kahden pyörän taktiikka

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
ATC
Viestit: 2305
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kipa kirjoitti:
petteripunakuono kirjoitti:Mikähän tuollanen kombo voisi olla?
Jokaisen pitää oma kombonsa löytää, itse olen sen jo löytänyt. Eipä ole mopokuumetta aikoihin ollut, mutta vuoden päästä varmaankin piikkistä Kotaria etsitään melko korkean kuumeen kanssa. :lol:
Aika lähelle samalla compolla mennään täälläkin, kaikkien säätämisten jälkeen :wink:
Weteraani kurapyöräilijä
Avatar
ramirin
Viestit: 1341
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja ramirin »

690 ja 250exc, molemmat jouten tallissa ku aika menee töihin ja lasten kans leikkimiseen.. Onneksi saa edes maksaa vakuutuksia että pysyy joku tuntuma rakkaaseen harrastukseen..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Mille on tällä hetkellä ykköspelinä, ympärivuotinen POPissa reilu 300€ (70%). Elefantti toimii minulla maastorymistelypelinä ja muulloin rouvan katupyöränä motokumeilla. Rouvake kun on tuommoinen rimpula, niin se ajaa enskahommat kaksipuolikkaalla Gassilla. Siinä ei muistaakseni ollut pahan hintaiset vakuutukset.
Fantti on vakuutuksessa jonkun neljä kuukautta, siitä tulee joku 300€ lasku, olisiko bonarit ollu siinä 30% ja Ifillä, ei taida muut seisonta-aikaa tarjotakkaan?
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Kumman kallis sulla fantti,mulla mielestäni alle/lk 300 koko vuosi iffillä.Toki vanhempi malli joka ehkä vaikuttaa,ja jostain syystä vakuutusten hinnat pomppas vuos takaperin joten uusi vakuutus maksas reilusti enemmän??? mikähän tilastotappio lie? :?
Tapiolalla on seisonta aika,joko ympärivuotiseen tai sitten perinteiseen. Saa nähdä meneekö hinnoittelu jopa kuukausikohtaisesti,kun siirsin huskin vakuutusaikaa eteenpäin,kohti halvempia aikoja. (ja toivottavasti enemmän vapaa aikaa)
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Itsellä Beta Alp4.0 rymy-ja talvipyöränä . Työmatka-,kaupassakäynti ja jäätelönsyönti-yms.ajeluvehkeenä BMWG650XCountry,johon on kahdet vanteet,toisissa nappulat,että voi johonkin pitempään sorasurautukseen osallistua.Tuon Countryn tilalle pitäisi olla 650/800 gessu,vähän mukavampi(kukaties,milloin tulee)
Toimii hyvin tuollainen combo.
Itsetunnon kohottajana on 1100 ärräsuikka(tuunattu)
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

ceevu kirjoitti:Tapiolalla on seisonta aika,joko ympärivuotiseen tai sitten perinteiseen.
AT:n vakuutustarjouksessa oli molemmat vaihtoehdot 35% bonuksilla. Seisonta ajaton oli hieman reilu 400€ vuodessa ja seisonta ajallinen 1600€ vuosi. Arvaa kumman otin? :D
Kylätason kurapyöräilijä.
Hasky510TE
Viestit: 133
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

mullakin kahdenpyörän taktiikka , etu ja takapyörän .....
Avatar
petteripunakuono
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 5:58 pm
Pyörä: Hugsvarna 701 Enduro & 12k GinTonic
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja petteripunakuono »

Pyörä oli taas viikon huputettuna kun oli kaikenlaista kotiaskaretta ja työmatkaa ja ties mitä turhaa. Kyllä se harmittaa kun ei ajamaan ehdi. Ja nyt vielä tulee tämä tarravero (!!), mikä ei yhtään lisää himoja laivueen omistamiseen. Pidetäänpä nyt toistaiseksi tällainen yksi allrounder jolla 2-3tkm touring-reissu menee suht.ok, ja vauhdikkaat hiekka- ja soratiet oikein kivasti. Ja ehkä ne pikkupolutkin myöhemmin taittuu kunhan osaamista ja rohkeutta kertyy.
BadAss
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: Husky 701
Paikkakunta: Waasa

Re: kahden pyörän taktiikka

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Kyllähän noita pyöriä olis, kun olis aikaa ajaa!

Työt kummasti haittaa harrastamista. :)
t. Jyki
Vastaa Viestiin