Ostin sen pitemmän sivutuen, mutta nyt kun välillä piti kokeilla vakiovanteita paikalleen ja siis laitoin takaisin lyhyen sivutuen niin taas 21/18 vaihtaessa alle laitoin lattajatkon alkuperäiseen ja pari senttiä korkean kumin siihen alle.
Syksyllä jo vaihdoin 16 etuhampin kun 6-vaihde on liian loikkari isommilla renkailla kun välitys pitenee niillä. Mittari muuten näyttää 2 km/h liian vähän niillä.
Yritin vielä vaihtaa 45 takahampin lisäksi, eikä sekään tehnyt välityksiä liian lyhyiksi, mutta vakionopeussäädin lopetti toimintansa. On nähtävästi toimintaparametrien ulkopuolella. Laitoin myös takarenkaaseen Alibabasta tilaamani rengaspainesensorin (lukee KTM ja Schräder) ja niinkuin Advriderin foorumilla luki niin pyörä tosiaan 8 km jälkeen tunnisti sen. Edessä oli siis alkuperäinen 19" rengas ja sensori siellä. Toisen voi kuulemma vaihtaa kerralla. Pitää nyt sitten laittaa eteenkin Alibaban sensori. Kun vaihdoin samalla 42 hampin niin heti toimi vakionopeussäädin jälleen. On muuten vaikea ajaa ilman kun siihen on tottunut.
Kumma juttu muuten, että 1190 R:n vakio etulokari ei millään istu tuohon. Kiinnikkeiden täytyy olla erilaiset etuhaarukassa. Vaikka porasin reikiäkin laajemmiksi ja taaimmaiset reiät uudet lokariin niin on se edestä liian ylhäällä ja takaa turhan lähellä rengasta.
KTM 1290 Super Adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 1290 Super Adventure
KTM 450 SMR 2007
Honda CR500 2001
KTM 1290 Superduke 2014
KTM 790 Adventure Rally
Husqvarna 701 2020
Ducati Multistrada V4S
Honda CR500 2001
KTM 1290 Superduke 2014
KTM 790 Adventure Rally
Husqvarna 701 2020
Ducati Multistrada V4S