikaan mitään murheita.
Tuskin osien laatu on parantunut, mutta ehkä ollut meitsillä vähän parempi tuuri tällä kertaa.
Mulla on vähän toista kokemusta. -14 350 exc-f oli kaikenlaista sähköjen kanssa. -17 300 exc myös aika paljon sähköjumppaa 60-170h välillä. Nykyisellä -19 250 exc tpi ei 115h aikana ole (vielä) ilmennyt juurikaan mitään murheita.
Tuskin osien laatu on parantunut, mutta ehkä ollut meitsillä vähän parempi tuuri tällä kertaa.
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: Su Huhti 26, 2020 11:22 am
- Pyörä: KTM 250 TPI 2018
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Tyhjäkäyntiruuvi muutoksesta. Ruuvi vaihdettu, kuinka paljon olette aukaissut ilmaruuvia kiinniasennosta? Oma 250 tpi -18 mallinen. Viime treeneissä pyörittelin sitä alkuasetus oli n. 2,5 kierrosta kiinniasennosta. Nyt siinä on jotain 1,5 kierrosta kiinniasennosta, en kyllä huomannut mitään vaikutusta.
- __Antti__
- Viestit: 103
- Liittynyt: Pe Joulu 04, 2015 4:53 pm
- Pyörä: Ktm 690 Enduro R
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Olet näkojään jättänyt tuo uusi tyhjäkäyntiinruuvi melkein saman paikka kun tuo vakio liimattu ruuvi.
Onko miettinyt minkä takia sä vaihdot tuo ruuvi? Toimiiko pyörä huonosti ennen tämä muutos?
Jos halua rikkampi seos niin TPS anturi eli kaasu läppä pitäis olla enemmän auki. Sitä varten tuo uusi ruuvi ylensä tule laitettu.
Tuo vanha tyhjäkäyntiin (ilmaruuvi oikea termi) ruuvi pitäis olla kiinni tai ehkä max puoli kierros auki... Kokeile mikä on paras...
Onko miettinyt minkä takia sä vaihdot tuo ruuvi? Toimiiko pyörä huonosti ennen tämä muutos?
Jos halua rikkampi seos niin TPS anturi eli kaasu läppä pitäis olla enemmän auki. Sitä varten tuo uusi ruuvi ylensä tule laitettu.
Tuo vanha tyhjäkäyntiin (ilmaruuvi oikea termi) ruuvi pitäis olla kiinni tai ehkä max puoli kierros auki... Kokeile mikä on paras...
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Mistä Husqvarna Te 300 vm. 2017 pyörään virtalukko jonka vakuutusyhtiökin hyväksyy?
- tertsu
- Viestit: 2857
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Mikä vakuutus vaatii virtalukon? Eikö muu lukitus riitä?
Kura lentää...
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
No olishan se virtalukko kätevin tapa lukita pyörä niin että vakuutuskriteerit täyttyy.
Vai miten te lukitsette valkokilpisen vaikkapa kahvilla käynnin ajaksi kylillä pyöriessä?
Vai miten te lukitsette valkokilpisen vaikkapa kahvilla käynnin ajaksi kylillä pyöriessä?
- tertsu
- Viestit: 2857
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Eipä tuu lukittua mitenkään, mutta lähtisin kyseleen virtalukkoa ihan marmoritiskiltä. Esim 690 enduro malleissa oleva voi hyvinki käydä suoraan jne.
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Kura lentää...
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Vanhemman vuosimallin aiempaa keskustelua virtalukosta tuolla: viewtopic.php?f=6&t=37938
-
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 1:03 pm
- Pyörä: KTM 250 SIX DAYS 2020 & 350 SX-F
- Paikkakunta: Huittinen
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Moi! Mitä öljyä käytätte vaihteistossa? Itse mennyt Motulilla (en nyt muista tarkempia speksejä), mutta sen saatavuus täällä suunnalla heikko, ja ajattelin josko löytyisi korvaavaa tuotetta joka toimisi vaihteiston ja kytkimen kanssa? Nykyinenkin toiminut kyllä hyvin, viiden tunnin välein oon pruukannut öljyt vaihtaa.
Nanhian Tunkit Enduro Team!
- bisti
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Motorex Gear Oil 10w30, sillä ajettu reilut 200h ja kytkin/vaihteet toimii edelleen kuin uutena https://www.storm-motor.fi/moottoripyor ... -10w30-1l/Hookala kirjoitti:Moi! Mitä öljyä käytätte vaihteistossa? Itse mennyt Motulilla (en nyt muista tarkempia speksejä), mutta sen saatavuus täällä suunnalla heikko, ja ajattelin josko löytyisi korvaavaa tuotetta joka toimisi vaihteiston ja kytkimen kanssa? Nykyinenkin toiminut kyllä hyvin, viiden tunnin välein oon pruukannut öljyt vaihtaa.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Re: KTM/Husqvarna 2T endurot 2017->
Delvacilla ajelin noin 300h, kunnes meni pyörä vaihdossa uudempaan. Ei ollut ongelmia.Hookala kirjoitti:Moi! Mitä öljyä käytätte vaihteistossa? Itse mennyt Motulilla (en nyt muista tarkempia speksejä), mutta sen saatavuus täällä suunnalla heikko, ja ajattelin josko löytyisi korvaavaa tuotetta joka toimisi vaihteiston ja kytkimen kanssa? Nykyinenkin toiminut kyllä hyvin, viiden tunnin välein oon pruukannut öljyt vaihtaa.
Keep calm and love fossil fuels.