jammu TT-R 600

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kimmo
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 10:35 pm
Pyörä: Transalp XL 650V
Paikkakunta: Kannus

jammu TT-R 600

Viesti Kirjoittaja Kimmo »

Tuommoisen tänään bongasin maailmalta. Näkyy olevan kilvissä ja vain muutama tuhat ajettu. -98 mallia. Tuossa olis varmaa hieno peli soralle, ite en tarvi mut mielenkiinnosta mainostan jos joku innostuu :twisted:
Siis on myynnissä....
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4765
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Jaa, mistähän bongasit.
Tuolla maailmalla on kaikenlaisia huijareita liikkeellä.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Kimmo
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 10:35 pm
Pyörä: Transalp XL 650V
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Kimmo »

Siis kyllä se on ihan rehellisillä markkinoilla, liikkeessä Ylivieskassa... Savusalolla :) Perä laukun kävin sieltä aamulla omaan hakemassa ni siinä ohi mennen sitä "kuolasin" :lol: Oli siin sitten myös yamaha WR 450, kans kilvissä Ö.
freewind
Viestit: 458
Liittynyt: To Tammi 05, 2006 5:55 am
Pyörä: ktm 250 exc-f
Paikkakunta: muurame

Viesti Kirjoittaja freewind »

missähän hinnoissa noi jammut likkuu?ja mikähän on varaosien saanti suomesta?ois hieno laite :D
Avatar
pk62
Viestit: 140
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 10:54 pm
Pyörä: TA -87,XR650L -97-97
Paikkakunta: Pyhäntä

Tuossahan tuo on

Viesti Kirjoittaja pk62 »

Kimmo
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 10:35 pm
Pyörä: Transalp XL 650V
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Kimmo »

Uskoisin et varaosa puoli pelaa liikkeen kautta. Sieltä ainaki oon yamahan osat aina saanu mitä tarvinnu olen. :) Hinta ei minusta tuntunu pahalle ku noin vähän mittarissa, ihan ok kunnossa näytti olevan. Taka rengas aika lopussa mut edessä pintaa viel reilusti. Jos olis vara ni vois vaik toiseksi laittaa tollaisen hupi laitteen.... :twisted:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Osaako joku kertoa noista malleista tarkemmin, löytyneekö joku hyvä sivu mallien historiasta?

Tuo motopalstan ilmotus lupaa mopon olevan RE, tarkottaako että tehoja ei ole rajoitettu mutta neitinappi löytyy? Pelkässä E-mallissa näytti
olevan vähemmän kaakkeja ku R-mallissa.

Liekö alustoissa eroja?
Avatar
talkku
Viestit: 1088
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 7:29 pm
Pyörä: T7 , XT500-79
Paikkakunta: Coccola

Viesti Kirjoittaja talkku »

Avatar
AnttiL
Viestit: 3017
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Tuo on mallia tt600R eli sama kuin minulla, 32kw, ja painoa ei todellakaan ole noin paljoa, oliko jotain 13X kiloa. RE on uudempi malli sähköstartilla ja heikommalla alustalla (R=öhlins, RE=Sachs jne) Tuota R mallia valmistettu muistaakseni 98-02. Varaosia saa kehnohkosti Suomesta tarvikkeena mutta alkuperäisiä sikahintaisia saa kyllä yamahalta, Kedolta saa saksasta hyvin edullisesti ja toimitusaikakin on tähän saakka ollut lyhyempi kuin merkkiliikkeestä. Valikoima osissa Saksassa erittäin hyvä ja viripalikkaakin+muuta tuuninki osaa saa kivasti mikäli tarvitsee. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen, iso pyörä joka on melko lähellä crossipyörää ajoasennoltaan ym. eli leveä tanko jne. Jousitus mielestäni erittäin toimiva paitsi nyt kun on öljyt keulasta karanneet stefojen vuodon takia. Pitää vaihtaa pikapuoliin. Kone ei ole mikään super terävä ainakaan minulla mutta kyllä sillä pärjää.
antti
Kimmo
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 10:35 pm
Pyörä: Transalp XL 650V
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Kimmo »

Jos en ihan väärin katsonut/ muista ni tuos näkyi olevan Öhlinssi takana eli se parempi :roll:
Avatar
AnttiL
Viestit: 3017
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Kyllä vain eli R mallissa oli öhlins, ilmoituksessa virheellisesti viitataan RE malliin mikä kuitenkaan ei ole kyseessä.
antti
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Joo kiksihän siinä törröttää kylessä.

Tuntuu että ainaki enskojen osalta tuolla motopalstan ilmoituksissa on aina oleellisia tietoja väärin... Vasta oli puhetta siellä myynnissä
olleesta DR 650 SE:stä mallia -95, vaikka sitä tehtiin vasta -96 ekan kerran.
Avatar
zack
Viestit: 23
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 6:36 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zack »

kyseisen pyörän onnellinen omistaja :twisted: omaan mopoon olen ollut todella tyytyväinen.ainut miinus on kaasari.sen vaihto onkin seuraavana listalla.parisen viikkoa sitten pyörään laitettiin leo vincen paukutin+suuttimet ja penkissä säätö.nyt rupeaa olemaan soundit kohdallaan :lol: eipä ole montaa samanlaista pyörää vastaan tullut.kaikin puolin muuten loistava värkki!
Avatar
AnttiL
Viestit: 3017
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Mistä olet kaasareita katsellut? Saksasta saisi kedolta tai oftheroad:ilta litteäluistisen valmiin mikunin paketin (hinta luokkaa 399), kaasarissa on kiihdytyspumput ym. Onko tiedossasi muita parempia vaihtoehtoja. Itsekin olen nimittäin miettinyt kaasarien vaihtoa vaikka juuri ne sainkin synkronoitua :arrow: kulku parani roimasti. Kiihdytyspumppua kaipaisi, saisi keulaa kevennettyä helpommin tarvittaessa.
antti
Avatar
zack
Viestit: 23
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 6:36 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zack »

en vielä oikein ole kerennyt katsella mistään.pitää katsoo noi saksan mestat.ollaan yhteyksissä jos jotain hyvää löytyy.vois vaikka sit tilata kimpassa?
Vastaa Viestiin