Siis tossa kaasarikoneisessa laurunkosessa on vielä se ikivanha vaahdotin keulana oikeesti??? No onnesta siihen sopii tunnin työllä suoraan toi kunnon keula paikalleen ja ebay on pullollaan putkia, parin saa helposti 300e, sitten Pivot Worksin korjaussarja sisään (sis. kaiken) ja on hyvä! Ei kai siinä keulassa oo enää kummiskaan niitä uretaanipötköjä?Sami kirjoitti:Mulla rötäsi YZ 450F siinä 1/4 kaasun tietämillä kun kaasarin neula oli kulunut. Tyhjäkäyntisuutin saattaa myös joskus tukkeutua, kannattaa puhallella silloin tällöin.
Ja Birdie: -08 WR:ssä on yksikammiokeula. Ainoastaan -12 --> WR450F:ssä on kaksikammio.
Voi tosiaan vanhassa pyörässä olla neula alapäästä kovin kulunut, eli pyörä rikkaalla. Aja sillä nypytysalueella pidempi pätkä ja sammuta suoraan siitä, näkyy tulpasta kyllä kumpaan suuntaan seokset on pielessä, jos ovat. Siellä kaasarissa on myös eräänlainen ohivirtaussuutin (oikosulku: oikea nimi ei vaan tule ulos), kokoluokka 50-90, lyhyt, pääsuuttimen näköinen. Älä sekoita siihen, kuvaamasi perusteella sitä ei tarvitse muuttaa. Tyhjäkäyntisuutin taas on semmonen pitkä, jossa kyljissä reikiä.