Sivu 1/1

RALLY USA 400 KATUENDURO

Lähetetty: La Marras 29, 2014 10:20 pm
Kirjoittaja s_elviö
Onko kellään tällaisesta hirmusta :lol: kokemusta

Modularboxin
RALLY USA 400 KATUENDURO
3990€

TEKNISET TIEDOT

Moottori:386cc, 4-tahti
Teho: 30hp / 22.0kw / 7000 rpm
Jäähdytys: Nestejäähdytteinen
Vaihteisto: 5-vaihteinen manuaali
Käynnistys: Sähköstartti
Etujarrut: Levy
Takajarrut: Levy
Renkaat: 3,00-21 / 4,60-18
Ulkomitat: P-L-K: 2155mm × 880mm × 1215mm
Istuinkorkeus: 880mm
Maavara: 300mm
Akku: 12V/9AH
Polttoainetankin koko: 10 litraa, polttoaine 98E
Kantavuus: 150 kg
Huippunopeus: 125-135km/h
Markkinoiden edullisin 400 kuutoinen moottoripyörä!

Re: RALLY USA 400 KATUENDURO

Lähetetty: Su Marras 30, 2014 10:34 am
Kirjoittaja Koheltaja
Joskus ohikulkiessani kävin noita mopoja katsomassa, ei oikein vakuuttanut. Tolla hinnalla alkaa myös saamaan käytettynä Yamaha XT660R/X, 250cc japanilaisen katuenskan tai jonkun vastaavan merkkipyörän. Niihin saa varaosia ja ne saa myytyä järkevällä hinnalla, tollanen neljän tonnin kiinalainen on heti kaupan teon jälkeen parin tonnin kiinalainen pyörä.