Jaa ettei kuulu takuuseen, kuulostaapa oudolta. Kyllä minun Translappiin kuului ja vaihdettiinkin takuuseen molemmat stefat .petaha82 kirjoitti:Noin 7000km takana, suurin osa soratietä. Ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa tekniikkamurhe etuiskarin stefa, ihan valu talven aikana öljyt pihalle, otin irti mutten pidellyt itse sen enempää, vein paikalliselle sankarille huollettavaksi kun Brandtillä kehuttiin ettei oikein kuulu takuun piiriin. En mä niitä kyllä kertaakaan puunaillu, olis vissiin pitäny.
Mistä tulikin mieleen että mihin ne vanhat kunnon haitarikumit on kadonneet? Onko ne mennyt pois muodista ihan ulkonäkösyistä vai onko joku todennut niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä mitä tulee iskareiden stefojen suojaamiseen pölyltä?
Honda CRF 250 L 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Honda CRF 250 L 2013
Weteraani kurapyöräilijä
- pkilpo
- Viestit: 1463
- Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
- Pyörä: Husky 901 Expedition -23,Husky FE450 -16
- Paikkakunta: Kempele
Re: Honda CRF 250 L 2013
Syynä lienee se että nykyisissä USD keuloissa haitarikumi tulisi sinne alas eikä ylös kuten perinteisissä keuloissa.petaha82 kirjoitti: Mistä tulikin mieleen että mihin ne vanhat kunnon haitarikumit on kadonneet? Onko ne mennyt pois muodista ihan ulkonäkösyistä vai onko joku todennut niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä mitä tulee iskareiden stefojen suojaamiseen pölyltä?
Siellä alhaalla se olisi helpommin alttiina rikkoontumiselle tai pyörän väliin joutumiselle.
Kuraköröttelijä
Re: Honda CRF 250 L 2013
Käväisin dynossa big boren kanssa.. vertailu vanhaan Stage1 tsettiin.
Viimeksi muokannut Hekeli, Pe Touko 02, 2014 12:32 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Honda CRF 250 L 2013
Mukavat nousut tehossa.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Re: Honda CRF 250 L 2013
Ihmettelinkin kun tuntui nyt niin hyvin ampaisevan, mutta sehän taisikin ihan johtua tuosta ruikusta matalasta vakiorenkaasta..
Laitoinkin tilaukseen vähän ketjua ja ratasta. Vakio 14/39 -> nyt 13/39 -> kohta 14/45, pitäisi kyllä kohta ampaista vähän isommallakin nappulalla..
Laitoinkin tilaukseen vähän ketjua ja ratasta. Vakio 14/39 -> nyt 13/39 -> kohta 14/45, pitäisi kyllä kohta ampaista vähän isommallakin nappulalla..
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Honda CRF 250 L 2013
On kyllä hyvän näköistä käyrää ja maltillisilla maksimikierroksilla. Kello kertoo aika karua kieltä paljonko 55cc käytännössä vaikuttaa koneen vääntöön, harmi ettei videolla ole vamaa vetoa täysin tehdaskuntoisella koneella: https://www.youtube.com/watch?v=LCka-JjVgM8
Onko kukaan verrannut onko keulaputkien paksuuksissa eroja L:än ja R:än välillä? Vai meneekö myös kolmiot vaihtoon jos siihen päivittää R:än keulaputket? Vai sopiiko jonkun muun säädettävä keula L:än omiin kolmioihin?
Onko kukaan verrannut onko keulaputkien paksuuksissa eroja L:än ja R:än välillä? Vai meneekö myös kolmiot vaihtoon jos siihen päivittää R:än keulaputket? Vai sopiiko jonkun muun säädettävä keula L:än omiin kolmioihin?
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Honda CRF 250 L 2013
Putkista en tiedä muuta kuin että nuo Race Techin kamathan on kovassa huudossa noihin. Mutta löytyyköhän Euroopasta tai Suomesta mitään vastaavaa? Miettinyt kyllä jos pistäisi kerralla jousetkin kuntoon, ei se enää paljoa tunnu. Kun nyt on 19" tuuman etuvannekkin varmaan kohta kasauksessa kunhan Thaimaasta tulee keskiö..
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Honda CRF 250 L 2013
Race Techiltä löytyy update kamppeet eteen ja taakse, mutta niillä ei saada lisää joustoa ja maavaraa eikä säädettävää alustaa. Siksi kiinnostaisi tietää saako keulan päivitettyä jonkun muun pyörän keulalla, takakepin löytäminen on tuskin mikään ongelma.
