Mun mielestä ne muovit ei kyllä käy, esmes tankkimuovi on yz:ssä kiinni kahella pultilla ja wr:ssä kolmella, etulokari ehkä käypi
Todellinen paino ajokunnossa lienee lähempänä 130 kiloa, vaikka kuivapainoksi ilmotetaan 120 kiloa.
Omaan käyttöön on ollu ihan passeli peli, matkapyöräksi siitä ei ole vaikka motot alle laittaakin. Kannattaa miettiä mikä se käyttötarkoitus on ennen ostopäätöksen tekoa, jos ajelee pikkulenkkejä polkuja ja pikkuteitä pitkin, kiertää vaikka enskaspooria ja crossiradallakin voi tietty ajaa, jos ei tarvi hyppiä kaikkia hyppyreitä yli. Motoilla pystyy taas ajelmaan asfalttiratoja ja talvella tietty piikeillä jäällä yms. Välitykset on itellä nyt sellaset että huiput on reilu 150 kun tälläperällä pätkät tuppaa olemaan aika nopeita, negatiivisena puolena on se että ykönen on hitaassa paikkassa hiukan liian nopea.
Jos taas kotaria mietit niin kyllä se lähinnä vastaava on mun mielestä 525 exc, suorituskyky on aikalailla samaa luokkaa (nim. monta kertaa on kaveri yrittäny tommosella nöyryyttää
). Toki jos 525:n saat samalla rahalla niin enemän sillä saa rahalle vastinetta, nestekytkin, digimittaristo, pds, yms. ja halvemmat varaosat. Mutta se ei tarkoita sitä että jammu ois huono vaihtoehto.