Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ti Helmi 18, 2020 12:19 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ducatin uudet "kurapyörät"
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2016 10:00 pm 

Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Viestit: 462
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Ducatilta pukkaa uusia malleja:

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/new-ducati-scambler-desert-sled-unveiled-eicma
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/new-ducati-multistrada-950-revealed
Vaan kehtaako noita kurassa sotkea.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 15, 2016 8:45 pm 

Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 8:27 pm
Viestit: 106
Paikkakunta: Krefeld
Pyörä: Canyon XC
Eikös tuo Scambler Desert Sled ole speksien puolesta kurapyörä siinä missä rumemmatkin.
75hv, 68Nm, 200mm joustot edessä, takajouston matkaa ei sanottu, molemmat kuitenki täysillä säädöillä, 170kg kuivana. Vanteet tosin vain 19/17.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 15, 2016 9:25 pm 

Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Viestit: 462
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
http://scramblerducati.com/en/bike/desert-sled

Frame Tubular steel Trellis frame
Front suspension 46mm fully adjustable usd forks
Front wheel travel 200 mm (7,9 in)
Front wheel Spoked aluminium wheel 3,00" x 19"
Front tyre Pirelli SCORPION™ RALLY STR 120/70 R19
Rear suspension Kayaba rear shock, pre-load and rebound adjustable. Aluminium double-sided swingarm
Rear wheel travel 200 mm
Rear wheel Spoked aluminium wheel 4,50" x 17"
Rear tyre Pirelli SCORPION™ RALLY STR 170/60 R17
Front brake 330 mm disc, radial 4-piston calliper with ABS as standard equipment
Rear brake 245 mm disc, 1-piston floating calliper with ABS as standard equipment
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 9:21 pm 

Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Viestit: 462
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Vähän painavan puoleinenhan tuo on ja meikäläisellä hinnoittelulla kallis.
Muutaman arvostelun perusteella ihan asiallinen peli esim. sorateille kikkailuun.
https://www.youtube.com/watch?v=Dm74Ay33gwk


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Helmi 17, 2018 4:20 pm 

Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Viestit: 462
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Kaikenlaista siitä Ducatistakin saa nikkaroitua.

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Helmi 17, 2018 7:48 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1518
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Takaiskari näyttää ihan polkupyörän ilmaiskarilta.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2018 7:36 pm 

Liittynyt: Pe Touko 27, 2011 11:22 am
Viestit: 179
Pyörä: SE
Ihan näin mielenkiinnosta onkos kellään näitä? Pari näytti pyörivän nettimotossa ja sitkeästi yksi desert sled siellä edelleen luuraa. Lähinnä kiinnostaisi, että onko kukaan tuollaisella nyt koeajoa enempää ajellut?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 14, 2018 3:37 pm 

Liittynyt: To Kesä 14, 2018 3:28 pm
Viestit: 7
Paikkakunta: Nilsiä
Pyörä: Ktm 1090 Adventure R
Minuakin on ruvennut kiinnostaa ducati. Niin silläpä kiinnostaisi muitten kokemukset tai kuulo puheetkin että millänen se ois ajella.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 14, 2018 4:28 pm 

Liittynyt: Pe Heinä 08, 2016 10:53 am
Viestit: 38
Pyörä: Triumph Thruxton
Kävin Desert Slediä Oulun demopäivillä pikasesti pyöräyttämässä viime kesänä. Edes soralle en aikaikkunassa päässyt, mutta pikkasen mutkapyöritystä ja yleistä ihmettelyä.

Temperamenttisen merkin kamppeeksi itellä vähän häiritti tylsyys. Äänimailma oli innoton ja moottori muutenkin vähän meh kohti ylärekisteriä. Alavääntöä oli V2:sessa kohtuudella, kuten voi olettaa. Soralla olis ollu siisti testata kun sitä hehkutettu. Keulalla ei saanut leikkiä (vrt esmes 701 vitpilen joka antaa aavistuksen) ja en lyhyen ajorundin aikana keksinyt miten ajonvakautukseen pääsee käsiksi.

Ergot oli loistavat, samoin jarrut. Mutta ehkä odotin liikaa draama-osastolta ja että tuo olis ollu 690 E mutta näyttänyt myös hyvälle. Pyörä oli aika matala ja tuntui aika kevyeltä käsitellä. Ei kamalasti tuntunut painavammalta kuin kaverin 690, mutta karvan matalampi.

Perskohtaisesti uskon että olis markkinoita soralingolle joka ei näyttäis hyönteiseltä. Ainakin ite olen sen verran hedonisti, että haluan audiovisuaalisia elosteluja myös tällasissa. Vaikka se tietäisi muutaman kilon extra laardia. Näytti ne kotaritkin hyvälle 70-luvulla joten ehkä toivoa on tulevaisuudessakin. Tai ehkä 701:sestä tulee svartpilen jossa on maastokelpoisemmat joustot.

Mutta olis kiva päästä kyllä testaan tuota desert slediä ihan normi soratiellä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 18, 2019 1:18 pm 

Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Viestit: 462
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Ducati Scrambler X consept. https://www.asphaltandrubber.com/bikes/up-close-ducati-scrambler-desert-concept/
Ainakin riittävän monta bensatankin korkkia.
Kuva

Kuva

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 18, 2019 3:29 pm 

Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Viestit: 2550
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: Tunturi
No pitäähän niitä se kolme olla. Tulee fiksu olo tankilla kun lorottelee useampaan tankkiin bensaa.

_________________
Paskapuhetta, mutta uskon.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 18, 2019 4:19 pm 

Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Viestit: 462
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Siinä on 4.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 18, 2019 4:56 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Touko 22, 2005 7:29 pm
Viestit: 1032
Paikkakunta: Cockola
Pyörä: R1200GS DOHC
https://adbmag.com.au/editorial/cagiva-elefant-review/
https://kickstart.bikeexif.com/wp-conte ... cagiva.jpg
https://www.bikeexif.com/cagiva
Cagiva omisti aikoinaan Ducatin niin sieltä tuota värimaailmaa ja muotoilua haetaan tuohon Ducati scrambler x :ään.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 18, 2019 7:53 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 28, 2008 12:08 pm
Viestit: 461
Paikkakunta: Sydän-Häme
Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Tuo konsepti lämmittää kyllä mieltä. Saas nähä minkälainen se on sitten tuotantomallina..

_________________
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 22, 2019 8:50 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1518
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Alkaa vaan ilmajäähdytteinen kone olla jo hiukan meneen päivän tekniikkaa uudessa pyörässä. Nykyisillä päästömääräyksillä ilmajäähdytyksellä on tingittävä suorituskyvystä melko lailla saadakseen päästöt alas.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com