Viittikkö jossain välissä mitata paljonko keulaputkilla on paksuutta kolmioiden kohdalla?
Viittikkö jossain välissä mitata paljonko keulaputkilla on paksuutta kolmioiden kohdalla?
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Honda CRF 250 L 2013
Mitä haet tuolla vannekoolla.Hekeli kirjoitti:Putkista en tiedä muuta kuin että nuo Race Techin kamathan on kovassa huudossa noihin. Mutta löytyyköhän Euroopasta tai Suomesta mitään vastaavaa? Miettinyt kyllä jos pistäisi kerralla jousetkin kuntoon, ei se enää paljoa tunnu. Kun nyt on 19" tuuman etuvannekkin varmaan kohta kasauksessa kunhan Thaimaasta tulee keskiö..
Weteraani kurapyöräilijä
Re: Honda CRF 250 L 2013
Ämmässä kun on 17" vakio niin vähän isompi voisi toki olla. Asfaltilla ja soralla jos suuri osa tulee ajeltua niin ei 21 lohmosta mitään järkyttävää hyötyä liene ole? Olisi ihan kiva kun voisi valita muutakin kuin tuon TKC80:sen sinne eteen..ATC kirjoitti:Mitä haet tuolla vannekoolla.
Re: Honda CRF 250 L 2013
Ok, sitten kannattaa ehdottomasti laittaa 21. Ja en perustele mutta usko pois vaan ja sitten toisena menee se 17 kun silläkin pärjää hyvin kovapintaisilla hiekoilla ja soralla.
Weteraani kurapyöräilijä
Re: Honda CRF 250 L 2013
Eikö 17/21 ole jo vähän liian sekasikiö? Takana 3.5" vanne, meneeköhän siihen edes 120/90/17 järkevästi tuon 130/80 sijaan. Enemmän tarkoitus on vain tehdä kohtalainen joka paikan höylä - onhan tuolla 17 etusellakin tullut tehtyä kurareissut täysin riittävästi omiin tarpeisiin. Ad-hoc etuvanteen vaihtelut ei juuri kiinnosta, se "viiden minuutin vaihto" venyy aika lailla kun pitää ulos raahata työkalut, pukit yms ja säätää ja siivotakin vielä päälle.
- Dominator
- Viestit: 1674
- Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
- Paikkakunta: Manse
Re: Honda CRF 250 L 2013
Lähes kaikissa matkaenskoissa on juuri tuo 17/21 yhdistelmä. Isompi etunen parantaa ajettavuutta maastossa(ja hiekkatiellä) huomattavasti tehden ohjauksesta rauhallisemman..
Re: Honda CRF 250 L 2013
Pakko sitä kai sitten on testata.
Harmi että L:n vanne ei käy suoraan yhteensopimattoman jarrulevyn takia, tulisi kahteen sataan posteineen valmiiksi rakennettuna. Eikä tietysti musta kuten omat..
http://www.bikerzbits.com/honda-crf250l ... z-900.html
Ei se M:n keskiökään montaa kymppiä maksa, odottelen että saavat tilattua. Missä tuo vanteen teko kannattaa hoitaa? Symoticilla on ainakin kaikkea valmiina? D.I.D Dirtstar varmaan mustana passeli, onkohan 21x1.6 vai 21x1.85 parempi tähän käyttöön? (1.85 veikkaisin, 90/90-21 lienee sopivaa gummia, vai pitäiskö jopa 2.15 kysyä)
Harmi että L:n vanne ei käy suoraan yhteensopimattoman jarrulevyn takia, tulisi kahteen sataan posteineen valmiiksi rakennettuna. Eikä tietysti musta kuten omat..
http://www.bikerzbits.com/honda-crf250l ... z-900.html
Ei se M:n keskiökään montaa kymppiä maksa, odottelen että saavat tilattua. Missä tuo vanteen teko kannattaa hoitaa? Symoticilla on ainakin kaikkea valmiina? D.I.D Dirtstar varmaan mustana passeli, onkohan 21x1.6 vai 21x1.85 parempi tähän käyttöön? (1.85 veikkaisin, 90/90-21 lienee sopivaa gummia, vai pitäiskö jopa 2.15 kysyä)
Re: Honda CRF 250 L 2013
Välitykset alkaa ainakin olla tuolla 14/45 maastokelpoiset.
https://www.youtube.com/watch?v=KuHyNOD7ZDo
https://www.youtube.com/watch?v=KuHyNOD7ZDo