mikaka kirjoitti:
Kuvassa näkyvä reissu varustus painoi varmaan 40kg.
Mosko Moto Reckless 80 saa kyllä täydet pisteet ne toimii kun kuski tajuaisi jättää liiat tavarat pois
Tämä setuppi kyllä kiinnostaisi kovasti. Kuinka tuo istuu? oletko laittanut jotain tellinkiä alle?
Olen tuota Recklessiä harkinnut ostaa ja kaveriksi ehkä Nomad tankkilaukku.
Kuvat ei jostain syystä ainakaan mulle näy. Koitin niitä myös ihan osoitteella katsoa.
Jos oot liikkeellä savossa tai jossain samoilla suunnilla käy kattomassa livenä laukkuja.
Mitään ratoja ei oo alla vielä, mutta vähän vois olla jotain.
Vähän tarrat jo kulu reissussa.
Laukkuraudat on tilattu jo keväällä saa nähdä onko ne ok.
Onko kukaan sovitellut suojapeitettä pyörän päälle, minkä kokoinen mahtuu? Mulla oli jäänyt XTR:stä Bilteman korkein peite mutta eihän se peittänyt kun puoli pyörää... Joku viltti tars löytää suojaksi sateilta.
Sain pyörän 31.7 Frank Nymanilta , sain ajettua sen sisään viimeviikolla ja huollettua FN:llä. Olen ollut tosi tyytyväinen siihen . Kilpitelin vähän häiritsi silmää joten kaivelin tallilta mahdollisia vaihtoehtoja ja löytyihän sieltä. On melkoinen insinöörin älyväläys koko hässäkkä ja 12 tunnin painin jälkeen tälläinen tuli tilalle
Tilailin Sumotomo MT liitintarvikkeita lisälaitteiden asennusta varten. Otin samalla jonkin verran ylimääräisiä. Jos jollain muullakin on tarve niin noin viikon päästä näitä löytyisi Pirkanmaalta. Näillä saa liitettyä lisähärpäkkeitä suoraan Yamahan omaan johtosarjaan. Liitinrajapinnat löytyy etusivukatteiden alta.
Mulla on kanssa noita täällä etelässä, pinnejä pitää tilata lisää kun puristus ei oikein tahtonut onnistua noille liittimille tarkoitetuilla pihdeillä ja johto karkasi aina pois liittimestä puristuksen loppuvaiheessa. Lopulta otin käteen abicopihdit joissa on rullaavat puristuskolot eristämättömille liittimille ja johan alkoi rokkaamaan.
Mikä muuten on se pyöreä kolme pinninen liitintyyppi mikä on vilkkujen johdoissa? Ainakin takavilkut menee vaihtoon kilpitelineen modauksessa ja vilkuille pitäisi saada liittimet.
Ketjuohjurista oli jo puhetta ja se tarvii noin 5-6mm holkit väliin ettei ketju laahaa äänekkäästi ohjuriin veto päällä.
T7 on saanut jonkin verran huomiota ja muutaman kyselyn lisäksi on tullut muutamalta autoilijalta positiivisia huomionosoituksia
Ei oo toista teneree vielä vastaan tullut itselle liikenteessä..
Tänään kun tuli taas maailmaa pilattua ajamalla muutama sata kilometriä niin tuntuu kyllä että pyörä vaan on hauskempi koko ajan tai sitten on oppinut paremmin ajamaan. Pyörä tuntuu menevän joka paikassa mihin sen oon uskaltanut viedä niin helposti ja Kyllähän sen hyvin saa vaikka hiekkatiellä keulimaanki. Itse en ole moisia laittomuuksia vuosiin harrastanut joten yllätyin
Onko kellään tietoa muuten koneen lämmöistä mikä on vielä ok lukema ? yleensähän normi ajossa on noin 80 astetta mutta vähän kun oot paikallas jossain ja ajelet hiljempaa ja välillä paikallas niin kyllähän ne nousee ...
Kävin tänään Kirkkonummella ajelemassa vähän sähkölinjoilla alla video. Videolla kuuluu kun flekti huutaa, ei tullut katsottua koneen lämpötilaa. 1 vaihde on sopivan lyhyt tuollaiseenkin ajoon eikä kytkintä tarvi liuttaa juurikaan.
Mulla nousee hitaassa ajossa lämmöt tosi herkästi yli sadan ja flekti huutaa aika paljon. Kai se on sit ihan normaalia. Jos ei oo ajoviimaa, niin flektillähän se täytyy jäähdyttää. Ja voi olla että päästönormit ajaa koneen käymään aika laihalla/kuumana. Ite flekti on vielä yllättävän paljon irti syylarista. Siinä ei tainnut olla mitään erillistä tunnelia/ilman ohjuria, vaan siipien kärkiä kiertää vaan kehä joka yrittää kyseistä asiaa.
Lämmöt saa nousemaan +20 keleissä sadan yläpuolelle vähän rajummassa soratie ajossa, en huomannut että flekti olisi ollut hurisemassa. Normi lämmöt on yleensä 80-95 välillä ja kone lämpenee melko nopeasti.