Tuosta painosta vielä, Himalayan 196 kg tankattuna sisältää vakiovarusteena olevat kaatumaraudat, keskiseisontatuen ja kunnollisen terästavaratelineen. Noita ei useimmissa kilpailijoissa ole, joten painoerosta siis vähintään 20 kg selittyy noilla.
Royal Enfield Himalayan
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Royal Enfield Himalayan
Kyllä tuossa varmaan 8100 euron edestä on pyörää, hyvinkin. Mp-messuilla näytillä.
https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... ref=newest
https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... ref=newest
Re: Royal Enfield Himalayan
30000 Ajettu himalayan. Venttilit ja nokka-akseli vaihtoon. Muutatakin ylimääräisten äänien poistoa moottorista.
https://youtu.be/oPhZX-E-W6k?si=-iIIPKNoljE9xn7y
https://youtu.be/oPhZX-E-W6k?si=-iIIPKNoljE9xn7y
Re: Royal Enfield Himalayan
Eihän kurapyörissä ole kauneuskilpailuista kyse, mutta reissussa huomasin parkkipaikalla seisoneen edellisen mallin Himalayan, varmaankin ehkä 411?
Läheltä tarkasteltuna mieleen tuli väkisin joku 80-luvun itäpyörän, ehkä MZ:tan ja jonkun nykyaikaisen peruspyörän risteytys.
Vanhanaikaiselta tekeleeltä näytti, vaikka teknisesti voi olla ihan kelpo laite.
Mutta kauneushan on katsojan silmissä....
PS se klassikkomallinen Enfield on ihan eri tavalla omaan silmään sopiva.
Läheltä tarkasteltuna mieleen tuli väkisin joku 80-luvun itäpyörän, ehkä MZ:tan ja jonkun nykyaikaisen peruspyörän risteytys.
Vanhanaikaiselta tekeleeltä näytti, vaikka teknisesti voi olla ihan kelpo laite.
Mutta kauneushan on katsojan silmissä....
PS se klassikkomallinen Enfield on ihan eri tavalla omaan silmään sopiva.