Yksipyttyiset, 400-700cc, rälläyskelpoiset katuenskat

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jokke Espoosta
Viestit: 744
Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
Pyörä: Poljettava
Paikkakunta: Häme

Re: Yksipyttyiset, 400-700cc, rälläyskelpoiset katuenskat

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

Jarno kirjoitti:Kaikki isot liikkuvat osat edelleen alkuperäisiä, samoin suurin osa laakereista...
Ja vähän päälle 155kkm mittarissa...

Onhan tuo huoltoa ja hoivaa vaatinut, mutta vastaavasti on myös antanut hyvät kyydit, päällysteellä ja sen ulkopuolella, kesät talvet :mrgreen:
Montakos kertaa on mylly ollut pöydällä...? Ihan vaan referenssiksi, ei mitenkään vittuillakseni...
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Jarno
Viestit: 2642
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: Yksipyttyiset, 400-700cc, rälläyskelpoiset katuenskat

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Jokke Espoosta kirjoitti:
Jarno kirjoitti:Kaikki isot liikkuvat osat edelleen alkuperäisiä, samoin suurin osa laakereista...
Ja vähän päälle 155kkm mittarissa...

Onhan tuo huoltoa ja hoivaa vaatinut, mutta vastaavasti on myös antanut hyvät kyydit, päällysteellä ja sen ulkopuolella, kesät talvet :mrgreen:
Montakos kertaa on mylly ollut pöydällä...? Ihan vaan referenssiksi, ei mitenkään vittuillakseni...
Oliskohan ollut keskimäärin kerran vuoteen, 9 vuoden aikana, jos sellaiset "moottori irroita ja kiinnitä" tyyliset pikaiset pöydällä käynnit lasketaan mukaan... :roll:
Voi olla allekkin.
Ja aika kokonaisena se on saanut pöydälläkin olla, jotkut asiat vaan on mukavampi tehdä pöydällä kuin rungossa.

Aika (pelottavan) vikkelästi se kyllä nykyään sujuu tuo pöydälle nosto.
Avatar
Pekka Valtanen
Viestit: 158
Liittynyt: La Elo 30, 2014 11:54 pm
Pyörä: Beta 350 RR
Paikkakunta: Kempele

Re: Yksipyttyiset, 400-700cc, rälläyskelpoiset katuenskat

Viesti Kirjoittaja Pekka Valtanen »

Pyörän vaihtohan on aina mielessä. Mielenkiinnon kohteet vaihtuvat yhtä nopeasti kuin sivut Nettimotossa. Yksi ominaisuus on kuitenkin seuraavassa pyörässäni oltava kunnossa jo ostaessa - jousitus nimittäin. Hyvä jousitus tekee ajamisesta kevyempää, nautittavampaa ja sanalla sanoen helpompaa. Voihan sen päivittääkin, mutta jos toiseen ehdokkaaseen ei heti tarvitse panna satasia lisää, niin sen osakkeet valintatilanteessa nousevat merkittävästi. Rungon mttasuhteet ja jäykkyys on toinen asia, mitä jälkikäteen on työlästä muuttaa.
- no fear -
Avatar
Jokke Espoosta
Viestit: 744
Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
Pyörä: Poljettava
Paikkakunta: Häme

Re: Yksipyttyiset, 400-700cc, rälläyskelpoiset katuenskat

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

Tämä taistelu tutkainta vastaan päättyi nyt tähän: http://www.nettimoto.com/ktm/625/1904076

Ajellaan tuolla hetki, toivotaan että kestää nipussa ja toivotaan että kuski pysyy hengissä ja jos alkaa tuntua että tarvitsee saada jotain muuta alle niin vaihdetaan sitten taas. Oletettavasti tuo on kohtalaisen lähellä sitä mitä luulen hakevani. Pitkät huoltovälit, yksinkertainen ja koeteltu tekniikka, hyvä alusta, ihan vähän tuulensuojaa, huomattavasti AT:tä kevyempi, tehoa todnäk hiukan enemmän ja soveltuu vähän paremmin rypemiseen.

Luultavasti jonkinlaista kuormankantokykyä tuohon täytyy vielä viritellä ettei tarvitse pitää kovin isoa reppua viikonloppureissuilla, mutta se on kevään murhe. Pyörä talvehtii myyjällä kun kerran talvisäilö samaan hintaan kuuluu. Kyllähän näilläkin säillä nyt ajelisi jos pyörä olisi pihassa, mutta ehkä tässä nyt ilmankin pärjää.

Kevättä odotellessa :mrgreen:
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Vastaa Viestiin